◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

دوستان کلمه zerg rush رو توی گوگل سرچ کنید اعصابش خط خطی میشه اصلا یه وضی :))

امتحان کنید و نتیجه رو بگید :D

بنظرتون چی میشه؟! هرکی گفت جایزه داره :D
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۵۰
a.r rashvanlui

جملاتی که رهبران موفق هرروز تکرار می کنند 

رهبران بزرگ تجارت، می‌دانند که نحوه برخورد آنها با کارمندان تاثیر زیادی بر ایشان دارد. شما به عنوان یک رهبر کسب و کار، می‌توانید با استفاده از عباراتی که در ادامه می‌خوانید، به طور منظم هر روز این تاثیر را بهتر سازید. 

رهبران موفق از این رویکرد استفاده می‌کنند زیرا نگرش مثبتی دارند و می‌دانند که چگونه روابطی قوی و پایدار با کارمندان خود ایجاد کنند. مدیران توانمند، با کارمندان خود همراه و همکار هستند و در مقابل احترام، اعتماد و وفاداری آنها را دارند

آنها به طور واقعی با کارکنان خود ارتباط دارند و آنها را در کارها دخالت و مشارکت می‌دهند و این احساس را به کارکنان می‌دهند که باارزش و مورداحترام هستند.

با تکرار این عبارات که هر مدیر موفقی در هر روز با خود می‌گوید ، از یک رهبر خوب به یک رهبر فوق‌العاده تبدیل بشوید:

1. شما چه فکر میکنید؟

کارکنان شما یک منبع پایان‌ناپذیر از ایده هستند که ممکن است بسیاری از آنها هرگز به ذهن شما نرسیده باشد. هنگامی که از آنها بخواهید که نظرات و ایده‌های خود را بگویند، به آنها می‌گویید که ایده‌های آنها برای شما ارزشمند است.

2. به شما اعتماد دارم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۶
a.r rashvanlui
ss93-07-102

آقای مهندس ” امیر اومنیا ”  کفه کفشی طراحی کرده است  که بوسیله ترموستاتی که در آن قرار دارد میتواند پاها را به مدت 8 ساعت در زمستان گرم نگه دارد.

این کفه از طریق بولوتوث به تلفن همراه متصل می شود و کاربر از طریق نرم افزاری که در گوشی نصب است می توان درجه حرارت این کفه را تنظیم کنند.

ss93-07-101

ss93-07-103

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۲۰
a.r rashvanlui

این متن به نکات خیلی خوبی و ارزشمندی اشاره کرده که نه تنها برای شرکت ها بلکه برای کسب و کارهای معمولی هم اهمیت داره
راز موفقیت و ماندگاری شرکت ها

جان دیویس از دانشکده مدیریت بازرگانی دانشگاه هاروارد، در کتابی که در باره  شرکت های خانوادگی موفق جهان نوشته،‌سه عامل کلیدی را موجب موفقیت و ماندگاری آنها می داند؛ گذشته افتخار آمیز تا پایان هر نسل، پول سازی و قابلیت اعتماد. برای نمونه یک هتل ژاپنی را می توان مثال زد که در سال 718 میلادی یعنی 1290 سال پیش تأسیس شد و اکنون به دست چهل و ششمین نسل از خانواده مدیریت می شود. اما بسیاری از شرکت های جدید و نسل امروزی همچون «مایکروسافت» حتی تا سال 1975 وجود خارجی هم نداشته اند. پس به راستی علل حیات موفق شرکت های بزرگ و کوچک و تراز جهانی چیست؟ ....

نگارنده این مطلب تحقیق بسیار کرد تا بتواند به راز و رمز موفقیت این شرکت ها پی ببرد. آنچه در پی آمده چکیده این غعالیت هاست که امیدوارم مفید باشد.

1- از مدیری دور اندیش و دارای چشم انداز رفیع برخوردار هستند:

بدون داشتن چشم انداز رفیع و گسترده نمی توان به قله های موفقیت دست یافت. آنجا مکان عقاب هایی است که با بال های قدرتمند و چشمان تیز بین خود در ارتفاعات بلند پرواز می کنند. بدون داشتن چشم انداز خیلی که زرنگ باشید همچون اردک در آب دور خود می گردید. برای تدوین چشم انداز از افراد خبره بهره بگیرید و آن را سرلوحه کار خود قرار دهید.

2- کالا یا خدمانی ارائه می دهند که مورد نیاز مردم است:

ژاپنی ها به کالا ها و خدمات غیر ضروری و بی مصرف «مواد» می گویند، یعنی فقط مشتریانی بسیار خاص با عادات و علایق عجیب و غریب سراغ آنها می روند. برای نمونه یک شرکت آمریکایی یک نوع عینک تولید می کرد که دارای برف پاک کن بود. ببینید چنددرصد مردم مایل به خرید عینکی با دو برابر قیمت واقعی هستند که دارای برف پاک کن باشد تا در برف وباران شیشه عینک آنها را تمیز کند. البته مفهوم عکس آن بدین معنی نیست که اگر شما کالای مورد نیاز مردم را تولید کردید حتماً موفق می شوید. باید عوامل دیگر موفقیت را هم فراهم کرد.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۷
k. padidaran

Adobe:اسم رودخانه ای که از پشت منزل مؤسس آن جان وارناک عبور می کند.

Apple: میوه مورد علاقه استیو جابز مؤسس و بنیانگذار شرکت اپل سیب بود و بنابراین اسم شرکتش را نیز اپل (به معنی سیب ) گذاشت.

Cisco: مخفف شده کلمه سان فرانسیسکو (San Francisco) است که یکی از بزرگترین شهرهای امریکا است.

Google: گوگل در ریاضی نام عدد بزرگی است که تشکیل شده است از عدد یک باصد تا صفر جلوی آن.

مؤسسین سایت و موتور جستجوی گوگل به شوخی ادعا می کنند که این موتور جستجو می تواند این تعداد اطلاعات
(یعنی یک گوگل اطلاعات ) را مورد پردازش قرار دهد.

Hotmail: این سایت یکی از سرویس دهندگان پست الکترونیکی به وسیله صفحاتوب است. هنگامی که مدیر پروژه برنامه می خواست نامی برای این سایت انتخاب کند علاقه مند بود تا نام انتخاب شده اولاً مانند سایر سرویس دهندگان پست الکترونیک به **** ختم شده و دوماً برروی وبی بودن آن نیز تأکید شود. بنابراین نام Hotmail را انتخاب کرد. در کلمه Hotmail حروف Html به ترتیب پشت سر هم قرار گرفته اند.

HP: شرکت معظم HP توسط دو نفر بنام های بیل هیولت و دیو پاکارد تأسیس شد. این دو نفر برای اینکه شرکت هیولد پاکارد یا پاکارد هیولت نامیده شود مجبور به استفاده از روش قدیمی شیر – خط شدند و نتیجه هیولد پاکارد از آب در آمد.

Intel: از آنجاییکه این شرکت از بدو تأسیس با تأکید روی ساخت مدارات مجتمع ایجادشد. نام آن را INTegrated Electronics یا به طور مختصر INTEL نهادند.

Lotus: میچ کاپور مؤسس شرکت که هندی الاصل بود از حالت لوتوس که یک اصطلاح مدیتیشن متعالی (T.M.) می باشد برای نامگذازی شرکتش استفاده کرد.

Microsoft: نام شرکت ابتدا به صورت Micro-soft نوشته می شد ولی به مرور زمان به صورت فعلی در آمد. Microsoftمخفف MICROcomputer SOFTware است.و دلیل نامگذاری شرکت به این اسم نیز آن است که بیل گیتس مؤسس شرکت آن را با هدف نوشتن و توسعه نرم افزارهای میکروکامپیوتر ها تأسیس کرد.

Motorola: شرکت موتورولا با هدف درست کردن بی سیم و رادیوی خودرو کار خودرا آغاز کرد. از آنجاییکه مشهورترین سازنده بی سیم و رادیو های اتومبیل در آن زمان شرکت Victrola بود. مؤسس این شرکت یعنی آقای پال کالوین نیز اسم شرکتش را موتورولا گذاشت تا علاوه بر داشتن مشابهت اسمی کلمه موتور نیز به نوعی در اسم شرکتش وجود داشته باشد.

Oracle: مؤسس شرکت اوراکل یعنی لری الیسون و باب اوتس قبل از تأسیس شرکت روی پروژه ای برای CIA کارمی کردند. این پروژه که اوراکل نام داشت بنا بود تا با داشتن مقادیر زیادی اطلاعات بتواند تا جواب تمام سؤال های پرسیده شده توسط اپراتور را با مراجعه به مخزن اطلاعات بدهد. ( اوراکل در اساطیر یونانی الهه الهام است. ) این دو نفر پس از پایان این پروژه شرکتی تأسیس کرده و آن را به همین اسم نامگذاری کردند.

Red Hat: مؤسس شرکت آقای مارک اوینگ در دوران جوانی از پدربزرگش کلاهی با نوارهای قرمز و سفید دریافت کرده بود ولی در دوران دانشگاه آن را گم کرد. زمانی که اولین نسخة این سیستم عامل آماده شد مارک
اوینگ آن را همراه با راهنمای کاربری نرم افزار دراختیار دوستان و هم دانشگاهیش قرار دارد. اولین جمله این راهنمای کاربری « درخواست برای تحویل کلاه قرمز گم شده » بود.

Sony: از کلمه لاتین Sonus به معنای صدا مشتق شده است.

SUN: این شرکت معظم توسط چهار تن از فارغ التحصیلان دانشگاه استانفورد تأسیس شد.Sun مخفف عبارت Standford Univercity Network می باشد.

Xerox: کلمه Xer در زبان یونانی به معنای خشک است و این برای تکنولوژی کپی کردن خشک در زمانی که اکترا کپی کردن به روشهای فتوشیمیایی انجام می گرفت فوق العاده حائز اهمیت بود. 

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۱۳:۰۲
k. padidaran

آموزش استفاده از سرویس Kerio

 

 

 

 

ابتدا برنامه کانکشن مورد نظر را با توجه به سیستم عامل خود از لینک زیر دریافت کنید 

 

Windows 32Bit

Windows 64Bit

MAC OS

 

 

فایل دانلود شده را نصب نمایید 

 

 

بعد از نصب برنامه در دسکتاپ شما قرار نمیگرد ، در منو استارت کلیک کرده و برنامه را اجرا نمایید 

 

بعد از اجرای برنامه مشخصات اکانت خود را با رعایت حروف کوچک و بزرگ وارد کنید 

Server: k.jetro.in 

 

بعد از کانکت برای اولین بار با پیغام زیر مواجه خواهید شد که مانند عکس تایید کنید

 

برای قطع ارتباط هم کافیست بر روی آیکون کانکشن راست کلیک کرده و دیسکانکت کنید

 

 

 

 

نکات مهم 

قبل از اتصال به فیلتر شکن دیگری متصل نباشید 

یوزر و پسوردتان را درون نرم افزار کپی نکنید بلکه تایپ کنید رعایت حروف بزرگ و کوچک الزامی است 

لطفا فایروال ویندوزتان را خاموش کنید 

 

 

Good Luck 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۰ آبان ۹۳ ، ۰۸:۵۷
a.r rashvanlui