◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

 

جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید گوگل به نام کیت‌کت که چند ماهی از عرضه آن گذشته، اکنون بر روی 8.5 درصد از دستگاه‌های اندرویدی مشغول به کار است. این میزان در ماه گذشته 5.3 درصد بوده و انتظار می‌رود طی ماه‌های آتی بیشتر نیز شود. این میزان در مورد نسخه 4.3 یا همان آبنبات‌پاستیلی نیز همانند کیت‌کت است.


اندروید آبنبات‌پاستیلی که نسخه‌های 4.1، 4.2 و 4.3 از این سیستم عامل را شامل می‌شود، بر روی اکثریت دستگاه‌های اندرویدی نصب و مشغول به کار است. درصد کل گوشی‌ها و تبلت‌هایی که تحت نسخه آبنبات‌پاستیلی کار می‌کنند 60.8 درصد می‌باشد.


شاید عجیب‌ترین نکته در این مورد این باشد که دستگاه‌هایی که تحت نسخه نان زنجبیلی (نسخه‌های 2.3.3 تا 2.3.7) کار می‌کنند همچنان بیشتر از نسخه ساندویچ بستنی (نسخه‌های 4.0.3 تا 4.0.4) می‌باشند.

این داده‌ها بر اساس آمار مراجعه به فروشگاه پلی‌استور گوگل طی بازه زمانی یک هفته‌ای که اول ماه مه سال جاری پایان پذیرفت جمع‌آوری شده‌اند. برخی از کارشناسان بر این عقیده‌اند که گوگل قصد دارد نسخه 4.5 از سیستم‌عامل اندروید را تا پایان پاییز امسال معرفی نماید؛ برخی نیز معتقدند که گوگل تا یک ماه پس از برگزاری کنفرانس I/O امسال، جدیدترین و اساسی‌ترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید را معرفی خواهد کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۵
m.mohamad niya

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی