◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

عکس های عجیب و غریب از گوشی موبایل

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۲۰ ب.ظ

 1. گوشی عجیب و غریب Snake

 

عکس های عجیب و غریب,عکس عجیب غریب,گوشی های عجیب و غریب

داشتن تلفنی که به دور مچ دست یا بازو پیچیده می‌شود، مفید خواهد بود، به‌ویژه برای کسانی که اغلب وسایل خود را گم می‌کنند. گوشی Snake Phone توسط Product Visionaires طراحی شده است.


2. تلفن همراه Kinetic کیوسرا

عکس های عجیب و غریب,تصاویر عجیب و غریب,عکس های عجیب و غریب از تلفن همراه


این تلفن مفهومی عجیب و غریب که نیروی مورد نیاز خود را با استفاده از مولدهای پیزوالکتریک از جنبش تامین می‌کند، می‌تواند مانند یک کیف تا و بسته شود و هنگامی که باز می‌شود به دستگاهی با نمایشگر OLED صفحه عریض تبدیل می‌شود.این تلفن دارای کی بورد فیزیکی است و کلیدهای آن برروی قاب گوشی جای گرفته‌اند.

3. تلفن Bend in Touch


تصاویر عجیب و غریب,عکس های عجیب و غریب,موبایل های عجیب و غریب

در داخل این تلفن صفحه لمسی که Bend in Touch نام دارد، اندی کورووتس، طراح اوکراینی نمایشگری قرار داده که در واقع دو برابر نمایشگر واقعی دستگاه است و در حالی که یک نمایشگر اعمالی مانند وظایف اینترنتی را عهده‌دار می‌شود، نمایشگر دومی ویدیو نمایش می‌دهد. این گوشی هم‌چنین دارای یک دوربین و فلش است.

4. تلفن Braver


عکس های عجیب و غریب از گوشی موبایل,تصاویر عجیب و غریب,عکس های عجیب و غریب

شرکت ژاپنی سافت بانک موبایل برای آن دسته از افرادی که به‌هنگام حرف زدن با تلفن ممکن است کمی احساس تنهایی کنند، تلفن همراهی عرضه کرده که برای صحبت کردن به یک ربات انسان‌نما تبدیل می‌شود.

این گوشی عجیب و غریب شبیه یک ربات انسان‌نما با بازوها و پاهای متصل و صفحه‌ای هستند که چهره‌های مختلف را نشان می‌دهد و دارای هوش مصنوعی برای آموختن عادات کاربر است و اگر کاربر چند بار با یک نفر تماس بگیرد، متنی مانند "شما اغلب با وی تماس می‌گیرید" ممکن است در دهان چهره‌ تلفن رباتی ظاهر شود و کاربر می‌تواند با پاسخ‌های بله و نه یا پاسخ‌های ساده دیگر با این تلفن صحبت کند. تلفن Phone Braver حرکت نمی‌کند اما می‌تواند با اجزای قابل حرکتش ژست بگیرد.

 

5. تلفن شیشه‌ ای


عکس های عجیب و غریب,عکسای عجیب و غریب,گوشی موبایل

اگرچه نمایشگرهای LCD نیمه‌شفاف، جدید محسوب نمی‌شوند اما گوشی مفهومی عجیب و غریب مانند One Glassy Phone که در یانکو دیزاین طراحی شده، به کاربران امکان می‌دهد محیط اطراف خود را از بدنه شفاف این دستگاه به راحتی مشاهده کنند. این تلفن از لایه‌های شیشه‌یی دوتایی ساخته شده و اثر انگشت برروی آن به جا می‌ماند که درنتیجه باید مرتب پاک شود.

6. گوشی ویندو فون


تصاویر عجیب و غریب,عکسهای عجیب وغریب دنیا,تلفن همراه

این تلفن مفهومی که از سوی سئونگ هان سانگ طراحی شده وضعیت هوا را از طریق رابط کاربری تلفن نشان می‌دهد و حتی شکل نمایشگر را برای بازتاب وضعیت هوا تغییر می‌دهد.

7. تلفن Pebble


عکسهای عجیب و غریب,عکسای عجیب غریب,عکس های عجیب و غریب

این دستگاه برای نخستین بار در نمایشگاه تجاری CEATEC 2009 از سوی فوجیتسو به نمایش درآمد. این دستگاه که شبیه یک سنگریزه است، حباب سیاه رنگی دارد که در یک قاب شیشه‌یی احاطه شده و قادر به تغییر شکل به نمایشگرهای مختلف است. کشاندن حباب به جهت‌های مختلف تلفن موجب می‌شود به نمایشگرهای مختلف مانند صفحه شماره‌گیری، مدیاپلیر و مرورگر وب تغییر پیدا کند.

 

8. تلفن همراه UNIK


عکسای عجیب و غریب,عکس های عجیب و غریب,تلفن های عجیب و غریب

این تلفن همراه مفهومی از سوی یک طراح فرانسوی برای نوکیا ساخته شده که کاربران را قادر می‌سازد شکل بدنه آن را به دلخواه خود تغییر دهند.

گوشی UNIK برای کاربران مدپسند طراحی شده تا به‌عنوان یک دستگاه جانبی مورد استفاده قرار بگیرد و شامل 152 قطعه مربع شکل است و این گوشی می‌تواند با افزودن مربع‌های جدید از جنس و رنگ‌های مختلف تغییر شکل پیدا کند.

 

9. گوشی Box To Play


عکس های عجیب و غریب,عکسهای عجیب و غریب,تصاویر عجیب و غریب

این تلفن عجیب و غریب که قابلیت تبدیل به یک جعبه‌ کوچک را دارد از سوی KDDT AU Design Project طراحی شده و ترکیبی از یک تلفن همراه با تمام ویژگی‌های مکالمه و دوربین مورد انتظار کاربر و یک دستگاه موسیقی است.

گوشی Box To Play علاوه بر قابلیت‌های موسیقی، می‌تواند به جعبه‌ای که اکولیزرهای گرافیکی در چهار طرف آن روشن می‌شود، تبدیل شود.

10. تلفنی که با خون کار می‌کند

عکسهای عجیب و غریب دنیا,عکس های عجیب و غریب از گوشی موبایل,تلفن همراه عجیب
با تلفن‌هایی که دست یا بازو را به یک تلفن تبدیل می‌کنند، دیگر نیازی به استفاده از دستگاه‌های هندزفری نخواهد بود. تلفن مفهومی عجیب و غریب "دیجیتال تاتو اینترفیس" به شکل تاتو است اما در زیر پوست دست کاشته می‌شود تا به‌عنوان یک تلفن مورد استفاده قرار بگیرد. این تلفن بلوتوثی با تبدیل گلوکز و اکسیژن خون به الکتریسیته کار می‌کند و با استفاده از نقطه‌ای که برروی دست قرار دارد، خاموش و روشن می‌شود.

11. تلفنی با کارایی دوربین، پروژکتور و چاپگر


عکس های عجیب و غریب,عکسهای عجیب و غریب,عکس های عجیب و غریب از تلفن همراه

بی‌شک گوشی Camera-Projecor-Printer مناسب کسانی خواهد بود که به دنبال تلفن‌هایی با قابلیت‌های متعدد هستند. این گوشی طراحی شده عجیب و غریب از سوی هیدئو کانبارا علاوه بر امکانات کامل و معمول یک تلفن می‌تواند به‌عنوان دسته کنترل بازی، چاپگر عکس و پروژکتور نیز مورد استفاده قرار بگیرد.


منبع:isna.ir

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۱
Sepehr mohammadzadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی