◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها


slack-imgs.com.0.0

مایکروسافت در کنفرانس دوروز پیش خود ، از ویژگی های متعدد ویندوز ۱۰ پرده برداری کرد که در این میان یکی از قابلیت های فوق العاده ی آن مربوط به ایکس باکس بود.....

فیل اسپنسر گفت که کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از نرم افزار ایکس باکس ویندوز ۱۰ ، بازی های ایکس باکس را بر روی کامپیوتر خانگی خود اجرا کنند و از آن لذت ببرند.

در واقع برای آن که بتوانید بازی های ایکس باکس را بر روی رایانه اجرا کنید، باید یک بار ایکس باکس وان خود را با رایانه از طریق اکانت مایکروسافت همگام کنید و بعد می توانید بازی ها را در ویندوز ۱۰ و با استفاده از نرم افزار Windows 10 Xbox App اجرا نمایید.

حالا Mike Ybarra یکی از اعضای مایکروسافت از اجرای نرم افزار Xbox در ویندوز ۱۰ تلفن همراه خبر داده است. او در توییتی کوتاه و در پاسخ به پرسش های کاربران نوشته است :

“بله ، Xbox app برای ویندوز فون هم در دسترس خواهد بود . در آینده ای نزدیک اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد.”

مایک از انتشار اطلاعات بیشتری درباره نرم افزار ایکس باکس در ویندوز ۱۰ تلفن همراه خودداری کرده است . با توجه به این ویژگی ذکر شده در رابطه نرم افزار ایکس باکس ویندوز ۱۰ و این خبر ، دنیای ویندوز فون با تحولی شگرفت و بسیار جذاب روبه رو خواهد بود و ما قادر خواهیم بود تا بازی های ایکس باکس را بر روی تلفن همراه خود نیز اجرا کنیم . اما باید برای روشن شدن دقیق جزییات تا ماه های آتی صبر کنیم.


منبع : WmpowerUser


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۳
Sepehr mohammadzadeh

نظرات  (۱)

۱۸ شهریور ۹۸ ، ۰۱:۵۱ آموزش آهنگسازی

خیلی جالب و مفید بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی