◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

آی تی آموزی/ انتقال فایل بین 2 رایانه

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۵۸ ب.ظ

 در ویندوز ابزاری به نام Remote Desktop Connection وجود دارد که از طریق آن می توانید فایل ها را با هر حجمی بین 2 رایانه شبکه شده انتقال دهید. این کار هم در رایانه های یک شبکه اداری یا خانگی (مانند شبکه Lan) و هم بین 2 رایانه دوردست از طریق شبکه اینترنت امکان پذیر است.برای این کار ابتدا وارد منوی Start و فضای Run شوید (با فشار دادن کلید های Winkey + R)؛ حال در پنجره Run عبارت mstsc.exe را تایپ و Ok کنید تا برنامه Remote Desktop اجرا شود. 
در پنجره Remote Desktop Connection، آدرس IP رایانه ای را که قصد دارید به آن متصل شوید، وارد کنید و سپس گزینه Options را انتخاب کنید. 
در پنجره جدید، وارد نوار Local Resources شوید، حال در بخش Local Devices از پنجره Local Resources، از شما سوال می شود که به هنگام اتصال به رایانه راه دور، قصد اتصال به کدام بخش را دارید. در اینجا تیک گزینه Disk Drives را بزنید و سپس Connect کنید تا به پارتیشن های رایانه مقصد متصل شوید. 
حال دوباره وارد منوی Start شوید و این بار از منوی All programs، وارد پوشه Accessories شوید و Windows Explorer را اجرا کنید.
خواهید دید که درایوهای جدیدی در Windows Explorer ظاهر شده است. این درایوها، درایوهای رایانه مقصد است. برای انتقال یک فایل یا فولدر بین 2سیستم تنها کافی است فایل مورد نظر را از درایو مبداء Drag (بکشید) و در درایو مقصد رها کنید.البته دقت کنید که برای اتصال به یک رایانه دیگر از طریق Remote Desktop Connection، رایانه مقصد باید این امکان را فعال کرده و اجازه دسترسی سیستم های دیگر از طریق ریموت دسکتاپ را داده باشد.
خراسان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی