◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

Touch T06 و Jewel J06 تلفیقی از هنر و فناوری

يكشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲ ب.ظ

siliconpower Jewel J06 & Touch T06 siliconpower Jewel J06 & Touch T06

کمپانی سیلیکون پاور از جمله بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان محصولات مرتبط با گروه حافظه در دنیا، سری جدید فلش‌مموری‌های خود با نام Touch T06 با پورت USB2.0 و Jewel J06 با پورت USB 3.0را رونمایی کرد.


بدنه‌ی بسیار کوچک و رنگ‌های متنوع، دو مشخصه‌ی بسیار مهم این محصولات هستند که قطعاً مورد توجه کاربران قرار خواهند گرفت. به علاوه Touch T06 و Jewel J03 هر دو بدنه‌ای کاملاً منحنی دارند و برش‌های کار شده روی آنها زیبایی ظاهرشان را دو چندان کرده است.

کوچک و کاربردی

دو فلش مموری جدید کمپانی سیلیکون پاور، به خاطر ابعاد بسیار کوچک و وزن کم‌شان، تا حد زیادی از سایر محصولات موجود در بازار متمایز هستند و برای حمل و استفاده‌ی روزانه نیز انتخاب مناسبی برای کاربران خواهند بود. علاوه بر این، بدنه ارگونومیک این دو محصول، امکان استفاده آسان و راحت‌تر آن را برای کاربران فراهم می‌کند. در ساخت بدنه این دو فلش مموری، از نوعی پلاستیک فشرده و مقاوم در برابر آب، گرد و غبار و لرزش استفاده شده است و برای آنکه کاربران نگران گم‌کردن آنها نباشند نیز نوعی منفذ در قسمت انتهایی بدنه هر یک در نظر گرفته شده است که می‌توان برای اتصال ابزار ذخیره‌سازی به کیف و جاکلیدی از آن استفاده نمود.

زیبا با رنگ های جذاب

فلش‌مموری‌های Touch T06 و Jewel J06 در قالب سه رنگ مشکی، سفید و آبی تیره عرضه شده‌اند و به موجب بهره‌مندی از طراحی زیبا و مدرن خود، انتظار می‌رود مورد توجه کاربران با سلایق گوناگون قرار گیرند. همچنین به منظور پاسخگویی بهتر به نیاز کاربران مختلف از حیث سرعت انتقال داده، این دو محصول در قالب ظرفیت و اینترفیس‌های مختلف ارائه شده‌اند. فلش مموری Touch T06 دارای اینترفیس USB 2.0 بوده و در پنج ظرفیت 4، 8، 16، 32 و 64 گیگابایت ارائه شده است؛ در حالی که محصول دیگر آن یعنی Jewel J06 دارای اینترفیس USB 3.0 است و در ظرفیت‌های 8، 16، 32 و 64 گیگابایت ارائه می‌شود.

گفتنی است که کلیه فلش مموری‌های کمپانی سیلیکون پاور همراه با گارانتی لایف تایم و به صورت انحصاری توسط شرکت داده پرداز رایانه متین در سراسر ایران توزیع می شوند. همچنین امکان دانلود نرم‌افزارهای رایگان SP Widget و Recuva نیز برای کاربران این محصول فراهم است و می‌توانند از آنها برای دریافت پشتیبان و بازیابی کلیه فایل‌های از دست رفته خود اقدام نمایند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۱
m.mohamad niya

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی