◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

آیفون 6 یک هفته قبل از معرفی مردم را به صف کرده است

پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۰۴ ب.ظ
آیفون 6 یک هفته قبل از معرفی مردم را به صف کرده است آیفون ۶ یا هر چیزی که اپل قرار است آن را نام گذاری کند، هنوز معرفی نشده است. اما مردمی هستند که از الان برای این دستگاه صف بسته‌اند. CNBC گزارش می‌دهد که هم‌اکنون حداقل ۵ مصرف کننده کمپ برای خود درست کرده‌اند و در خیابان پنجم شهر نیویورک جایی که اپل استور قرار دارد، منتظر نسل بعد آیفون هستند.
 این مورد چیز نامتداولی نیست و در سال‌های پیشین نیز زمانی که اپل قصد داشته محصول پرچم‌دار و اصلی خود را رونمایی یا عرضه کند، مردم صف‌های را در مقابل فروشگاه‌های این شرکت تشکیل می‌داده‌اند. اما امسال این صف‌ها خیلی زود تشکیل شده‌اند و حتی از چند ماه قبل نیز شاهد تشکیل چنین صف‌هایی بوده‌ایم.

CNBC زمانی که با برخی از این افراد که در خیابان پنجم نیویرک صف بسته‌اند مصاحبه می‌کند،  اغلب آن‌ها از انتظارششان برای آیفون ۶ می‌گویند. آن‌ها امیدوارند که اپل زمان عرضه را نزدیک به همان ۱۸ شهریور که محصول معرفی می‌شود نزدیک کند. این شور و علاقه نشان از انتظار بالای آن‌ها از محصول جدید اپل است که پس از شایعات، گمانه‌ زنی‌ها و صد‌ها تصویر لو رفته حالا بسیار بیشتر حس می‌شود.

ظاهرا آیفون ۶ اپل قرار است در دو نسخه و با دو اندازه متفاوت به بازار عرضه شود، البته هنوز مشخص نیست که اپل در کنفرانس خود از کدام نسخه رونمایی خواهد کرد. ممکن است هر دو نسخه و با اندازه‌های متفاوت معرفی شوند. آیفون ۴.۷ اینچی اپل احتمالا به تاچ آیدی پیشرفته، دوربین و باتری بهبود یافته، طراحی جدید و پردازنده A8 مجهز خواهد بود.

در هر حال هنوز پنج روز تا روز رونمایی این محصول و شاید چند هفته تا عرضه آیفون‌های جدید اپل مانده است پس چاره‌ای جز صبر کردن برای طرفداران این شرکت وجود ندارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۳
m.mohamad niya

نظرات  (۱)

۱۶ شهریور ۹۳ ، ۰۶:۵۷ نماینده رسمی الکسا در ایران
www.iAlexa.ir
آی الکسا یک سامانه افزایش بازدید واقعی است به این ترتیب که با پیاده سازی یک بستر فعال و مناسب، امکان انجام بازدید از وب سایت شما را فراهم می آورد. تمامی بازدید های انجام شده از وب سایت شما به وسیله کاربران واقعی انجام می شود، به همین دلیل علاوه بر تاثیر قابل توجه روی رتبه الکسا، سبب بهبود رنک گوگل و موتورهای جستجو نیز خواهد شد. این سامانه می تواند تا 10،000 بازدید در روز برای وب سایت شما ایجاد نماید و رتبه الکسا و رنک گوگل شما با سرعت بالایی بهبود بخشد. پس از سفارش یکی از پکیج های افزایش بازدید، به جهت بررسی صحت عملکرد آی الکسا می توانید در صورت تمایل به کمک وب سایت های معتبری چون گوگل آنالیز، آمار ورود تعداد کاربران و حجم بازدید آنها را بررسی نماید.


با تعرفه سوپر استثنایی و ویژه / فقط تا آخر هفته /

تعداد 40 هزار بازدید و آی پی واقعی + ثبت در کنتور سایت شما با ریز آمار فقط 10 هزار تومان !!

تعداد 400 هزار بازدید و آی پی واقعی + ثبت در کنتور سایت شما با ریز آمار فقط 95 هزار تومان !!

تعداد 4 میلیون بازدید و آی پی واقعی + ثبت در کنتور سایت شما با ریز آمار فقط 900 هزار تومان !!
www.iAlexa.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی