◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها


nasa s esnet capable of 91 Gbps

 به تازگی دپارتمان انرژی ایالات متحده توانسته موفق به طراحی بستری شود که در آن سرعت اینترنتی تا 91 گیگابیت بر ثانیه را به ثبت برساند، سرعتی تقریبا 100 برابر بیشتر از سرویس پر سر و صدای Google Fiber.


صدا پیشه شخصیت بتمن در گفتگو با Groovey.TV بیان کرد که نسخه جدید بتمن قرار بود ژانویه امسال به بازار بیاید، اما این مسئله با تاخیر مواجه شد. دلیل این تاخیر نیز از سوی ایشان، عالی بودن این نسخه و نیاز به کار بیشتر بر روی آن برای رسیدن به نتیجه دلخواه بوده است. در حال حاضر یک سال و نیم از ساخت این بازی می گذرد و هنوز کار آن به اتمام نرسیده است.

nasa s esnet capable of 91 Gbps

پیش از این در دموی منتشر شده از این بازی در نمایشگاه E3 زمان انتشار بازی سال 2015 عنوان شده بود، اما حالا Kevin Conroy زمان دقیق انتشار را نیز لو داده است. اولین دموی بازی در ماه مارس امسال منتشر شد که بیان کننده استفاده از ماشین بتمن در بازی بود و به گفته سازندگان ماشین بتمن یکی از اجزای مهم در Arkham Knight خواهد بود. این نسخه قرار است برای کنسول های XBOX One، PS4 و همچنین PC منتشر شود.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۹
m.mohamad niya

نظرات  (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی