◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

سریع و اصولی هک را یاد بگیرید : چگونه هکر شویم؟

شنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۰۲ ق.ظ

چطور یک هکر ماهر شویم؟


خیلی از کسانی که قصد ورود به حرفه امنیت داده ها را دارند این طرز تفکر را دارند که برای هکر شدن و یادگیری هنرهای سیاه هک یادگیری یک نرم افزار یا ابزار کافیست و یا فقط در یک یا دو ماه می توانند یک هکر ماهر باشند. من امروز در این مقاله به تمام شبه های شما پایان میدم و مسیر روشنی را برای شما رسم میکنم تا بتوانید در یادگیری امنیت اطلاعات به نتیجه روشنی برسید.

سوالی که هر هکری در شروع تخصص جدیداش از خود میپرسد:
برای هکر شدن به چه چیزی نیاز دارم و چطور هنر نفوز و هک را یاد بگیرم؟
با چه تکنیک هایی سریع تر هکر شوم(هک را اصولی و حرفه ای یاد بگیرم)؟

پس اول به این سوال پاسخ میدم:

برای هکر شدن به چه چیزی نیاز دارم و چطور هنر نفوز و هک را یاد بگیرم؟



برای بازگرداندن یا بازیابی صفحه اینستاگرام خود اینجا کلیک کنید !

.

۱)      زبان انگلیسی: یادگیری مفاهیم، تکنیک ها، اخبار و اکسپلویت های جدید بدون تسلط کامل بر زبان انگلیسی غیر ممکن است. در صورتی که شما به زبان انگلیسی مسلط نباشید از منابعی مثل چت روم های تخصصی هک، گروه های زیر زمینی و انجمن های قوی امنیت اطلاعات و پایگاه داده های اکسپلویت ها و نقات ضعف جدید کشف شده دسترسی نخواهید داشت و همیشه محکوم به استفاده از مقالات با ترجمه ضعیف یا ناقص، آموزش های قدیمی یا از رده خارج و امثال آن خواهید بود. پس تسلط بر زبان انگلیسی یک اختیار نیست، یک اجبار است.

در ضمن تسلط به یک زبان دوم میتواند شما را در موقعیت بهتری قرار دهد. بهترین زبان هایی که برای یک هکر میتواند کاربرد داشته باشد به این ترتیب است:

۱)روسی  ۲) چینی ۳) کره ای ۴)آلمانی ۵)فرانسوی ۶)ایتالیایی ۷)ترکی استانبولی ۸)هندی

۲)      بی نهایت صبر و حوصله: یادگیری مفاهیم امنیت داده به زمان زیادی نیاز دارد که این زمان با توجه به دانش قبلی و استعداد شما میتواند از چند ماه تا چند سال به طول انجامد. در صورتی که شما دارای تحصیلات دانشگاهی در ضمینه علوم کامپیوتر یا فناوری اطلاعات هستید اصولاً یک سال برای تسلط بر مفاهیم امنیت داده، مفاهیم شبکه، لینوکس و برنامه نویسی سیستمی و شبکه نیاز دارید و سپس میتوانید وارد مباحث عملی هک شوید.

۳)      دانش تخصصی: در صورتی که شما به مفاهیم پایه امنیت اطلاعات که در بالا به آن ها اشاره کردم تسلط ندارید هیچوقت یک هکر نخواهید شد. شاید شما بتوانید با استفاده از مقالات آموزش قدم به قدم رمز شبکه بیسیم را بدست آورید یا شبکه ای را با جاسوس افزارتان آلوده کنید اما هرگز یک هکر واقعی نخواهید بود.

۴)      کنجکاوی: کنجکاوی موتور محرکه تمام کسانی بوده که توانسته اند لقب هکر را یدک بکشند. همیشه پرتکل های جدید، تکنولوژی های نوین و ابزار های امن تر تولید خواهند شد و کنجکاوی و حس مبارزه طلبی تنها نیروییست که شما را به زورآزمایی با مشکلات جدید فرا میخواند و شما را بروز نگه میدارد.

۵)      خلاقیت: برای انجام هر کاری مشکلی وجود خواهد داشت و این خلاقیت است که به شما اجازه میدهد که شما راه حلی که دیگر در یک هفته به آن رسیده اند را در یک روز به دست آورید، از کار خود راضی باشد و از آن لذت برید. جایی که منطق بی پاسخ میماند خلاقیت تنها فرشته نجات است.

۶)      فداکاری: برای اینکه بتوانید پله های ترقی را طی کنید باید واقعآً از خود گذشتگی نشان دهید. یادگیری هک و اصول امنیتی زمانبر، طاقت فرسا و نیازمند زمانبندی و منابع دقیق است. شما باید حداقل چند روز از هفته را به  یادگیری، مطالعه و تمرین اختصاص دهید. وجود فاصله زمانی باعث کند شدن یادگیری و اتلاف وقت شما میشود و شما را دلسرد می کند. همینطور گاهی مجبور خواهید بود که مطالبی را چند بار مطالعه کنید و از مفاهیم آن آگاه شوید و هرچقر که سطح علمی شما بالا تر میرود با مطالب پیچیده تر روبرو خواهید شد و هیچ وقت آموزش به اتمام نخواهد رسید.

در صورتی که پیش نیازهایی که در این مقاله به آن اشاره میکنم را ندارید بدون اینکه از خود مایوس شوید از یاد گیری هک کنار بکشید و وقت با ارزش خود را تلف نکنید. نه هک یک سرگرمی جالب و سرگرم کننده است و نه هکر همان آدم جذابیست که در فیلم های هالیوود دیده اید.
با چه تکنیک هایی سریع تر هکر شوم(یادگیری بهینه هک)؟

۱)      هدف  خود را دقیق تعیین کنید. امنیت اطلاعات شاخه های زیادی دارد که هر کدام زیر مجموعه های متعددی دارند. تسلط به تمام این شاخه ها فوق العاده زمانبر است و نسبت به انرژی صرف شده چندان مقرون به صرفه نیست. اشتباهی که بسیاری از نو آموزان انجام میدهند مطالعه  مقلات متعدد در تمام این ضمینه هاست. این یک اشتباه است که باعث اطلاف وقت میشود.

در عین حال شما میتوانید بعد از تسلط بر یک شاخه شروع به یادگیری شاخه های دیگر علوم امنیت داده کنید و حتی در صورتی که به گرایش اصلی شما نزدیک باشد میتواند دانش تجربی و فنی شما را در هر دو شاخه خیلی بالاتر ببرد.

برای مثل تخصص اصلی من امنیت سیستم های محلی است(مربوط به تولید بدافزار ها و ساخت آنتی ویروس ها) که برای تکامل دانش خود در این شاخه شروع به مطالعه شاخه هایی دیگر مثل مهندسی معکوس، اسمبلی، مبانی سیستم عامل ها و برنامه نویسی حافظه و شبکه هم کردم. در عین حال برای تفریح بر روی الگریتمهای رمزنگاری کار میکنم و در زمینه هک شبکه و وب سایت تخصص  دارم. منبع اصلی درآمدم هم از طراحی وب است.

۲)      منابع مناسب را پیدا کنید. سایت، انجمن ها، کتابهای صحیح را شناسایی کنید. در حین مطالعه ابزار های برتر برای هر شاخه را انتخاب کنید و با کار با آنها تجربه کسب کنید. در سایت هایی که دارای بخش های مخصوص برای آزمودن مهارت هک شما هستند عضو شوید و مهارت خود را در این آزمون ها بیازمایید.

۳)      بروز بمانید. همیشه اخبار سایت های امنیتی را تعقیب کنید. در خوراک آن ها عضو شوید و در انجمن های بزرگ نگاهی به پست ها بیندازید و مطالب داغ را از دست ندهید. همینطور در سایت هایی که ضعف های جدید امنیتی (vulnerabilities) را لیست میکنند نقاط ضعف جدید را بیابید و روند کشف و استفاده از این ضعف های امنیتی را مطالعه کنید.

۴)      دانش خود را ثبت کنید. هنر هک شامل مجموعه عظیمی از دنش تخصص، تکنیک ها، و فرایند های قدم به قدم(ساده) و پیچیده است. برای اینکه آموخته های خود را از دست ندهید آن ها را مرور کنید. نکات کوچک، نام برنامه ها، دستورات را در یک دفترچه جیبی بنویسید و آن را مرور کنید. نقشه ذهنی مباحثی را که مطالعه میکنید به صورت دیاگرام ها و فلوچارت بکشید و در دفترچه ثبت کنید. داشتن این دفتترچه کارایی شما در مراحل آموزش را شدیداً افزایش میدهد.

۵)      برنامه ریزی داشته باشید. قبل از شروع مطالعه هر مبحث برنامه دقیقی برای زمانبندی  و عمق مطالعه، کار عملی و کسب تجربه داشته باشید. به کار گیری هر مبحث یاد گرفته شده را بعد از یادگیری در برنامه خود بگنجانید.

۶)      تعادل خود را از دست ندهید. در طول یادگیری هک ممکن است تحت فشار شدید ذهنی و جسمی قرار گیرید، پس حداقل یک ساعت ورزش در روز را فراموش نکنید. هر روز بدون پخش کننده موسیقی و موبایل در پارک های ساکت یا کوه(طبیعت) پیاده روی کنید. این کار تمرکز شما را افزایش میدهد و یادگیری را ساده می کند.

۷)      ذهن خود را درگیر کار کنید. استفاده از دفترچه(بحث ۴) به صورت روزانه را فراموش نکنید. در صورتی که در حال حل مساله ای هستید در حین انجام کارهای روزانه به آن فکر کنید. حتی در حین فکر کردن به آن به خواب بروید. متعجب خواهید شد که چند بار با جواب مسئله از خواب بر خواهید خواست.

.

برای رفتن به مرحله یادگیری اینجا کلیک کنید.

.

نظرات  (۲۶۹)

۱۳ بهمن ۹۹ ، ۱۰:۲۷ بهار تابستانی

بعضی ها گفته بودند که ه جوری یک هکر ساده باشیم و نمی خواهیم هکر ماهری باشیم خوب در این صورت خودت باید بری سراغش یعنی خودت باید یاد بگیری انقدر باید گوشی تون رو زیر و رو کن تا یاد بگیری البته تو گوگل پلی برو با نرم افزار. ها آشنا شو البته برای یک هکر ساده شدن هم باید انگلیسی بلد باشی وگرنه باز به مشکل بر می خورید من خودم بلد نیستم اما دارم یاد میگیرم و سعی کن خودت یاد بگیری از چیز های خیلی خیلی ساده باید شروع کنید که اصلا بعضی ها هم کردن نمی دانند 

۲۲ آذر ۹۹ ، ۱۴:۵۷ آملی ریکا

سلام خسته نباشی من رمز جیمیلم را یادم رفت میخام خودم هکش کنم که رمزشو بگیرم باید چیکار کنم یا چطوری رمزو بدون هک بدست بیارم و آیا اگه جیمیلی که میخاهم هک کنم در زمانی تو گوشیم بود ولی الان نیست ممکنه به گوشیم آب بزنه

سلام، مرسی، مقاله مفیدی بود. خدا قوت میگم به شما.

 

موفق باشین

مچکر

سلام من می‌خوام درحد خیلی ساده تا حدی که فقط بتوانم به گوشی کسی نفوظ کنم و چیزی را پاک یا اضافه کنم ولی نمیتونم چطوری لطفا راهنماییم کنید . درضمن من بیشتر کلاه خاکستری بودن را دوست دارم

من ادم به شدت کنجکاویم ...ینی تو هر زمینه ای دوست دارم  خوب عمل کنم و اینکه بدون استادم میشه برنامه نویسی یاد گرفت؟

من یه چیزیایی از لینوکس خوندم که چقدر محشره ...ولی نمیدونم چه دستوری بش بدم راستش یکم گیج شدم و اینکه برنامه های خیلی خیلی زیادی بهم معرفی شد که واقعا کار سخت شد..

خیلیا 16 یودنو خب منم تو این سنم ..

من نمیخوام کلیدی یاد بگیرم فقط میخوام یاد بگیرم تا در سطح معقولی در جامعه تکنولوژی باشم ..سیستم عامل لینوکس با اینکه خیلی هم شایع در بین هکر ها..ولی تا وقتی چیزی از زبان و برنامه نویسی ندونی یه نرن افزار بی فایدس..

چقدر زمان میبره که به سیستم عامل لینوکس و وایرلس مسلط شیم؟

و لطفا بگین چه سایتی میتونه یه اموزش خوب تو دستمون بزاره

انگلیسی در سطح ای 1 و همون مبتدی خودمونم

بسیار عالی خدا قوت

  • به نظر من فوق العاد بود 

 

this is very awesome

سلام 
من یه سایت پورن رو هک کردم و یوزرنام و پسورد اون رو حتی تاریخ اخرین لوگین شدن رو هم بدست اوردم . اما با اینکه همه اینا رو دارم نمیتونم لوگین بشم.خواهش میکنم یکی راهنمایی کنه

 

عالی بود مطالب ، خسته نباشید. 

مخصوصا این قسمت که گفتید جایی که منطق بی پاسخ میماند خلاقیّت تنها فرشته نجات است.

موفق باشید ✔⚘🙏

sepas

بهتر نیست شما انجمن هم خودتون را راه بندازید ؟

مفید بود.

با سلام عرض ادب متشکرم از وبلاگ من از تمام مقاله های سایت استفاده کردم تشکر

خوب بود

 زبان هایی که برای هک کردن لازمه و خوب است بلد باشید 
1-php
2-Python
3-SQL
4-c
5-++c
6-#c
برای هک بهتره سیستم عامل لینوکس داشته باشیم 
برای عملیات فیشینگ و دیفیس به زبان html وcss لازم است.
مهم‌ترین زبان ها php و c هستند 
برای هکر شدن اول باید نترس باشی با عرضه باشی بیکار باشی
سلام یه چیزی میخوام به شما بگم:
آقا مارکوس توی past مینویسن red نه reed
unknow آخر اسمت یه n هم داره و اینکه پول رو هک نمیکنن سایت بانک رو هک میکنن
اقا فتاحی الان تو مدارس لینوکس آموزش میدن و البته ویندوز از لینوکس بهتره
می خواستم بدونم توی کُدِری چه زبانی بیشتر به درد میخوره؟
/;
مثلا جاوا بهتره یا سی پلاس پلاس یا پایتو یا هر چیز دیگه ای . :/(
سلام خسته نباشید
من رشتم کامپیوتره اکه بخوام یه چیزایی از هک سر در بیارم رشته دانشگاهیمو چی بخونم ؟؟!
ممنون م42یشم راهنمایی کنید✌✌

سلام ممنون از مطلب بسیار خوبتون. من به تازگی به هک علاقه مند شدم ولی هیچ پیش زمینه ای در این مورد دارم اصلا نمیدونم یادگیری این علم رو باید از کجا شروع کنم و مبحث هک خییییلی گسترده ست و باعث میشه من تو انتخاب اینکه از کجا شروع کنم گیج تر هم بشم. میشه لطفا من رو راهنمایی کنین؟

سلام.
مرسی از مطالب خوبتون!
مرسی خوب بود
تصورتون از هکر شدن چیه ؟ مثلا به دیتاسنتر ناسا نفوذ کنی ؟ برو با c# یه دستور بده که شماره دریافت کنه مگان تحویل بده 
سلام من ۱۴ سالمه علاقه خیلی زیادی به هکر شدن دارم !!! و میخواستم بدونم شما به ما اموزش هکر شدنو میدین؟ و میخواین با تلگرام بامن حرف بزنین ایدی@ تلگرام خود را به همین پاسخ سایت خود وارد کنید. خیلی ممنون . 
Hi . I read your comments . It was really great but I have to say and you have to know hacking is really hard .please understand
سلام من میخوام فقط یه چیز یاد بگیرم اونم پول دراوردن از انترنت چجوری یاد بگیرم
۰۲ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۵ آموزش بازاریابی
مطالب خوبی رو به اشتراک گذاشتید.
موفق باشید
سلام خسته نباشید برای یادگرفتن هک چه زبان برنامه نویسی ای لازمه؟؟؟ اصلا کسی که برنامه نویسی رو بلد نیست از چه زبانی باید شروع کنه؟ من ویندوز رو در سطح متوسط و همچنین icdl رو بلدم یه استاد کامپیوتر به من گفت که برای یادگیری برنامه نویسی وردپرس رو شروع کن من آموزش وردپرس شرکت آریاگستر رو گرفتم اما نمیدونم بد آموزش میدن یا من چیزی متوجه نمیشم لطفا راهنماییم کنید
خوب بود
تقریبا تونست 
کمکم کنه
سلام به همه ی وستان عزیز که در زمینه ی هک دوست دارند چیزهای زیادی یاد بگیرند
شما هایی که میخواید هکر بشید
اول یع اسم مستعار برای خودتون انتخاب کنید
اینطوری رحت ترید
خخخخخخخ
این همه ادعا

یکی میگه کامپیوتر فول بلدم !!!!!!!!!!
هیچکسی کامپیوتر فول بلد نیست
همچین کسی وجود داشته باشه میتونه با یه سیستم ساده سرورای یک شرکت که هیچ یک کشورو تو دستش بگیره
خیلیا فکر میکنن هکر اون ادمای خفنین که تو فیلما میبینن
معنیه هکر یه چیز دیگس هدف هکر یه چیز دیگس

سلام ممنون بخاطر مطالب هاتون

عزیزان برای یه هکر شدن باید نهایت صبر رو داشته باشین من خودم رشتم تصویر سازیه زیر رشته کامپیوتره و برنامه نویسی مقدماتی ویژال بیسیک رو هم یاد دادن بهمون

والا همش برنامه مینوشتیم خییییییییییییییییییلی هم طولانی شده بود ک کلا نوک انگشتام از خستگی بی حس شده بودن نمیخام ناامیدتون کنم فقط میخام بگم کساییک واااقعا علاقه دارن صبرشون  باید صبر ایوب باشه..پشتکار داشته باشن تا سراغ این کار برن وگرنه هک ب این راحتیا نیس

بعضیام علاقشون فقط در حد به زبون اوردنه..در عمل..ب گمونم کسایی که اینجا نظر دادن ک علاقه داریم 5 درصدشون هم در عمل کردن شاید علاقه نشون ندن..

چون وااقعا نیاز به حوصله ی قوی داره


با این حال  موفق باشین

نمیدونم دلیل اینکه هی میگید نمیشه چیه هک یه مهارت یادگرفتنیه با علاقه و تلاش میشه یاد گرفت
۲۹ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۰:۱۹ چگونه هکر شویم
بسیار عالی
سلام من ۱۷ سالمه زبانم تقریبا میشه گفت خوبه 
تو سایتا خیلی میچرخم تا چیزی دستگیرم شه ولی همشون فقط یه توضیح مخصرن بطور عملی چیزی وجود نداشت 
اگه کسی هست کمکم کنه ممنون میشه
سلام داداش
من عاشق هک استم البته نه بخاطر فضولی فقط میخام یکم جیب خرچی مو در بیارم مدیون میشم
بشینید برنامه نویسی یاد بگیرید اول html بعد برید #c 
You will HACK
سلام ببخشید چطور میشه با ادمین حرف زد ادرس میخوام
پاسخ:
چه آدرسی میخواین ؟؟
هی بدک نی ولی چرا راه های عملی هک رو نذاشتید؟
ممنونم مفید بود
۰۷ اسفند ۹۶ ، ۰۱:۳۳ محمد فتاحی
سلام . دوستان من نظرات رو خوندم . به این نتیجه رسیدم که اکثر کسایی که ادعا میکنن عاشق هک هستن اصل نمیدونن هک چیه و یک هک چه منشی داره . یک هکر آزادی خواهه . یک هک میسازه ، خراب نمیکنه . نمیخواد نفوذ کنه تا بگه منم بلدم و این جو گیر بازیا . ی بچه ۱۶ ساله ۱۳ ساله یا ۱۴ ساله ، هنوز هیچی از هک و سیستم نمیدونه و ادعا میکنه عاشق هکه!!! خب برادر من یکم مطالعه کن ببین قضیه چیه بعد بیا التماس کن . جون مادرتون بسه دیگ . هی میشینین ۲ تا سریال و فیلم های هک و بانک زنی میبینین میاید میخواید هک شین . خب شما ک هنوز ویندوز دارین نه میدونین لینوکس چیه نه برنامه نویسی چیه اصلا تعریفی از شبکه ندارین واسه چی میای اسم هکرای بدبخت رو بدنام میکنی من از مدیر میخوام تو پاسخ این کامنت ها یکم اینارو توجیح کنه ممنون
۰۴ اسفند ۹۶ ، ۱۶:۳۸ چگونه هکرشویم
خوب بود
سلام من یه بانک رو هک کردم و توی درد سر هم نه افتیدم.مقداری که هک کردم 1000000$ است.

سلام لینک تلگرام خرابع چرا؟؟؟؟؟؟
سلام  برای ابتدا کی هکر بشی چی چیز لازم است میشه کمک کنید 
سلام من برنامه نویسی درحد متوسطه ولی نمیتونم یه برنامه هک بنویسم
سلام واقعا جالبه هرکی نظر داده زیر 16 سال سنشه و نوشته علاقه دارم علاقه داشتن کافی نیست این که شما بیاین توی نت و بگین علاقه دارم فایده نداره تمرین کنید و زبان برنامه نویسی یاد بگیرد خیلی از این افراد یک علاقه ی زود گذرا دارن و الان توی سنی هستن که اینجوری فکر می کنن الانم که دنیای اینترنت و تکنولوژی هستش
سلام من 16سالمه و میخوام هکر شم ولی زبانم زیاد  تعریفی نداره میخواستم ببینم میتونم امیدی به هکر شدنم داشته باشم یا نه 
۰۶ دی ۹۶ ، ۱۷:۰۵ خرید فالوور اینستاگرام
سلام
ممنون از شما خسته نباشید
سلام من یه چیز هایی درباره وب سایتو برنامه نویسی میدونم 
وبسایت مینویسم ولی نمیدونم چهطور باید هک رو یاد بگیرم
سلام من ۱۷سالمه رشتمم کامپیوتره میخواستم هک یاد بگیرم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم 
جالبه تعداد لمر ها خیلی زیاد شده از هر 10 نفر یک نفر فکر میکنه هکره.
خخخ
هکرا رو از نظر خودم براتون دسته بندی میکنم
50 درصد  لمر هستن و ادعا میکنن فقط
30 درصد ی چیزای بلدن ومیتونن چندتاسایت دیف کنن و کلاینت بزننو اینا     15 درصد واقعا هکرن و میتونن کارای باحالی انجام بدن و معمولا ادمین های تیم های امنیتی هستن
5درصد قول هکرای جهانن و میتونن یک کشورو از پای سیستم نابود کنن!و جاهای مثل دیپ نت و دارک نت دستشونه . و بیشترشون برای سازمان های مثل سیا و ام ای 6 کار میکنن..

سلام من به دنبال یک هکر واقعی حرفه ای هستم که کمکم کنه 
سلام دوستان عاشق هک سریال Mr. Robot رو از دست ندین
سلام 
من ۱۷سالمه و علاقه زیادی در این زمینه دارم ولی تقریبا هیچ دانشی برای ورود به این زمینه ندارم 
میخواستم ببینم چیکار باید انجام بدم و چگونه دانشم رو بالا ببرم
سلام من 17 سالمه و زبان در حد متوسط میدونم و امسال می‌خوام برم کلاس زبان و رشتم ریاضی فیزیکه خیلی علاقه دارم هکر بشم چون میدونم هکری شغل مخصوصیه و هر کسی نمی دونه هکر بشه ولی نمی دونم باید از کجا شروع کنم دنبال یکی میگردم که بهم راه رو نشون بده و کمکم کنه من عاجزانه از شما خواهش میکنم کمکم کنید و راه رو برام نشون بدید .
ورداستی من یه معلم زبان فوق العاده باهوش دارم که هکره و می‌خوام امسال تابستان به کلاس خصوصی او بروم ولی نمی دونم چطوری ازش بخوام که به من هم یاد بده میشه بهم کمک کنی
ma k Bld nisim hack krdn o , vli Khili chize bahalie KhodaYish  , 
 az koja kho bas shuru krd ?! :| y rHnmyi mikrdin maro kho :( 
age chnnl drid plz bfrsin b in id e telegrm 
@nidax 
هیچوقت برای شروع دیر نیست...یه عمر برای شروع وقت دارید فقط تلاش...
سلام. من 13 سالمه و از 5 سالگی کامپیوترو فول بلد شدم باهاش کار کننم خیلی دوست داشتم هک کنم و یه جورایی قدرت نمایی کنم ولی هیچ کس بهم چیزی نمیگف همه سایتا و ربات و کانالای تلگرامو سر زدم ولی چیزی دسگیرم نشد من میخوام یاد بگیرم هک کنم ولی شما فقط راهکار های فکری گزاشتید نه عملی لطفا کمکم کنید مرسی
سلام  وقت تون بخیر بزرگوار. از مطلبی که گذاشته بودین خیلی خوشم اومد من رشتم  حسابداریه و علاقه ی زیادی به هک و امنیت دارم میخواستم خواهش کنم به من کمک کنید چطوری ی هکر شم البته قصد اذیت کردن و کرم ریختن به کسی رو ندارم چون خودم ی بار توسط ی هکر  جیمیلم رو از دست دادم و میدونم چه حسی برای قربانی داره . پس لطفا بگید از کجا شروع کنم راستی انگلیسمم متوسطه .ممنونم
Salam khaste nabashin , englisim bad nis va alaqe ziadi daram tabeston vaqtamo bezaram ro yadgirie in mozo ,az kheili vaqt pish dos dashtam ke karaie narmafzaraye mok va dastgahaye electronikio system amel haye mokhtalefo beshnasam va tariqe hack kardan ro yad bgiram albate dar jahate doros azash estefade konm. Age ham be jai residm beram be siber bepeuvandm .inam yejor hadafe dg .hosham bad nis va khalaqiatam ziade .lotfan begid az koja mitonam shoro konam va barname nevisi chie daqiqan.
باسلام .میخواستم بپرسم داریم یکی که مثلا دانشجوی یه رشته سنگین نامرتبط مثل پزشکی باشه ،بعد همزمان برای هکر شدن تلاش کنه و موفق هم بشه؟
سلام ببخشید میشه لینک کانال بگید
سلام زبان ترم 9ام با کامپیوتر زیاد کار میکنم تو زمینه امنیت میخوام فعالیت کنم از اون کلاه سفیداش نه کارای بچه بازی
دوست داشتی در ارتباط باشید ایمیل گذاشتم
slm mamnon az sait khobeton hacker telegram ba  shabake haie kampioter hastam ama 232 roze ke in karo gozashtam kenar  be nazar mn onaie ke danesh in faen ro nadaran bikhial beshan  mage  in ke zaban full bashe vagarne be jaie nemiresan 
سلام من خیلی دوست دارم هکر شم کسی نیست منو راهنمای کنه من از 15سالگی شیفته این کار شدم اگه میشه یکی به من کمک کنه
بابت اطلاع رسانیتون ممنونم.
ممنون بابت اطلاع رسانیتون.
سلام ببخشید یه درخواست کوچیک و شاید مسخره دارم 
توی تلگرام یسری پسر افتادن به جونم و اذیت میکنن منم اصلا از این کارا خوشم نمیاد و برام خیلی دردسر شدن چون اگه بقیه ی اعضای خانوادم بفهمن میکشنم 
میخواستم بگم آیا میتونین منو از شرشون خلاص کنین من فقط ۱۳ سالمه و اونا هی اذیتم میکنن 
واقعا به کمک احتیاج دارم

پاسخ:
اکانت تلگرامی - ایمیلی  - چیزی در اختیار میزاشتین تا بتونیم جوابتون رو بدیم ....
سلام من دوس پسرم هکره ولی بمن یاد نمیده میگم شما منو راهنمایی کنین که چجوری اززیرزبونش بکشم بیرون خخخخ
پاسخ:
اول یادبگیرن آدرس ایمیلتون رو درست تاییپ کنین بعد بیایین دنبال مچ گیری دوس پسرتون باشین .
سلام منم خیلی دوست دارم هک کردنو یاد بگیرم .زبانم خوبه،برنامه نویسیم یاد دارم،خیلیم کنجکاوم.ولی نمیدونم از کجا شروع کنم
slm man mikmh hacher sham vaghan

ama sayteton ban shode

residegi konin :)
پاسخ:
:!)
برای هک کردن چه برنامه هایی لازمه😯
سلام من امیر حسینم زبانمم خوبه ولی  تبلت من روی دکمه تلگرام کلیک نمی کنه خاهشا لینک کانال رو برام جدا بفرست
وبسایت خوبیست موفق باشید.
کتاب اریک ریموند هم پیرامون این مطلب کتاب مناسبی میباشد.
سلام چنل تلگرامتون ک بسته شده
لطفا یه چنل دیگه بسازید و ایدیشو بذارید😐
سلام ببخشید شما میدونید سایت دیوار چگونه هک میشود ؟
تشکر
سلام من 12سالمه ارزومه هکر بشم ولی الان فقط زبان انگلیسی بلدم کلا بخاطر یادگیری چندین زبان بیخیال شدم ولی بازم عاشق هکر شدنم مخصوصا هکر کلاه
سیاه
واژه هک خیلی کلمه چیپیه استقاده نکنید اگر خواستین راه نفوذ به یک سیستم یاد بگیرین فقط باید اول با نحوه عملکرد اون سیستم به خوبی آشنایی پیدا کنید همین بعدش میتونید بر اساس ساختار عملکرد همون سیستم به خواسته هاتون که مختل کردن یا دریافت اطلاعات از سیستم هست برسین بعدش که فهمیدین میتونین اینکارو کنید تازه میفهمین اول راهین و نباید ادعا کنید واسه شروع برین تمام پروتکل های شبکه یاد بگیرین بعد یه زبان برنامه نویسی مثل سی بعد میبینید شما میتونین به سیستم ها نفوذ کنید و میفهمین اگه این کارو کنید و خسارت مالی بزنید پلیس فتا با سیستم های پیشرفته تر و افراد ماهر تر تو زمینه نفوذ به سراغتون میاد 
سلام خسته نباشید خدمت همه ی دوستانی که این سایت رو مشاهده کردن و خدمت مدیر سایت که زحمت کشیده این سایتو تولید کرده 
من 20سالمه نمیخوام زیاد وقتتونو بگیرم 
از دوم دبیرستان من ترک تحصیل کردم و به کامپیوتر علاقه ی خاصی دارم یدفعه جرقه ای زد به سرم که برم رنبال برنامه نویسی و هک این چیزا انگاری بازار کارش خوبه من حقیقتا میخوام برای اینده ام دنبال برنامه نویسی این چیزارو بگیرم که شغل اینده ی من بشه فعلا هدفم برنامه نویسیه نمیدونم دیگه چیکار کنم برای ایندم چون نه سرمایه ای دارم که بخوام شرکت بزنم نه بابای پولداری دارم که بخوام باهاش کار کنم میخوام برای خودم کار کنم همیشه دستم تو جیب خودم باشه لطفا راهنماییم کنید که باید از کجا شروع کنم وباید چیکار کنم 
تشکر فراوان از مدیر سایت 
خب من دوست دارم بدونم هک چیه؟از کدا خوشم میاد میخوام بفهمم فقط وقتی این همه آدم دنبال یاد گرفتنشن پس جالبه گام اول برای یادگیری برنامه نویسی باید از نرم افزارهای ساده ای مثه ویژوآل بیسیک شروع کنم یا ساده تر؟
سلام خسته نباشید.به نظر شما میشه ابر هوش مصنوعی ساخت که بتواند کل اینترنت + اینستا +تلگرام + وایبر+فیسبوک+گوگل +تویتر+یوتوپ هک کند طوری که هیچ امنیتی و هیچ هکری نتواند کاری بکند و تمام اطلاعات را به سرقت ببرد+بتواند رمز های بالای ۱۶ رقم را در مدت زمان خیلی خیلی خیلی کمتری رمز گشایی کند می تواند ساخته شود؟؟؟؟
سلام 
من یه دختر۱۸‌سالم عاشق هکرشدنم ولی الان نیستم
مطالبتونم نمیدونم چه طوربودهمون اول که اسم تسلط برانگلیسی رودیدم کلابیخیال هکرشدن شدم😂
اونایی که موفق شدین تواین کارازطرف مام هک کنین
موفق باشیننننننن ایشالاااااا امیننننن😉
سلام دوستان من به انگلیسی وفرانسه مسلط هستم والان هم دارم روسی رایاد میگیرم برنامه نویسی را هم خوب بلدم والان آماده هکر شدن هستم تاشش ماه دیگه خبرای عجیبی خواهید شنید
ممن.نع بخاسر سایتتون میشه نرم افزار های خوب برای برنامه نویسی خوب معرفی کنید
سلام من به هک علاقه  دارم ولی زبانم داغونه برای شروع میشه راهنماییم کنید؟
سلام ، من 10 ساله هکر هستم ، به خاطر هوش بالایی که داشتم زود پیشرفت کردم اما خیلی چیزا رو از دست دادم پیشنهاد  می کنم از هوش و استعدادتون برای چیزهای بهتر استفاده کنید ، دوستان کم سن و سال هم فکرتون رو برای چیزهایی خرج کنید که به درد بخوره 
به نظر من بی نظیر هستش
سلام والله اومدم مطلبو خوندم دیدم زبان انگلیسی و هزار تا دنگ و فنگ داره منصرف شدم اومدم‌نظراتو خوندم همه ۱۰ تا ۱۸ ساله هستن خجالت کشیدم از خودم 😂 ما بریم همون درسه خودمونو بخونیم هنر کردیم راستی خیلی تصمیمم جدی بود ها خداییش ولی نظرات ومطالب باعث شد قیدشو بزنم هر کی هکر شد  یاحق  ارزوی موفقیت میکنم
داداش اون مطلب رو که تو شماره 6 گفتی تجربش کردم. صبح امتحان ریاضی داشتیم یه سوال ذهنم رو مشغول کرده بود شب ساعت سه از خواب پریدم یادم اومد
ممنون از کمکتتون 16 سالمه و همه ی شرایط رو دارم و الان خیلی خیلی خیلی در مورد هک میدونم ولی همش یه قطره از دریا هم نمیشه به 14 ساله ها هم پیشنهاد میکنم پشتکار داشته باشن صد در صد میتونن برای سوالاشون از انجمن ها کمک بگیرن بیشتر مردم میرن استاد میگیرن و پول میدن ولی بهتره خودشون یاد بگیرن.
very good
سلام داداش خوبی 
چه شد بلاخره 
دو هفته گذشت ولی شما هیچ نرم افزاری نذاشتیت چه شد برادرم 
نرم افزارو لطفا بفرست تو همین وبلاگ لطفا
لطفا برنامه تبدیل سکه و اکسیر و نفت به جم در کلش اف کلنز 
لطفا بسازش خیلی لازم دارم خیلی ممنونتون میشم

متشکرم scientists once
اصلا بدرد نمی خوره سایتتون
راستی برنامه اش مجزا از کلش باشد لطفا
بعد خیلی ممنون میشم برنامه اش توی همین وبلاگ باشد
راستی وبتون از فایر وهل پشتیبانی میکند سخته نتونستم هکش کنم
خیلی ممنون 
خداحافظ.
سلام برادران خوبین 
ببخشید من یک کمک خواستم
برای اندروید یه برنامه بنویسید که سکه و اکسیر و نفتو به جم تبدیل کنه 
من پدرم در اومد ولی نتونستم 
اکانتمو که دارین میتوانید پیام برایم بزارید
نمیخواهم برایم هک یا فنک کنید لطفا یک برنامه بنوسید
بقول خودتون من سطح پایه ام     
کمکم کنید 
لطفا
برنامه تبدیل سه منبع به جم    توی بازی کلش اف کلنز
خیلی ممنونتون میشم
سام علیک همه خوبین هکرااینده
سلام خوبین بچه ها ....
لازم نیست خودمو معرفی کنم ...
اگه واقعا میخواین یه هکر خوب باشین در مرحله اول باید زبان لاتینت فول باشه
در مرحله دوم وقت خودتون رو صرف مقالات مزخرف نکنید
در مرحله سوم باید یه برنامه نویس خوب باشی ..مثلا اولین راه وردی به برنامه نویسی استفاده از لینوکس هستش...
مرحله چهارم هیچ وقت نا امید نشو
محله پنجم باید خیلی صبور باشی
موفق باشین ........love
۱۴ دی ۹۵ ، ۱۷:۰۲ بنده خدا
تو رو خدا یکی جواب منو بده درباره برنامه نویسی نیز توضیح بدید چرا کسی نیست جواب منو بده
پسر 12 ساله ای هستم که به هکر شدن علاقه زیادی دارم
لطفا توهین نکنید که بچه به زبان اینگلیسی کاملا مسلط هستم 
خواهش میکنم راهنمایی کنید 

من یه پسر 18 ساله که میخوام هک یاد بگیرم و شماها برمیگردین میگین برای هکر شدن باید با یه هکر اشنا در رابطه بود خب کو؟این همه دارن ادعای هکری میکنن یکیشونم همین صاحب کانالی که توی همین وبلاگ وجود داره.تو بگو تو این مملکت چجوری ی هکر پیدا کنیم؟؟؟؟ها....
3 ساله دارم دنبال ی هکر تو مشهد میگردم که بهم هک یاد بده اصلا هیشکی جوابمو نمیده.شماها فکر کردین کی هستین؟اینکه 4 تا کد بلدین و اطلاعات رو سرقت میکنین فکر کردین خیلی شاخین که 3 ساله هیشکی حتی جوابمو نمیده......یعنی چون هکرید هیچکس رو نباید ادم حساب کنید پس اگه اینطوریه که گروه anonymous بزنه خواهر مادر همرو بگایه فقط بخاطر اینکه بزرگترین گروه هک دنیاست.من واقعا براتون متاسفم....
سلام من ابراهیم هستم .آیا راهی برای پیدا کردن جیم 99999 در کلش آف کلنز است.اگر راهی باشه لطفن جواب بدهید؟ منظورم هک جیم در کلش است....مرسی
سلام ، خواستم بگم عزیزانی که علاقه به هکر شدن دارن این نکته رو بدونن که هکر شدن نیاز به مسئولیت داره و تقریبا ۹۸ درصد کسانی ک هکر شدن از سر مغرور شدن خراب کاری توی مجازی ایجاد کردن که موجب دستگیری اونها شده ؛ این رو هم بدونید چهره ی هکر ها توی مجازی زیاد جالب نیست و همه احتمال اینکه شمارو پس بزنن هستش ، من هک یاد گرفتم منتها از لژیونر های فرانسوی ، مطالب این وبسایت رو خوندم و ویدیو هاش رو مطالعه کردم واقعا خوب بودن ؛ ولی از همین جا بگم قبل از ورود به این اقیانوس قبل از دریانورد قوی بودن باید با مسئولیت هم بود ؛ بدرود 
آشنایی که بدنبال هک هستند یادگیری دیتابیس نصف مشکلات شمارو حل میکننه
Hi 
I want talk about SQL injection I have some problems whit asp and aspx Because now most of the database use of this 
If u know about asp and aspx or u know any link Make it help I'm so excited to know that soryy if I used English language 
سلام من زیاد زبان انگلیسی بلد نیستم ولی علاقه ی زیادی به هکر بودن دارم و درکانال تلگرام شما هم عضو هستم ،میخواستم بدونم کدی وجود داره که بتونه از طریق تلفن همراه تلفن دیگری را هک کرد ؟
ایا می توان مشاوره ی حضوری گرفت ؟(قیمتش مهم نیس حتی اگر میلیون ها هم بشه میپردازم فقط میخوام یک هکربشم)
مسخرس
همه باور کردن که به همین راحتی و مسخره بازی میشه یه هکر شد
واقعا مسخرس
برین به درساتون برسین
تا یه هکر اشنا نداشته باشین هیچ وقت با این مطالب هکر نمیشین
سلام ...
ببخشید دستور netstan و یا netstat-n  چرا تو داس عمل نمیکنه ؟؟؟
لطفا راهنمایی کنید ....

سلام خسته نباشید لینک کانال خرابه میشه لینک جدیدشو بزارید

ممنون

سلام دوستان من نمیتونم بگم هکرم ولی میتونم راه بندازمتون ,چون بنظرمن هکرباید خودش از هوشش استفاده کنه ن ازکسی کمک بخواد !ایمیل بدین یا بیاین تلگرام!یاحق
سلام. من 12 سالمه واسه هکر شدنن باید رشته داشته باشم؟میخوام یه هکر حرفه ای شم میتونی کمکم کنی؟خیلی دوس دارم
سلام من 18 سالمه از بچگی به کامپیوتر خیلی ور رفتم و چیزای زیادی یادگرفتم تا اینکه مشتاق شدم هک رو یاد بگیرم ولی به خاطر درس مجبور شدم کلا بزارمش کنار ولی حالا وقتم ازاد تره و مدرسم تموم شده خیلی دوس دارم یه هکر باشم ولی نمیدونم از کجا شروع کن به انگلیسی هم تقریبا مسلطم اگه کمکم کنید ممنون میشم
سلام من رشتم کامپوتره عاشق هکر شدنم دوست دارم از این طریق وارد حرفه پلیسی ام بشم به راهنمایی نیاز دارم شدید لطفا راهنماییم کنین ممنون     
منتظرم
سلام من 15 سالمه رشتمم تجربیه واسه هکر شدن حتما باید رشتم رو عوض کنم؟؟زبانم خوبه کلاس میرم ....لب تاب هم دارم ....هم به اینترنت دسترسی دارم...کمک
پاسخ:
شماره رو خصوصی ارسال کنین
چونکه گل رفت و گلستان درگذشت/ نشنوی زبلبل سرگذشت . عاقبت گردو دزد شتر دزد گردد.
من فقط از هک کردن زمانی ک نیمباز میرفتم یادمه با xml  بچه هارو عذاب میدادم اون موقع اسممو میشنیدن از روم میرفتن کابوس شده بودم خوبه حالا آیدیارو پس میدادم البته بعد فضولی ولی چ فایده با فیلتر کردنش جلو پیشرفتمو گرفتن خخخخ الان هیچی یادم نمیاد دیگه.
من واقعا عاشقش هکری هستم  ار کجا شروع کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام می خواستم هکر بشم و به لطف مطالب شما هنوزم انگیزه دارم
سلام ممکنه برای مبتدی ها چند تا کتاب معرفی کنید؟
سلام... عاقا ما عاشق هکر شدن بودیم... مطالب شما رو خوندیم....دیگه عاشق نیستیم....مى ریم به زندگیمون برسیم ✋✌👋😏
ممنون از راهنمایى تون 
salam 
man ham mesle baghie be hack alaghe mandan 
kheili doost daram az hamin alan shooroo konam vali barname nevisi balad nistam 
mishe lotfan mano rahnamai konin 

minazjn@yahoo.com 
slm mikhastma beporsam che tor mitoonam be vps yeki ddos bedam be doone in ke ip mo bebine??
۰۲ مهر ۹۵ ، ۲۱:۵۶ Mohammad Group NB
salam doustan shenidam in web har ki hack kone jayeze mide maleke web , gourp ma age jayezash khob bashe hack mikone va rahe nofuz ro ham mifreste be maleke web mifreste , mikhaim bedounim jayeze nagdi hast ya na.
baraye mobile barname hack bezarin.
هک بازی فروت کرفت رو کی بلده اگه بلدین یاد بدین

سیستم شما هک شد من خودم به تنهایی این کار را انجام دادم حالا میتونن به سیستمتون ویروس ارسال کنم اما این کار رو نمی کنم.Ali.DH
پاسخ:
سلام .
ممنون که موجبات شادی ما رو مهیا میکنین .

دوست عزیز لطفا هرکاری که میتونین انجام بدین ما خیلی دوست داریم با میزان توانایی شما آشنا بشیم .

ضمنا هر کس بتونی این صفحه وب رو هک کنه تیم ما بهش یه جایزه میده ....
سلام من ریما هسنم و 16 سالمه و به هکر شدن علاقه ی شدیدی دارم و هر چیزی که به کامپیوتر و گوشی و.. مربوط بشه خیلی زود یاد میگیرم و زبان انگلیسیم در حد خوندنو معنی کردن بلدم می خواستم بدونم که شانسی برای یه هکر خوب شدن دارم یا نه؟ با تشکر
سلام کسی میتونه برنامه دیوار و هک کنه ک خرید درون برنامه شو رایگان انجام بدیم؟ اگه کسی داشت خریدارم 

تلگرام kakero1
من عاشق هکم . چطور می تونم یاد بگیرم ؟ ترو خدا راهنماییم  کنید😋😍😟
پاسخ:
سلام 
همه دوستان میگن عاشق هک هستن و میخوان یاد بگیرن .
اما کسی از خودش یک راه ارتباطی به جا نمیذاره تا ما شاید باهاش تماس بگیریم .
اینطوری هک یاد نمیگیرید رو سایت یا چیزای دیگه کسایی که هک میخوان یاد بگیرن باید چند زبان بلد باشند یادگیری بالا سرعت داشتن در تایپ کردن همان نوشتن داشتن امکانات داشتن مکان و آشنایی با فنون کامپیوترتر و گوشی از اندروید ویندوز و غیره و آشنایی با برنامه نویسی که در رشته ی کامپیوتر هستش بلد باشند برای یاد گیریه هک باید یک هکر شمارا همراهی کند و دهن شما سنگین باشد نمیدونم منظورمو گرفتید یا نه
سلام من یک باگ امنیتی پیدا کردم ایا سایت رو بترکونم یا نه
پاسخ:
سلام .
بفرما بترکون 😅

کسی که هنوز از  ویندوز 8.1 استفاده میکنه  میخواد سایتمونو بترکونه :))
بچه ها اگه ما رو ندیدین بای بای  😂😂😂
می خواستم بدونم برای هکر شدن باید چه رشته ی درسی بخونیم؟
میخوام هکر شم تورو خدا کمکم کنید 

سلام
من یه سایت پورن رو هک کردم و یوزرنام و پسورد اون رو حتی تاریخ اخرین لوگین شدن رو هم بدست اوردم . اما با اینکه همه اینا رو دارم نمیتونم لوگین بشم.خواهش میکنم یکی راهنمایی کنه
با سلام خدمت همه دوستان و دوست داران هک...
مطالب ارزشمندیه، یادمه یه دوستی که بهم اموزش میداد در مورد هک میگفت کنجکاویه تو باعث میشه که بتونی راه نفوذ پیدا کنی به هرچیزی...
نفوذ کردن به هرچیزی به نظر من هک محسوب میشه، بر فرض مثال اگه شما بتونید به یه ماشین بدون اینکه کسی بفهمه شما کی هستید نفوذ کنید یعنی هکرید، خخخ.
موارد اولیه برای شروع هکر شدن:
1- زبان انگلیسی فول (اگه هم بتونید بخونید و معنی کنید هم کافیه)
2- اشنایی با همه برنامه نویسی های روز دنیا (حداقل c یا 2تاشو فول باشید، مهم نیست چی باشه، فقط به روز باشه و توسعه بشه پیدا کرد)
3- با شبکه و امنیت شبکه کاملا اشنایی پیدا کنید
4- برای شروع کار از vb شروع کنید (افراد مبتدی، سعی کنید برنامه نویسی یاد بگیرید)
5- هیچوقت مغرور نباشید، به هیچکس حتی خودتون اعتماد نکنید تو زمینه هک.
6- از خونه برای هک اقدام نکنید مگه اینکه یک حرفه ای باشید با یک pc فوق العاده که تو ایران هزینه زیادی داره، اینترنت پرسرعت هم که حتما بیاد داشته باشید.
7- حرف اخر، عجله نکنید، از مغزتون استفاده کنید، یاد بگیرید و بیشتر از همه مطالعه کنید وقت بذارید به علاقه خودتون!!!.
ممنون از مدیر سایت بابت منتشر کردن نظرم.
سلامی دوباره طبق اسکن بنده درباره وبلاگ شما دارای دو حفره(باگ)سطح متوسط در بخشlocal filesystem paths found می باشد
ممنون از توجه شما
سلام اول اینکه مردم ایران بسیار احمق هستن و جاهلن(قصد توهین ندارم)بعدش برای اینکه بتونید همر ماهر شید نیاز به 15 الی 20 سال زمان نیاز دارید اینقدر احمق و بی ذهن نباشید ما تو ایران کمتر از 40هکر واقعی داریم و دوم اینکه هیچ هکری خودشو هکر معرفی نمیکنه به اینا میگن جوجه
بدرود
سلام من سیزده سالمه  میخام بدونم چه کلاس هایی باید برم که ی هکر شم 
سلام من اسمم مهدی است ۱۴ سالمه کلاس برنامه نوسی c هم دارم میرم ولی یه سوال دارم چطوری هک میکنن با نوشتن یه برنامه مخربی  که بره برای طرف بره  ومثلا بره تو مخاطبان هرچی داره برامون ایمیل کنه   ؟؟؟؟؟ 
سلام خسته نباشید 
بنده پسری 15ساله علاقه خیلی زیادی ب هکر شدن دارم و ب زبان انگلیسی هم کاملا مسلط هستم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم.ممنون میشم کمکم کنید.
سلام و باعرص خسته نباشید و تشکر از مطالب بی نطیرتون میخواستم بپرسم ایا من یک فرد معمولی برای هکری کدام زیانو میتونم یاد بگیرم یا هکری چیزی کاذب است؟
من فقط به خاطر این میخوام هک کردن رو یاد بگیرم که بفهمم کی هکم کرده . البته هیجانش هم مرتبطه.
میشه آدم هکر بود و کار غیر قانونی نکرد و ثواب جمع کرد .مثل هک گروه های غیراخلاقی و داعشی
سلام من دوست دارم هکر بشم وضعیت درسهام تاجای است که میتوانم15سال دارمازهرچیزی سر در می آورم هکر شدن یکی از بزرگ ترین آرزوهای مناست استاد برنامه نویسی هستم.
من ۱۳ سالمه.دوستدارم هکر بشم درسمم به اندازه ای که هکر بشم خوبه و هدفم از هکر شدن اینه که به برادرای ۳۰ سالم اثبات کنم که اگه من یه دخترم دلیل نمیشه اونا از من بهترن
سلام من علیرضا 15ساله هستم.من یک هکر هستم و به این سایت اومدم تا شاید دوره ی آموزشی برای هک سازمان های کشوری داشته باشید.لطفا اگه دراین زمینه آموزش داشتید برام ایمیل بفرستید.
سلام من خیلی دوست دارم هک کردن رو یاد بگیرم ولی نمیدونم از کجا باید شروع کنم یعنی نمیدونم مربوط به برنامه نویسی هست یا چیزه دیگه یا باید چه اطلاعاتی باید داشته باشی تا بتونی یه هکر بشی ممنون میشم راهنمایی کنید 
سلام من الان 15 سالمه و از ده سالگی شروع به برنامه نویسی کردو و با زبان انگلیسی تسلط کامل دارم و با برنامه های tl.cclpاشنایی کامل دارم ایا من میتونم یه هکر باشم


من پسر ۴۱سالم و میتونم جیمیل رو به سادگی گول بزنم وکاری کنم که خود جیمیل پسوردرو در اختیارم بذاره اما هنوز یاد نگرفتم چطورب از دومرحله تی بگذرم اگه می دومی خواهشن بگو  با تشک
خواهشن جوابمو بده
سلام. 
من عاشق هک هستم. هکر بودن رو خیلی دوست دارم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم به زبان انگلیسی هم مسلط هستم..خواهشا راهنماییم کنید
سلام خسته نباشید
من با رم دو و پردازنده دو هسته ای 5500 چه لینوکسی نصب کنم؟
۰۸ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۵۰ █■┼ШєbᴸαµŋchЄя┼■█
in dige che vazeshe
سلام من دختری ۱۴ ساله هستم
به زبان انگلیسی کاملا مسلط هستم
علاقه ی زیادی به هیجان دارم
ولی این طور که شما میگید و من هم باور قلطی نسبت به هک داشتم در همون حال قبولش کردم اگر ما نباید شکننده باشیم چیرو باید درست کنیم از کجا معلوم که خودمون نشکنیم و یکی از ما زیرک تر نباشه
۰۶ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۴۶ mohammadreza. Hacker@
سلام من پسر 14 ساله ای ام عاشق هکریم .
میشه راهنماییم کنین جمیلی که با راستی ازمایی 2 مرحله ساپورت میشه  امکانش هست که بتونم هکش کنم .
ممنون میشم جواب بدید باتشکر از لیدر محترم و تمامی ممبر ها


سلام داش من ۱۴سالمه و دارم هکری رو یاد میگیرم .می خواستم بدونم چه جوری ای پی کامپیوتر دیگران را برای نفوذ پیدا کنم؟؟خیلی ممنون لطفا جواب بدین
سلام یه سوال دیگ من نیمی از راه هک رو رفتم حالا میخوام بدونم چه طورمیشه مدل گوشی رو عوض کرد چون من بیشتر رو هک وای فای کار میکنم و مجبورم برای امنیت خودم مدل گوشیم رو حی عوض کنم تا کسی نفهمه چون چند وقت پیش شکایت کردن و پونصد هزار جریمه شدم ممنون اگه بگید
۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۱:۲۳ یه بنده خدا
سلام من 14 سالمه و میخوام یک هکر بشم از شما درخواست این رو دارم که در رابطه با برنامه نویسی بیشتر توضیح بدید تازه به زبان انگلیسی هم کاملا مسلط هستم 
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر سایت ببخشید اگر هکر بخواهیم بشیوم باید برنامه نویسی بلد باشیم یا طراحی وب یا هردو را اگر هر دو را باید بلد باشیم کدام را اول یاد بگیریم ؟
پاسخ:
با سلام. اول از برنامه نویسی شروع کنید.
با سلام و خسته نباشید ختدمت مدیر محترم.من خیلی دوست دارم هکر بشم و الان رشته کامپیوتر هستم و برنامه نویسی ویزوال بیسیک خوندم آیا ویژوال بیسیک برای هک خوبه؟در ظمن زبان خارجی هم از انگلیسی بلدم تا حدودی آیا زبان انگلیسی هم مناسب است برای هک کردن. من الان فقط میتونم وای فای هک کنم تو را خدا کمکم کنید چکار کنم مدیر محترم.
با تشکر 
پاسخ:
یادگرفتن زبانی همچون ویژوال بیسیک خیلی هم خوبه . با پایه برنامه نویسی آشنا میشین. اما سعی کنید برنامه نویسی تحت وب رو آغاز کنید.
سلام یه سوال برنامه نویسی کامپیو تر برای هک خوبه؟ از دستتون دلخرم چرا جواب ندادید ؟

پاسخ:
سلام. سعی کنید بیشتر سمت برنامه نویسی تحت وب برین.
۲۱ تیر ۹۵ ، ۰۶:۱۷ علی زارعی
سلام ببخشید میخوام یه هکر ماهر بشم به هکر شدن هم ایمان دارم اگه میشه کمکم کنید مرسی
پاسخ:
سلام اول مطالب سایت رو کامل مطالعه کنید. و بعد از اون به کانالمون عضو بشین و باحوصله مطالب رو دنبال کنید.
سلام یه سوال برنامه نویسی کامپیو تر برای هک خوبه؟
سلام من خیلی وخته دنبال هکم توفامیلم چون من کار با کامپویتر اینام خوبه بهم میگن اقای هکر ولی هر سایت یه چیز درباره هک میگه الان من اون هکای قبلیم یادم رفته منو راهنمایی کنید
پاسخ:
با سلام. به کانال تلگراممون مراجعه کنین. و اگه یچیزایی یاد دارین فیلم ها رو ببیند. در غیر اینصورت بقیه مطالب رو دنبال کنید.
سلام یه سوال دیگه داشتم چه گونه وای فایهای قدرتمند وی پی دو را هک کنیم لطفا سریع جواب بدید
پاسخ:
با سلام. راجب هک وای فای چندین مقاله  رو داخل وبسایت  قرار دادیم.  اونها رو بخونید متوجه میشید.
سلام پسری 17 ساله هام دوست دارم هکر بشم البته چند تا چیز هم کردم ولی مثلا میخوام کد های گرفت کارت هم کنم لطفا زود جوابم را بدید
سلام من مهدیم سنم سیزده میخوام هکر شم چه کنم لطفا کانال تلگرام دارید بگید 
پاسخ:
با سلام
روی تصویر تلگرام پایین مطلب کلیک کنین و عضو کانال بشین.
no thing but i can this web you can search my name in web
سلام عزیزان اگرکسی نرم افزار خوب داره میشه به ایمیلم بفرسته منم نرم افزار خوب دارم اخه نمیشه نرم افزار های هک کردن دانلود کردممنونzmohzarif@gmail.com
سلام من من بلدم  هک کنم هک جیمیل . گوشی ، وایفا، واتساپ، تلگرام، ویروس ساختن، و یکی از چیز هایی که تازه یاد گرفتم هک با استفاده از یک اس ام اس است ، من تا کنون 2 بار اموزش و پرورش را هک کردم و به زبان های روسی ، انگلیسی و ترکیش مسلط هستم ، در برنامه نویسی اوستا هستم من  میتونم کلش رویال  رو هک کنم کسی سوالیداش ایدی تلگراxiponex@ درضمن اموزش هم میدم افراد 10 الی 25 سال به ایدی مراجعه  کنن و رایگان اموزش بگیرن ، اگه به هکر شدن علاقه دارید زبان روسی بهترین زبان است  ، به امید دیدار
سلام من یه هکر م اگه کسی در مور  هکر شدن سوالی داش این ایدی تلگرامه  xxxAlixxx@
یه جای کار میلنگه تو نظرات!
اولا چرا همه بیا گفتن سنشون پیامشون رو شروع میکنن؟!
بعدم چرا نود درصدشون بین ده تا شونزده ساله هستن؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
لطفا نظرتون رو شفاف اعلام کنید.
با تشکر
اگه خواستید گروه بزنید منم بیارید
ایدی تلگرام


@trojanvirus021
پاسخ:
با سلام به کانال  اینفونت جوین بشین اگه بخوایم گروه بزنیم از اونجا اطلاع رسانی میشود.
سلام من به پسر 13 ساله هستم من ساکن ایرانم و خیلی خیلی به هکر شدن و هک علاقه دارم اگه کسی میتونه کمکم کنه به بگه
انشالا من و بعضی دوستانی که دوست دارن هکر شوند هکر شوند به دلیلی که به سود کشور خود کار کنند نه کشور خودشونو هک کنند
سلام.از مطالبتون بی نهایت تشکر.من پسری 16 ساله هستم.عاشق هکر شدنم.میشه لطف کنید بگید باید با چه برنامه هایی کار کنم چه کتاب هایی رو بخونم.لطفا کمکم کنید من هنوز هیچی در مورد هک نمیدونم.اینم ایدیمه اگه گروه یا کانال دارید عضوم کنید.@Hadihaker
پاسخ:
با سلام توضیحات لازم قبلا داده شده لطفا مطالب رو کامل بخونین.

در ضمن یک کانال برای این وبسایت راه اندازی شده کافیه برای پیوستن به کانال روی تصویر آخر مطلب کلیک کنید.
سلام من شیما14سالمه به هکری خیلی علاقه دارم میخوام یه هکر واقعی وخوبی بشم .باید چیکار کنم؟ 
پاسخ:
با سلام.
از این پس مرحله به مرحله داخل وبسایتمون مطالب مربوط به هک و امنیت رو قرار خواهیم داد. شما هم این مطالب رو دنبال کنین.
در ضمن اگه واقعا قصد ورود به این عرصه رو دارین از همین الان روی زبان انگلیسیتون کار کنین.
با تشکر مدیریت 
با عرض سلام و وقت بخیر
من پسری 21 ساله هستم و خیلی به هک علاقه دارم و اینو میدونم برای بادگیری هک باید مباجث شبکه و امنیت شبکه و.... بلد باشم اما برای زبان برنامه نویسی از کدوم زبان برای شروع یا زبان اول استفاده کنم و اینو بگم که یه کم آشنایی دارم با زبان c++ ، و رشته تحصیلیم الکترونیکه ، خیلی علاقه دارم و مثه یک رویا برام میمونه ، اینم ایدی تلگرامه @mohamad3131دوستان عزیز اگه گروه ساختن منو لطف کنین عضو کنین . ممنون از همه دوستان
سلام من خیلی به هک علاقه دارم .نمیخوامد تو راه خلاف ازش استفاده کنم لطفا به ای من بیاید hassa598sh@هرچی بخواید میدم 
ببینید دوستان وقتی شما میتونید یه هکر حرفه ای باشید که راه های ایجاد امنیت رو بلد باشین همین طور که یک متخصص امنیت حرفه ای راه هایی که دزد میتونه دزدی کنه رو میبنده بعدشم بدونید که هک نوعی دانش است که میتونیم با اون امنیت خودمون رو تامین کنیم  ,
یک هکر ماهر به اکثر زبان های برنامه نویسی تسلط کامل داره و طبق دیکشنری هکر ها برای ماهر شدن در یک زبان برنامه نویسی و تسلط بر آن حداقل 10 سال زمان نیاز است//
در ضمن باید بدونید که هرگز نباید ناامید شد چون که فراگیری کامل هک  پستی بلندی های زیادی داره و همچنین نیازمند صبر و حوصله ی زیاد..
#برای افراد مبتدی توصیه ی من این هست که اول کار خودشون رو با نوشتن ویروس های کوچیک batch شروع کنن که مخصوص ویندوز هست  و با یک سرچ میتونید اموزش های اون رو گیر بیارید
باید عرض کنم که بنده در حال ایجاد یک گروه هکری هستم و این ایمیلم هست که میتونیم در ارتباط باشیمn.s.r.bluedatvar@gmail.com

به امید ایران سرفراز


سلام. من از نظر شما دوستان استفاده کردم. من یک دختر 12 ساله هستم.خیلی دلم می خواد هکر شم.کدوم کتاب رو باید مطالعه کنم؟ 
با سلام به شما
من یک پسر 15ساله هستم ویژگی هایی که دارم:
1-به نرمافزار های روز واردم 2متاسفانه هک بلوتوث رو فقط بلدم3صبرم بالاست4تایپیستم5وقت فعلا خیلی دارم
دوسدارم یک فرد یا سایت یا مکانیو برای اموزش هک معرفی کنید .
ایدی تلگرامم هم@marfax هستش لطفا بیاید هکری تو خونمه و هر چی باشه پایم براش ادمی هم هستم که ازش به بهترین نحو ستفاده میکنم .
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۴:۴۰ احمد کمالی
چگونه یک بازی را هک کنیم
۰۲ تیر ۹۵ ، ۱۴:۱۰ mohammadhousen basouli
سلام خدمت همه ی دوستان، من پسری 12 ساله هستم دوست دارم برنامه نویسی یاد بگیرم ولی متاسفانه  نمیدونم به کجا مراجعه کنم نمیدونم باید از کجا شروع کنم به کی بگم کسی نمی تونه به من یه راهنمایی کنه؟ من واقعا خیلی دوست دارم برنامه نویسی و در کل این ها رو یاد بگیرم ولی هنوز هیچ چیز یاد نگرفتم 😩،لطفا یه نفر منو راهنمایی کنه.
۰۱ تیر ۹۵ ، ۲۰:۳۳ احسان خان
سلام و درود 
اگر میخواین که هکر شوید به این مثال توجه کنید
شما یک منزلی دارید ک برای وارد نشدن دزد . قفل های رو میذارید 
خب اقای دزد هم  اون قفل ها رو باز میکنه به شیوه های مختلف 
برای اینکه بتونه چیزی از اونجا برداره اشنایی با خونه  راه رسیدن ب خونه و ماندن و فرار کردن پاک کردن رد پا باید بلد باشه .
در دنیای دیجیتال هم همین موضوع هست .
برای رسیدن به اونجا بایستی شبکه بلد باشید برای ورود به اونجا امنیت شبکه بلد باشید و باقیش هم ک سادست .
من توصیه میکنم علم واقعی شبکه و امنیت رو کاملا یاد بگیرید برای شروع حداقل 20 کتاب 2000 صفحه ای تمام انگلیسی پیش رو خواهید داشت .
اگر میخواین علمی یاد بگیرید برید سراغ تولید کنندگان این علم ها معمولا در امریکا هستن . این همه راهو نمخاد برید با اینترنت انها در منزل شما هستن . 
درضمن کسی هکر واقعی هست ک مثلا فلان سایت امنیتی درامریکا رو هک کنه .  کسانی که مودم یا تلگرام یا این چیزای ساده هک میکنند هرگز هکر نخواهند بود.

حرف اخر 
 اگر میخوای هکر بشی برو دنبال عالم علم امنیت شبکه 
در ضمن یادتون نره این علم ها پایانی ندارد و وقتی واردش بشی 
دقیقا مثل این میمونه که از رودخانه ای وارد یک رود خانه ای دیگر و سپس باهم وارد دریا میشید و از اون دریا وارد اقیانوس خواهید شد .

تشکر               احسان خان .

samsomi1@yahoo.com 
پاسخ:
با تشکر از نظر خوب دوست عزیزمون آقا احسان
تاچندوقته دیگه بزرگترین اتفاق اینترنتی درجهان اتفاق میفته منتظر باشید
سلام هر کی اپل ایدی میخواد به  @Lerton پیام بده فقط 5 هزار تومن
سلام دوستان من یه هکر حرفه ای هستم و الان در امریکا هستم و با تیم هکران کلاه سفید مشغول به خدمتم دوستان هکر شدن برای هر کسی نیس باید فرد در این رشته باید به شدت تلاش کنه شما باید به زبان انگلیسی مسلط و بروز و در برنامه نویسی عالی باشین
سلام من وقتی کوچک بودم عاشق مباحث کامپیوتر الان هم رشتم کامپیوتره عاشق هک هستم صحبتهایی که کردید عالی بود چشم حتما من زبان خارجه و... رو میبرم بالا.در ضمن من مباحث مربوط به کامپیوتر رو خیلی سریع یاد میگیرم این کمکم میکنه درسته؟؟؟
سلام 
من عرفان هستم من علاقه خیلی زیادی به هکر شدن دارم.
اگه بشه لطفا در تلگرام یه کانال یا گروهی باز کنید و اموزش بدید.
ممنون از توجه شما 
🙋
🔰E.M.R.B.T🔰
سلام من 13سالمه و جدیدا علاقه شدیدی به هکر شدن پیدا کردم میخوام از همین الان شروع کنم ولی من نه برنامه نویسیم خوبه نه زبانم 
اگه کسی هست که کمکم کنه و بهم یاد بده ممنون میشم 
راستی اگه تو تلگرام گروه برای کسایی مثل من که عشق هکر شدن هستم سراغ دارین بگین 
سلام . یه دخترچهارده ساله ام  زیاد چیزی درباره هک کردن نمیدونم ولی دوست دارم یاد بگیرم فک میکنم میتونم فقط کسی نیس بهم  یاد بده هک گوشی رو یاد دارم
سلام من نمی دونم از کجا اصلا باید شروع کرد لطفا پاسخ بدید 



ممنون
ایدی تلگرامم 
@capitanpilot1375
سلام من ۱۶ سالمه دوست داراز هکرای بزرگ شم تورور خدا چیکار کنم میخوام با یه نفر که هکر بزرگیه اموزش ببینم این ایدی تلگراممه تورو خدا پی ام بده هر کی اموزش خصوصی داره
Hack Be dardetun NemiKhore .. Be Zendegitun Fek Konin 

کمک خواستین در خدمتم .. 

تلگرام : www.telegram.me/iu456
سلام من13سال دارم هک وایفای بلدم و تا حدودی هک جیمیل بلد هستم ولی هک واتساپ میخواستم یادبگیم لطفا اموزش بدین الان4سال دنبال یادگرفتنم و اگه میشه بگین کجا اموزش ببینم


سلام
من کارم باز کردن گاوصندوقه ولی به صورت مکانیکی حالا چه رمز مکانیکی باشه چه دیجیتالی ولی دوس دارم رمز های دیجیتالی و  حرفه ای تر باز کنم اگه کسی اطلاعاتی داره که کمکم کنه رهنماییم کنه ممنون میشم
سلام .الان چهل سالمه تحصیلات هم صفر. مخم خیلی بد کار میکنه از لحاظ انگلیسی یاد گرفتن . ولی خوبیم این یه راهی و کافی یکی تا حدودیش و بهم یاد بده خودش به مقصد نرسیده من اونجام . بدبختی شرایط زندگی نذاشت چیزی یاد بگیریم . تو این چند سال عاشق برنامه نویسی و غیره و ذالک شدم قصدمم هک کردن چیزی برای اذیت نیست فقط دوست دارم علمش و بلد باشم . شایدم بتونم بدرد بخورم . 
هرکی میخواد هک کلش آف کلنزو بگیره بیاد
clashbazzhaa@
سلام خسته نباشید عادل هستم 18 سالم هستم من یک مشکل کوچیک دارم از شما ها دوستان خواهشمند هستم بیایید بهم کمک کنین من یک جیمیل داشتم پسورد و جیمیل خودم رو به یک نفر دادم الان پسورد منو عوض کرده ایمیل بازیابی منو تغیر داده من به اون جیمیل خیلی نیاز دارم سال و ماه جیمیل خودم رو بلدم هرکی خوب بلده بیاد بهم کمک کنه اینم شماره تلفن من 09157518191 تلگرام واتس آپ دارم ممنون میشم مشکلم رو حل کنید بخدا ثواب میکنید کمکم کنین 
دوستانی که هکر هستن ما داریم یه گروه میزنیم بیان این ایدی تلگرام
Hacker_4@
داداشای گلم حتما بیاید


من خیلی دوست دارم یه هکر واقعی شم ولی نمیدونم باید چیکار کنم از کجا 
اموزش بگیرم اگه کسی هست که میتونه کمک‌کنه بیاد تلگرام پی ویم👍
@sina_rad1
ترو خدا بیاین کمک کنید

سلام دوستان من از ۷ سالگی به گلاس زبان می رفتم و در حال حاضر به زبان مسلط هستم ،من الن ۱۷ سالمه ویه هکر واقعی هستم هکر شدن فقط دوست داشتن نیست باید تلاش کرد .
سلام منم خیلی دوست دارم هکر شم ولی متاسفانه نمیدونم 
از کجا شروع کنم و کجا اموزش ببینیم ممنون میشم اگ کمکم کنین
ایدی تلگرامم گذاشتم خوشحال میشم کسی کمکم کنه با تشکر
@V0r0jak0098
خاک به سرم من ٣٠ سااالمه تازه الان فهمیدم هک دوس دارم ولی هیچی نمیدونم
من ١٥ سالگیم اصن نمیدونم کجا سیر میکردم،اخه چجوری اینا که کمم نیستن ماشالا از ١٠ سالگی هک میکردن حالا هرچی من اون موقع اصن نمیدونستم کلمه هک هم وجود داره وااای من چیم اینا چیند من نا امید نشدم ولی ....ولش قابل وصف نیست حالم
سلام مطلب خوبی بود
من هیچی از هکری بلد نیستم ولی خیلی دوست دارم یه هکر شم من 14 سالمه دیگه خسه شدم اه اه اه
سلام من میخام سیستم امنیت اموزش پرورش کل روحک کنم چیکارکنم
Salam age emkanesh hast begid sistem linoks daghighan karesh chi hast???
سلام من 16 سالمه اصلا نمی دونم هک کردن به چه دردی می خوره ولی دو تا ویژگی دارم یکی صبر یکی پشتکار امید هم دارم یه هکر خوب بشم از شما فقط انتظار کمک و راهنمایی دارم.
من خودم ۱۴ سالمه‌ بعضیا گفتن نمیشه تو این سن هک کرد و هکر خوبی شد
میخواستم بگم نه اینطوری نیست
من هر نوع هک رو بلدم هر کس میخواد هر سوالی بپرسه ازم بپرسه
mohamadha1380@gmail.com
محمد اگه میخوای وای فای همسایتو هک کنی خیلی کار خوبی نیست ولی اگه دوست داری بیا تلگرامم بهت یاد بدم                                                         mohammad_9922@
سلام .
اگه به بیشتر پیام ها توجه کنید میبینید که این ها همه آرزوی هکر شدن دارن. بهتره همتون بدونید که الان هیچ هکر 12 یا 14 ساله ایی که خیلی کار بلد باشه وجود نداره! بیشتر هکر ها حدود 20 سال یا بالاتر سن دارن . اینو برا این گفتم که عجول نباشید. خود من هم الان 14 سال دارم و چیز زیادی از هک نمیدونم. تقریبا 1 ساله دارم سعی میکنم به نتیجه های زیادی هم رسیدم. مثلا هک بازی ها-هک وای فای-جاسوسی گوشی طرف و و و...
پس عجول نباشید. فکر نکنید که هکر بودن اینه که دو تا کد مینویسی طرف هک میشه :| بیشتر افراد هم وسطای کار دیگه از هک و اینا خسته میشن و میرن.به نظر من بهتره یه گروه تلگرام بسازیم و همه بیان توش اینجوری میتونیم از اطلاعات هم دیگه با خبر بشیم .
در این باره کسای دیگه ای هم حرف زده بودن ولی بهتره که این موضوع بین ما قطعی شه .
اگه تا چند روز دیگه کسی گروه نساخت خودم میسازم هرکی خواست بیاد توش این شاید یکی از راه هایی باشه که میتونیم در علم هک پیشرفت کنیم. با تشکر از مطلب خوبتون.
راسی اینم بگم که یکی از دلایل ساختن گروه تلگرام اینه که بعضیا ریپورتن و نمیتونن با هم چت کنن.
اگه واقعا به هک علاقه دارید پیگیر این قضیه بشید.
سلام دوستان من امین تنها هستم من یه هکر نیازدارم 0939098769واتساپ ممنون میشم اگه بم کمک کنید

من یک برنامه دارم کل بازی هارو هک میکنه یعنی پولتون بی تهایت تیر اصلحتون بی نهایت و هرچی که بخوای 6 مگ هم بیشتر نست خواستین بگین اشمشو بهتون بگم
سلام من عاشق هکری هستم به خیلی از چیز هاش‌مسلطم ولی‌نمیدونم از چه برنامه هایی استفاده کنم لطفا بهم بگید 
ایدی تلگرام@mehran_eb7
چطوری وای فای همسایه رو هک کنم؟کمک کنید

سلام من از 9 سالگی هک را شروع کردم و الان 12 سال دارم و یک هکر پایه هستم من بازی های زیادی هک کردم و به نتیجه رسیدم امروزا تنها فکری که سرم را شلوغ کرده هک بازی clash royale است ولی متاسفانه نتونستم هکش کنم اگه هک کردین از تلگرام بهم بگین       ای دی تلگرام:Mobin Hf
سلام من عاشق هکم اولین چیزی که هک کردم وای فای همسایه بود دومین گوشی یکی از دوستان هدف دوم خیلی خفنه 
سلام بچه ها من دانش اموز سال اخر رشته کامپیوتر هستم اول این که تونستم زبان html رو کامل یا بگیرم و علاقه خیلی زیادی به هک و برنامه نویسی دارم و بعد زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک یاد گرفتم و امسال وارد دانشگاه میشم  اگر به هکری علاقه دارید اول باید درکش کنید خیلی هدفشون از هک فقط خرابکاری اما هک اینطوری نیست
سلام من 12 سالمه وعاشق هک وبرنامه نویسی هستم ولی راستش رو بخواین نمی دونم از کجا وچطور شروع کنم لطفا کمکم کنید 
با تشکر وسپاس فراوان از مدریت وبلاگ
salam mn 15 salame asheghe hacker shodanam vali hichi azash nemidunam tazegiya tasmim be kelas raftan baraye iad giri barname nevisi gereftam vali hanuz ghatii nashode az tamame kasani ke mitunan ie komake kuchik be mn bokonan hala moarefi barnameii harchi farghi nadare be telegramam pm bedan MERSI telegram.me/TIMFUCKERSON
----------  توجه -_-------
سلام دوستان اینجور که دیدم بیشتر شما 12 الی 16 ساله بودین منم 15 سالمه عاشق هک هستم. تنها نمیشه یاد گرفت من تصمیم دارم یک گروه تو تلگرام بزنم هرکی هر علمی از هک داشته باشه اون یکی یاد میگیره و با کمک هم میتونیم یاد بگیریم 12 الی 16 ساله بیاد لطفا اینجوری همسنیم روحیه میگیریم مشکلاتمون حل میکنیم
ایدی تلگرام من :
evilsefat

امیدتون از دست ندین باید برای هر چیزی جنگید...
نظر من ثبت کنید لطفا
سلام توروخدا این وبو برام هک منید بلد یستم هک کنم

