◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

در شماره ی یک این مطلب را با خلاقیتی آغاز می کنیم که اپل در آن بطور غیر مستقیم نقش دارد و در شماره ی دو , نوعی خاص از چراغ خواب را به شما معرفی خواهیم کرد . در شماره ی سه به معرفی یک صندلی راحتی مخصوص مطالعه کنندگان می پردازیم و در آخر آشنایی با تخته شنای NightsUp را داریم . در ادامه همراه ما باشید .

۱.اتاق کار اپلی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۲۰
m.mohamad niya
gadgetnews

چقدر از وقت خود را صرف تماشای دقیق نقاشی فرزندان خود کرده اید؟ نقاشی های زیر نتیجه همکاری منحصر به فرد یک پدر و فرزند دو ساله اش هست. هنرمندی که با همکاری فرزند دو ساله اش اثر هنری خلق می کند. 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۵۴
m.mohamad niya
yahoo

همانطور که می دانید مدت زیادی است که شرکت یاهو برای ساخت ایمیل جدید تایید هویت توسط شماره تلفن همراه را به موارد مورد نیاز در ثبت نام های جدید اضافه کرده است که متاسفانه نام کشویر ایران در این لیست نیست و امکان ساخت ایمیل برای کاربران ایرانی از روش معمول وجود ندارد.در این مطلب با یک ترفند به شما آموزش می دهیم که چگونه بدون نیاز به تایید شماره همراه ، یک ایمیل جدید در یاهو بسازیم.

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۳ ، ۲۳:۵۳
m.mohamad niya

تلفیق دیدنی سبک جدید و قدیم در تازه ترین اثر معماری زها حدید

اگر به معماری علاقه دارید حتماً بارها نام معمار برجسته عراقی الاصل انگلیسی،  زها حدید را شنیده‌اید. این خانم با سبک معماری خاص و دیدنی‌اش برنده جوایز متعددی شده و افتخارات بسیاری کسب کرده است. در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به یکی از تازه‌ترین کارهای او که قرار است در کشور استرالیا به انجام برسد. برای آشنایی بیشتر در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۲۷
m.mohamad niya
آیفون 6 یک هفته قبل از معرفی مردم را به صف کرده است آیفون ۶ یا هر چیزی که اپل قرار است آن را نام گذاری کند، هنوز معرفی نشده است. اما مردمی هستند که از الان برای این دستگاه صف بسته‌اند. CNBC گزارش می‌دهد که هم‌اکنون حداقل ۵ مصرف کننده کمپ برای خود درست کرده‌اند و در خیابان پنجم شهر نیویورک جایی که اپل استور قرار دارد، منتظر نسل بعد آیفون هستند.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۳ ، ۱۵:۰۴
m.mohamad niya
رویداد Bridge 2014
برای نخستین بار گروهی از مدیران و کارآفرینان شرکت‌های بزرگ آی تی ایرانی در کنار تعدادی از مدیران سیلیکون ولی، فرصت‌ها و چالش‌های صنعت آی‌تی و تاثیر آن را بر توسعه اقتصادی ایران را مورد تحلیل قرار می‌دهند.
۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۴۱
m.mohamad niya


کتابخانه ای با طرحی نو
 آموزش و تشویق کودکان به مطالعه از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که آنان آینده سازان یک کشورند. اما شیوه‌ی جلب توجه و علاقمند کردن آنها به کتاب و کتابخوانی نیز مهم و حائز اهمیت است. در این مطلب به سراغ راه کاری جالب می‌رویم که کتاب خواندن را برای کودکان به فعالیتی شاد و سرگرم کننده تبدیل کرده، در مرور این مطلب با ما همراه باشید.
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ شهریور ۹۳ ، ۱۸:۵۰
m.mohamad niya