◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

ترفند بلاک کردن افراد مزاحم در شبکه های اجتماعی

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ق.ظ


🚫 ترفند بلاک کردن افراد مزاحم در شبکه های اجتماعی

☘ بلاک کردن در تلگرام ( Telegram ) 👇

ابتدا وارد صفحه ی چت با فرد مورد نظر شوید سپس روی تصویر یا اسم فردی که می خواهید آن را بلاک کنید ، بزنید تا به پروفایل او وارد شوید . حالا در بالای صفحه ی پروفایل فرد مورد نظر ، باید روی قسمت سمت راست صفحه که سه نقطه ی افقی است بزنید و بعد از آن روی گزینه ی Block بزنید . در آخر فرد مورد نظر بلاک است .

برای آنبلاک کردن در تلگرام 👇

برای در آوردن فرد از بلاک ، باید به منوی سمت راست در تلگرام خود بروید و بعد از آن گزینه ی Prrivacy and Security را انتخاب کنید . سپس گزینه ی Block Users را انتخاب کنید و بعد از انجام اینکار ، لیست افرادی را که بلاک کرده اید نمایش داده می شوند . با نگه داشتن انگشت خود روی فردی که می خواهید آنبلاک کنید ، گزینه ی Unblock نمایش داده می شود و با انتخاب آن ، فرد آنبلاک می شود .

☘ بلاک کردن در بی تاک (Beetalk) 👇

اول باید آیدی فردی که می خواهید بلاک کنید را داشته باشید . سپش به پروفایل او بروید ، در ادامه باید بر روی گزینه ی Report زده و Harassment را انتخاب نمایید . حال ، شما باید پس از گذشت یک روز از انجام این کار ، آیدی فرد مورد نظر را به حدود 18 نفر از دوستان خود بدهید تا آنها هم این کار را انجام بدهند . حالا این فرد ، یک کاربر مسدود شده در بی تاک است .

☘ بلاک کردن در لاین 👇

در ابتدا باید به لیست دوستان خود در بخش Home در نرم افزار لاین خود شده و فرد مورد نظر را پیدا کنید و روی آن فرد ، صفحه ی لمسی را نگه داشته و در منوی باز شده پس از انجام این کار ، بر روی گزینه ی Block بزنید . حالا فرد مورد نظر بلاک است .

برای آنبلاک کردن در لاین 👇

برای انجام این کار ابتدا باید وارد بخش Setting در نرم افزار لاین خود شوید و سپس گزینه ی Friend را انتخاب کنید و بعد از آن وارد ، در صفحه ای که باز می شود ، گزینه ی Block User را انتخاب نمایید و در پنجره ی باز شده ، Unblock را انتخاب کرده و از منوی باز شده ، باید بر روی گزینه ی edit فرد موردنظر بزنید و او را از لیست مسدود شده هه در بیاورید .

☘ بلاک کردن در واتس اپ ( Whats app ) 👇

برای انجام این کار ابتدا باید به لیست مخاطبین خود واتس اپ بروید . سپس فرد مورد نظر برای بلاک کردن را انتخاب نموده تا وارد پروفایل یا همان پی وی او شوید . حالا گزینه ی بیشتر را از گزینه ها انتخاب کنید تا وارد منویی دیگر شوید ، در آخر ، گزینه ی مسدود سازی را انتخاب نموده و برای تایید تغییرات بر روی Ok بزنید .

برای آنبلاک کردن در واتس اپ :

ابتدا باید وارد بخش تنظیمات در واتس اپ خود شوید و از لیستی که باز شده ، باید گزینه ی حساب کاربری را انتخاب کرده و بعد از انجام این کار ، باید در صفحه ی باز شده باید حریم خصوصی را انتخاب کنید و در صفحه ی پیش رو ، باید به انتهای صفحه ، بر روی مخاطبین زده و فردی را که می خواهید آنبلاک کنید را انتخاب و از بلاک در بیاورید .

☘ بلاک کردن در وایبر ( Viber ) 👇

به لیست مخاطبین خود در وایبر بروید و از لیست ، فرد مورد نظر برای بلاک را انتخاب کرده و بخش گزینه ها را انتخاب نمایید و سپس از منوی باز شده ، قسمت مسدود سازی را انتخاب کرده و تایید کنید .

آنبلاک کردن در وایبر 👇

باید وارد تنظیمات خود در وایبر شوید و در صفحه ی تنظیمات ؛ بر روی فهرست مسدود شده بزنید و در صفحه ی باز شده ، فردی را که می خواهید از مسدود بودن در بیاورید را انتخاب کرده و آنبلاک کنید .




منبع:  🔺 @WikiPlus 🔺

نظرات  (۵)

۰۹ مهر ۹۷ ، ۱۵:۰۱ آژانس ابر و موج
سلام من چندتا سایت دارم مثل آژانس ابر و موج
که <a href="https://www.abromowj.com" rel="nofollow">تور استانبول</a> میزاره و الان وقتشه که خیلی شلوغ میشه
میخواستم ببینم چیکار میتونم بکنم که سایت سنگین نشه و برای تمام مشتری ها خوب باز بشه
در ضمن میخوام <a href="https://visatak.ir/china-visa/">ویزای جین</a> به سرعت بیاد بالا
سلام دوستان
من برای سئوی ویزای چین به یک سئو کار خوب نیاز دارم .
اگر کسی میشناسه معرفی کنه لطفا.
سپاس.
سلام می خواستم بپرسم برای سایتی مثل ما که تعداد محصولات بادی مثل استخر بادی و قایق بادی زیاد هست راهی هست جلوی ip  های حمله کننده به وبسایت را بگیریم تا فروشگاه هنگ نکنه و خرید با مشکل مواجه نشه؟
پاسخ:
سلام . بله امکانش وجود داره 
با یک طراح سایت مشورت کنید .
سلام دوستان من یه کانال در تلگرام دارم و به یه هکر برنامه نیاز دارم اگه کسی هست اطلاع رسانی کنه تا ایدی م رو بدم تا ببینم میتونه ادمین شه یا نه این هم ادرس ایدیم 
ma_taghizadeh@
کسی بود بهم پیام بده 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی