
امتحان کنید و نتیجه رو بگید :D
بنظرتون چی میشه؟! هرکی گفت جایزه داره :D
جملاتی که رهبران موفق هرروز تکرار می کنند
رهبران بزرگ تجارت، میدانند که نحوه برخورد آنها با کارمندان تاثیر زیادی بر ایشان دارد. شما به عنوان یک رهبر کسب و کار، میتوانید با استفاده از عباراتی که در ادامه میخوانید، به طور منظم هر روز این تاثیر را بهتر سازید.
رهبران موفق از این رویکرد استفاده میکنند زیرا نگرش مثبتی دارند و میدانند که چگونه روابطی قوی و پایدار با کارمندان خود ایجاد کنند. مدیران توانمند، با کارمندان خود همراه و همکار هستند و در مقابل احترام، اعتماد و وفاداری آنها را دارند
آنها به طور واقعی با کارکنان خود ارتباط دارند و آنها را در کارها دخالت و مشارکت میدهند و این احساس را به کارکنان میدهند که باارزش و مورداحترام هستند.
با تکرار این عبارات که هر مدیر موفقی در هر روز با خود میگوید ، از یک رهبر خوب به یک رهبر فوقالعاده تبدیل بشوید:
1. شما چه فکر میکنید؟
کارکنان شما یک منبع پایانناپذیر از ایده هستند که ممکن است بسیاری از آنها هرگز به ذهن شما نرسیده باشد. هنگامی که از آنها بخواهید که نظرات و ایدههای خود را بگویند، به آنها میگویید که ایدههای آنها برای شما ارزشمند است.
2. به شما اعتماد دارم.
جان دیویس از دانشکده مدیریت بازرگانی دانشگاه هاروارد، در کتابی که در باره شرکت های خانوادگی موفق جهان نوشته،سه عامل کلیدی را موجب موفقیت و ماندگاری آنها می داند؛ گذشته افتخار آمیز تا پایان هر نسل، پول سازی و قابلیت اعتماد. برای نمونه یک هتل ژاپنی را می توان مثال زد که در سال 718 میلادی یعنی 1290 سال پیش تأسیس شد و اکنون به دست چهل و ششمین نسل از خانواده مدیریت می شود. اما بسیاری از شرکت های جدید و نسل امروزی همچون «مایکروسافت» حتی تا سال 1975 وجود خارجی هم نداشته اند. پس به راستی علل حیات موفق شرکت های بزرگ و کوچک و تراز جهانی چیست؟ ....
نگارنده این مطلب تحقیق بسیار کرد تا بتواند به راز و رمز موفقیت این شرکت ها پی ببرد. آنچه در پی آمده چکیده این غعالیت هاست که امیدوارم مفید باشد. 1- از مدیری دور اندیش و دارای چشم انداز رفیع برخوردار هستند: بدون داشتن چشم انداز رفیع و گسترده نمی توان به قله های موفقیت دست یافت. آنجا مکان عقاب هایی است که با بال های قدرتمند و چشمان تیز بین خود در ارتفاعات بلند پرواز می کنند. بدون داشتن چشم انداز خیلی که زرنگ باشید همچون اردک در آب دور خود می گردید. برای تدوین چشم انداز از افراد خبره بهره بگیرید و آن را سرلوحه کار خود قرار دهید. 2- کالا یا خدمانی ارائه می دهند که مورد نیاز مردم است: ژاپنی ها به کالا ها و خدمات غیر ضروری و بی مصرف «مواد» می گویند، یعنی فقط مشتریانی بسیار خاص با عادات و علایق عجیب و غریب سراغ آنها می روند. برای نمونه یک شرکت آمریکایی یک نوع عینک تولید می کرد که دارای برف پاک کن بود. ببینید چنددرصد مردم مایل به خرید عینکی با دو برابر قیمت واقعی هستند که دارای برف پاک کن باشد تا در برف وباران شیشه عینک آنها را تمیز کند. البته مفهوم عکس آن بدین معنی نیست که اگر شما کالای مورد نیاز مردم را تولید کردید حتماً موفق می شوید. باید عوامل دیگر موفقیت را هم فراهم کرد.
این متن به نکات خیلی خوبی و ارزشمندی اشاره کرده که نه تنها برای شرکت ها بلکه برای کسب و کارهای معمولی هم اهمیت داره
راز موفقیت و ماندگاری شرکت ها
آموزش استفاده از سرویس Kerio
ابتدا برنامه کانکشن مورد نظر را با توجه به سیستم عامل خود از لینک زیر دریافت کنید
فایل دانلود شده را نصب نمایید
بعد از نصب برنامه در دسکتاپ شما قرار نمیگرد ، در منو استارت کلیک کرده و برنامه را اجرا نمایید
بعد از اجرای برنامه مشخصات اکانت خود را با رعایت حروف کوچک و بزرگ وارد کنید Server: k.jetro.in
بعد از کانکت برای اولین بار با پیغام زیر مواجه خواهید شد که مانند عکس تایید کنید
برای قطع ارتباط هم کافیست بر روی آیکون کانکشن راست کلیک کرده و دیسکانکت کنید
نکات مهم قبل از اتصال به فیلتر شکن دیگری متصل نباشید یوزر و پسوردتان را درون نرم افزار کپی نکنید بلکه تایپ کنید رعایت حروف بزرگ و کوچک الزامی است لطفا فایروال ویندوزتان را خاموش کنید
Good Luck |