برای هک هم یه دلیل خصوصی دارم

ادرس وبش

http://afire.blogfa.com/
با حرف آخرت موافقم
سلام ،، تو برنامه نویسی به ریاضیات لازم نیست و اگه هم نیاز داره چقدر باید خوب بشه
سلام من 14سالم هست جیمیلم توسط یکی از دوستانم هک شد رمزم عوض کرد همه شماره تلفن های بازیابی ک گذاشته بودم عوض کرد می تونین برام برش گردونید ممنون از سایت خوبتون آرزو دارم بر گرده
۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۰۱ اسماعیل جهانی
سلام من میخواهم هکر شوم نیاز به کمک دارم
سلام من 15 سالمه من میخوام برنامه نویسی یاد بگیرم میخواستم بدونم که باید کلاس برم یا بدون کلاس هم میشه ممنون میشم جواب بدین؟
پاسخ:
برای شروع بهتره کلاس برین
و در ضمن برای شروع زبان C یا ++C زبان خوبیه 
سلام.
توضیحات خوبی بود . من علاقه شدیدی به اینجور چیزا دارم . تمام توضیحاتی که گفتینو ,, استعدادش رو کاملا دارم اما فقط باید انگیلیسیم رو خوب کنم . به نظرتون به هدفم میرسم؟؟
سلام من ۱۵سالمه 
باید بگم من آدم خیلی کم حوصله ای هستم ودوست دارم زود تر به نتیجه برسم
واین راه هایی که شما میگین خیلی طول میکشه
کلاس برنامه نویسی هم رفتم اما بیشتر زده شدم فکر کنم برای این بود که خوب یاد نمیداد
درکل آیا کار ارزش مندی هست که بخواهیم در آن وقت بزاریم ویا اصلا امیدی هست که یاد بگیرم؟
لطفا راهنماییم کنید
آدرس جمیل:nazername@gmail.com

سلام دوستان من15 سالمه از10ساله گی تا هالا دارم باکامبیوتروهک کار میکنم شکر خدا بچیز های زیادی دست پیدا کردم من توی یک خانواده عادی زندگی مکنم و لی چون شرایت مالی ما خوب نیست نتونستم وسایل مورد نیاز مثل یک کامبیوتر با سخت افزار بالاجور کنم ولی خدارو شکر که با همینم به جای رسیدم حالا دوستانی که می خوان هکر شوند باید تموم اون دستورات که گفتند انجام بدند من میگم اگه بخواید اول ویروس نویسی را از نوشتن بانود پد شروع کنید خیلی خوب هست امید وارم همه به ارزو هایی که دارند برسند اگر خواستید یک کتاب خودم نوشتم  خیلی کم است ولی به ویروس نویسی با نود پد به شما کمک میکنه                 با تشکرH@I<3R

اصلا خوب نبود
من 15سالمه ومیخوام هکرشم مناز 12سالگی شروع کردم ولی به هیچ جایی نرسیدم از توضیحات شما ممنونم زبان انگلیسی رو یاد گرفتم ولی دوست دارم یه معلم داشته باشم که کاملا مطلبو در اختیارم بزاره ولی انجور چیزی نیست
من خیلی دوست دارم هکر شوم 

خوب بود
سلام.میشه دقیقا منابع و علومی که برای شروع هک لازمه بفرمایید?
من دانشجوی رشته ی مهندسی برق هستم و کمی با برنامه نویسی ابتدایی اشنایی دارم.برای موضوع هک هم هدفی دارم که انشالله هم خدا خوشش میاد هم خلق صالح خدا
ممنون میشم راهنمایی کنید
سلام میخواستم بدونم واسه هکر شدن نیازی به رفتن کلاس هست یا ن

پاسخ:
سلام
هک مجموعه ای از دانشهاست که فرد هکر باید داشته باشد

سلام من 15 سالمه و علاقه ی زیادی به هکر شدن دارم تاحالا یه چیز هایی یاد گرفتم(مثلا ی رات درست کردم برای هک گوشی)

اما نمی دونم از یاد گرفتن کدوم زبان کد نویسی شروع کنم؟؟؟

به سیستم لینوکس حتما احتیاج دارم یا همین ویندوز کفایت میکنه؟؟؟

میشه چند تا از این سایت هایی که میگید معرفی کنیید؟؟؟

لطفا جواب بدید  خیلی ممنون از زحمات شماااااااااااااااااااا

میشه بامن تماس بگیرید
سلام و خسته نباشید. خیلی ممنون از زحمات و تجربیاتی که در اختیارمون گذاشتین.  مشکلی که دارم اینه من پورت 1443 رو تو مودمم باز کردم فقط پورت1443 بستس و نمیتونم ازش استفاده کنم باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید و دانش گرامیتان در اختیارم بگذارید که من خیلی وقته که تو این مورد گیر کردم ممنون میشم کمکم کنید متشکرم..
سلام من 16سالمه و فقد میخواهم هکر جمیل .وایفایاست چیکار کنم راهنمایی کنید کسی هست اموزش بده
سلام میخواستم اول یه خسته نباشید بگم به این وبلاگ و همینطور دوستداران هک و امنیت و شبکه 
اول از همه باید بگم که این که شما دوستان خیلی علاقه نشان میدهید حتی نوجوان های ۱۳ ۱۴ ساله که با این کارتان موجب دلگرمی برای ادمین های سایت میشوید (( البته من ادمین نیستم))
برای هکر شدن به نظر من که الان چند ساله تو این کارا هستم ((اون اولش)) باید حداقل یک زبان برنامه نویسی بلد باشید بعد هم زبان انگلیسی را بشناسید ولی کسی که میگه وقتتونو برای این چیزا هدر ندید اشتباه میکنه چون اگر ((واقعا یه این موضوع علاقه نشون بدید میتونید درش موفق بشید نه تنها این موضوع بلکه همه چیز اینجوریه))
اگر دوستان به خصوص نوجوانان در این باره مشکلی داشتید اگر بلد باشم حتما براتون همینجا مینویسم سوالاتونو همین جا بنویسید .
باز هم تشکر از این وبلاگ و اگر بتوانم مقالاتی را به دوستان میگذارم
ممنونم
سلام اگه میشه منو راهنمایی کنید من امسال قرار تعیین رشته کنم نمیدونم چه رشته ای برم هم از در امد خوب باشه هم کارایی داشته باشه منظورم بازار داشته باشه خیلی هم علاقه به هک وهکری دارم و تا حدی خیییلی کمی سر در میارم الگریتم سازی ذهنیم خیلی خوبه میدونم تو حر مبحث از رشته مربوط به کامپیوتر برم مشکلی ندارم کتاب و مطالب زیادی خوندم حتی تا تروجان ها هم تا حدی بلدم فقط نیاز به راهنمایی دارم و میخواستم بدونم همون مهندسی شبکه از گرایش مهندسی اطلاعات باید رفت تا هم هکر شد هم سایت نویسی کرد یا همون برای افزایش امینت سایت ها تلاش کرد ممنون میشم یه راهنمایی کامل بکنید تو همین کامنت ها تا دوستان هم بهره ببرن اگه نشد ایمیلم جواب بدین ممنون☺☺😚 در ضمن تو input elminte اگه اشتباه ننوشته باشم بعضی درگاه های بانکی رو هک کردم بدون پرداخت پول دانلود کردم😈😈
به نظر من برای هکر شدن باید اصولی آموزش دید و کار کرد. درصورتی که زمان برای مطالعه در اختیار دارید پیشنهاد من استفاده از کتاب های استاد داوری است. برای اطلاعات بیشتر در مورد کتاب های ایشان می توانید در گوگل نام مهندس مجید داوری دولت آبادی را سرچ کنید. من تمامی کتاب های ایشان را که در انشاراتی های مختلفی چاپ شده اند را کامل مطالعه کرده‌ام و بسیار و مفید بوده است. موفق باشید.
من یه هکر شدم
خصوصیات اخلاقی پیامبرارو نوشتی یا این ک چگونه هکر شویم 
سلام من خیلی دوست دارم هکر بشم و نمی تونم لطفا کمی بیشتر مطلب بزارین ممنونم
سلام به دوستان عزیز من یک عمر هکر هستم ولی اگر بخوابید هکر بشید باید جنبه داشته باشید و هکر شدن راه های زیادی داره خود من با معادلات ریاو ی و با اعداد باگنری هک میکنم ولی بهتون پیشنهاد میکنم وارد این کارا نشید من پنج سال عمرم رو برای یاد گیری هک گذاشتم ولی خیلی کارا میتونستم بکنم از کارتون برای کارای خوب استفاده بکنید
سلام چجوری هک کنم

سلام من 12 ساله هستم من  عشقم هکر شدن است ولی اصلا نمی توان برنامه نویسی را یاد بگیرم لطفا راهکار را به ایمیلم بفرستید.
سلام خسته نباشید.من رشتم انسانیه ولی خیلی دوست دارم هکری را یاد بگیرم .لطفا میشه راهنمایی کنید که چیکار کنم تا حدودی هم کار با سیستم عامل اندروید را بلدم . ممنون لطفا برای راهنمایی بهم ایمیل بزنید .تشکر...
سلام.من 14ساله هستم من.خیلی دوست دارم هکر شم ولی برنامه نویسی رو یاد نمی.گیرم

پاسخ:
سلام
کم کم پیش برید 
راه میفتین
سلام،لطفا برای متخصص زنان هم نوبت اینترنتی ویاتلفنی بگذارید حضوری خیلی مشکله مردم بیشتراذیت میشن اینهمه راه صبح زود می آند وتازه نوبت هم نمیرسه ؟!یه فکری مسئولین مربوطه بکنند سپاسگزارم
سلام.
من الان 14 ساله هستم و علاقه ی زیادی به هکر شدن دارم اما متاسفانه هیچ گدوم از اینایی که گفتین رو تسلط ندارم جز زبان انگلیسی.
میخواستم بدونم راهی هم برای یادگیری و پیشرفت من وجود داره یانه

ممنون میشم زود جواب بدین.
چگونه برنامه های این سایتhttp://www.kaikus.com/fa/category/hack-tool را دانلود کنیم
من ۱۶سالمه رشته کامپیوتر خیلی دوس دارم یک هکر خوب بشم مرسی از مطالبتون
سلام ممنون ک به سوالاتم پاسخ خوبی میدین لطفا اگه میشه خودتون بهم جواب بدین چون من سایت خیلی خوبتونو گشتم ولی جوابمو نگرفتم
سلام ممنون ک پاسخ دادین ب جز برنامه نویسی چ چیزهای دیگه ای باید یاد بگیرم؟وچندسال طول میکشه ؟
ممنون
پاسخ:
با سلام. یک سری مطالب کلی به همراه راهنمایی هایی در وبمون قرار دادیم اگه مطالب دیگه رو هم باز کنین جواب سوال هاتون رو میگیرین.
سلام من امیرمو 14 سالمه میخواستم ببینم من ک علاقشو دارم ولی سنم کمه و مطالعات زیادی در این باره ندارم ایا میتونم با یاد گرفتن کد نویسی یه هکر شم؟
ممنون 
پاسخ:
سلام.
کد نویسی تنها کافی نیست ولی ضروریه یاد داشته باشین.
سلام خیلی عالی امیدوار شدم!
عالی بود

خوب بود ولی چند تا چیز کم داش مثلا باید همیشه در سیستم خودشو بروز کنه


مطالب عالی
عالی من میخوام هکر خوبی بشم
به نظر من فوق العاد بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی