◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

مایکروسافت دو شب قبل در این کنفرانس، چشم انداز خود درباره چگونگی سازش انواع دستگاهای ویندوزی با یکدیگر را نشان داد. این کمپانی نشان داد که نرم افزار های مشترک چگونه بر روی پی سی ها و تبلتها و گوشیها بدون کوچکترین تفاوتی اجرا خواهند شد.در کنفرانس دیده شد که نسخه جدید آفیس برای گوشی ها و تبلتهای کوچک به چه شکل خواهد بود. و یک نرم افزار کلاینت جدید برای سرویس Outlook که از تمامی المانهای ویرایش پشتیبانی میکند، دقیقا شبیه نسخه دسکتاپ. همچنین یک نسخه واحد از Power Point که در سراسر دستگاههای ویندوزی با شکل و عملکرد واحدی وجود داشت و همینطور یک نرم افزار گالری که برای نمایش تصاویر ایجاد شده بود.

این استراتژی مشخصا با آنچه که اپل انجام داده متفاوت است، جایی که نرم افزار های اپل برای صفحات لمسی و کیبورد و ماوس جداگانه ساخته شده اند. اما در مورد مایکروسافت موضوع متفاوت است.

به این ترتیب که مایکروسافت بروی راه حل خود که چیزی به نام پیوستگی (Continuum) میباشد تمرکز کرده است و در عمل اینگونه است که وقتی ویندوز تشخیص میدهد هییچ کیبورد و ماوسی به سیستم متصل نیست نرم افزار به حالت تمام صفحه (برای تبلتها) سویچ میشود و همچینین وقتی ماوس و کیبورد به سیستم وصل شود نرم افزار به حالت پنجره ای در میاید. که مایکروسافت این فرایند را بخوبی نمایش داد که با نمونه نمایش داده شده در ماه سپتامبر تفاوتی هم نداشت.

مایکروسافت نرم افزارهای مشترک را معرفی کرد که در اکس باکس وان هم دیده خواهند شد همان موضوعی که در کنفرانس بیلد آپریل گذشته به آن اشاره کرده بود. بهرحال چگونگی این فرایند نامشخص بود که مایکروسافت امروز آن را با نرم افزار های اختصاصی خود روشن کرد. همچنین شایان ذکر است این ویژگی دوباره کاری توسعه دهنگان بروی نرم افزار های خود در ویژوال استودیو را میطلبد.

منبع: THE VERGE


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۳
Sepehr mohammadzadeh

نظرات  (۴)

۱۲ دی ۹۵ ، ۱۴:۴۲ http://www.cialiscosto.top/
I was making a baked french toast casserole that bubbled over & started a small oven fire. When I put the oven on the self-cleaning setting the fire ignited again. This is why I don’t cook much with butter!
It took too damn long for them to DENY it, which means that they did it. I have no doubt that they did it. Look at the big picture, FN.The ObetW/aeamharman StoryMichelle Obama's Senior ThesisThe PictureHarold Ickes' Jesse Jackson Comment IIUm. come on now..they're all related. Will he turn the other cheek. Yes, of course. If not, he'll be labeled the ' angry Black man' picking on that poor, defenseless White heifer. They don't fool me. At all.
عالی بود
پاسخ:
مرسی
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۶:۲۳ فاطمه قنبری
سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی