چهارمین همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری
پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۵ ق.ظ
- سخنرانان
-
Kaspar Szymanski
کسپر زیمنسکی
- متخصص بازاریابی آنلاین
- استراتژیست کیفیت جستجو در گوگل
- سخنران در کنگره های جهانی مانند:
- Google Day
- Google Site Clinic
- SIX
-
Kristjan M. Hauksson
کریستین هاجسون
- متخصص در حوزه بازاریابی اینترنتی و گردشگری
- برنده جایزه European Search Personality
- موسس و مدیر پیشین تحقیق و ارتباطات آنلاین در آژانس بازاریابی اینترنتی Nordic e-Marketing
- عضو هیئت مشاوره بین المللی شرکت Bing
- سخنرانی در کنفرانس های مختلف در عرصه بین المللی
- نویسنده کتاب بازاریابی جهانی شبکه های اجتماعی
-
Hamid Sepidnam
حمید سپیدنام
- پرزیدنت سمپو (SEMPO) در ایران
- دارای مدرک تبلیغات گوگل از شرکت گوگل (Certified Individual)
- موسس و رییس هیات مدیره شرکت کاسپید
- سخنرانی در کنفرانسهای داخلی و خارجی از جمله RIMC 2014
- اهدای جوایز به برترینهای وب اروپا در مراسم: European Search Awards 2014
- خالق برند مستر تیستر
-
Kaspar Szymanski
کسپر زیمنسکی
- متخصص بازاریابی آنلاین
- استراتژیست کیفیت جستجو در گوگل
- سخنران در کنگره های جهانی مانند:
- Google Day
- Google Site Clinic
- SIX
-
Bas van den Beld
بس ون دن بلد
- متخصص بازاریابی و برند سازی اینترنتی
- موسس و مالک State of Digital
- سخنران با تجربه در زمینه بازاریابی آنلاین با سابقه حضور در کنفرانس های مختلف در عرصه بین المللی مانند SMX/ SES و A4U EXPO و ...
- استاد مدرسه تجارت Beeckesting
-
Jose L. Truchado
خوزه ال تروچادو
- متخصص بازاریابی گردشگری
- کارآفرین بازاریابی آنلاین
- مولف کتاب بهینه سازی موتور جستجو و طراحی صفحات وب در سال 1998
- موسس و مدیر عامل Destina.com برترین آژانس مسافرتی آنلاین در اسپانیا
- رهبر تیم بهینه سازی موتور جستجوی اکسپدیا در اروپا
- خدمات مشاوره در بازاریابی آنلاین به کمپانی های فعال در حوزه سفر و گردشگری در سطح جهان مثل : Thomas Cook و Delta Airlines و Norwegian Airlines
-
Kristjan M. Hauksson
کریستین هاجسون
- متخصص در حوزه بازاریابی اینترنتی و گردشگری
- برنده جایزه European Search Personality
- موسس و مدیر پیشین تحقیق و ارتباطات آنلاین در آژانس بازاریابی اینترنتی Nordic e-Marketing
- عضو هیئت مشاوره بین المللی شرکت Bing
- سخنرانی در کنفرانس های مختلف در عرصه بین المللی
- نویسنده کتاب بازاریابی جهانی شبکه های اجتماعی
-
Hamid Sepidnam
حمید سپیدنام
- پرزیدنت سمپو (SEMPO) در ایران
- دارای مدرک تبلیغات گوگل از شرکت گوگل (Certified Individual)
- موسس و رییس هیات مدیره شرکت کاسپید
- سخنرانی در کنفرانسهای داخلی و خارجی از جمله RIMC 2014
- اهدای جوایز به برترینهای وب اروپا در مراسم: European Search Awards 2014
- خالق برند مستر تیستر
-
Kaspar Szymanski
کسپر زیمنسکی
- متخصص بازاریابی آنلاین
- استراتژیست کیفیت جستجو در گوگل
- سخنران در کنگره های جهانی مانند:
- Google Day
- Google Site Clinic
- SIX
-
Bas van den Beld
بس ون دن بلد
- متخصص بازاریابی و برند سازی اینترنتی
- موسس و مالک State of Digital
- سخنران با تجربه در زمینه بازاریابی آنلاین با سابقه حضور در کنفرانس های مختلف در عرصه بین المللی مانند SMX/ SES و A4U EXPO و ...
- استاد مدرسه تجارت Beeckesting
-
Jose L. Truchado
خوزه ال تروچادو
- متخصص بازاریابی گردشگری
- کارآفرین بازاریابی آنلاین
- مولف کتاب بهینه سازی موتور جستجو و طراحی صفحات وب در سال 1998
- موسس و مدیر عامل Destina.com برترین آژانس مسافرتی آنلاین در اسپانیا
- رهبر تیم بهینه سازی موتور جستجوی اکسپدیا در اروپا
- خدمات مشاوره در بازاریابی آنلاین به کمپانی های فعال در حوزه سفر و گردشگری در سطح جهان مثل : Thomas Cook و Delta Airlines و Norwegian Airlines
-
Kristjan M. Hauksson
کریستین هاجسون
- متخصص در حوزه بازاریابی اینترنتی و گردشگری
- برنده جایزه European Search Personality
- موسس و مدیر پیشین تحقیق و ارتباطات آنلاین در آژانس بازاریابی اینترنتی Nordic e-Marketing
- عضو هیئت مشاوره بین المللی شرکت Bing
- سخنرانی در کنفرانس های مختلف در عرصه بین المللی
- نویسنده کتاب بازاریابی جهانی شبکه های اجتماعی
-
Hamid Sepidnam
حمید سپیدنام
- پرزیدنت سمپو (SEMPO) در ایران
- دارای مدرک تبلیغات گوگل از شرکت گوگل (Certified Individual)
- موسس و رییس هیات مدیره شرکت کاسپید
- سخنرانی در کنفرانسهای داخلی و خارجی از جمله RIMC 2014
- اهدای جوایز به برترینهای وب اروپا در مراسم: European Search Awards 2014
- خالق برند مستر تیستر
-
Kaspar Szymanski
کسپر زیمنسکی
- متخصص بازاریابی آنلاین
- استراتژیست کیفیت جستجو در گوگل
- سخنران در کنگره های جهانی مانند:
- Google Day
- Google Site Clinic
- SIX
-
Bas van den Beld
بس ون دن بلد
- متخصص بازاریابی و برند سازی اینترنتی
- موسس و مالک State of Digital
- سخنران با تجربه در زمینه بازاریابی آنلاین با سابقه حضور در کنفرانس های مختلف در عرصه بین المللی مانند SMX/ SES و A4U EXPO و ...
- استاد مدرسه تجارت Beeckesting
-
Jose L. Truchado
خوزه ال تروچادو
- متخصص بازاریابی گردشگری
- کارآفرین بازاریابی آنلاین
- مولف کتاب بهینه سازی موتور جستجو و طراحی صفحات وب در سال 1998
- موسس و مدیر عامل Destina.com برترین آژانس مسافرتی آنلاین در اسپانیا
- رهبر تیم بهینه سازی موتور جستجوی اکسپدیا در اروپا
- خدمات مشاوره در بازاریابی آنلاین به کمپانی های فعال در حوزه سفر و گردشگری در سطح جهان مثل : Thomas Cook و Delta Airlines و Norwegian Airlines
-
Kristjan M. Hauksson
کریستین هاجسون
- متخصص در حوزه بازاریابی اینترنتی و گردشگری
- برنده جایزه European Search Personality
- موسس و مدیر پیشین تحقیق و ارتباطات آنلاین در آژانس بازاریابی اینترنتی Nordic e-Marketing
- عضو هیئت مشاوره بین المللی شرکت Bing
- سخنرانی در کنفرانس های مختلف در عرصه بین المللی
- نویسنده کتاب بازاریابی جهانی شبکه های اجتماعی
-
Hamid Sepidnam
حمید سپیدنام
- پرزیدنت سمپو (SEMPO) در ایران
- دارای مدرک تبلیغات گوگل از شرکت گوگل (Certified Individual)
- موسس و رییس هیات مدیره شرکت کاسپید
- سخنرانی در کنفرانسهای داخلی و خارجی از جمله RIMC 2014
- اهدای جوایز به برترینهای وب اروپا در مراسم: European Search Awards 2014
- خالق برند مستر تیستر
-
Kaspar Szymanski
کسپر زیمنسکی
- متخصص بازاریابی آنلاین
- استراتژیست کیفیت جستجو در گوگل
- سخنران در کنگره های جهانی مانند:
- Google Day
- Google Site Clinic
- SIX
-
Alain Heureux
الن اورو
- متخصص اقتصاد و قوانین تجارت بین الملل و تاسیس شرکت های بین المللی
- رئیس انجمن تجاری بازاریابی تعاملی و دیجیتالی IAB اروپا
- مدیر عامل شرکت egg که در ساختمانی به مساحت 15000 متر مربع در بروکسل بلژیک تماما به نو آوری و خلاقیت و تکنولوژی می پردازد.
- عضو هیئت مدیره گروه اقتصادی Medianet Flander
- موسس و عضو هیئت مدیره Startups.be
- یک سازمان غیر انتفاعی تازه تاسیس با هدف تبدیل شدن به یک فروشگاه one-stop برای کارآفرینی در بلژیک
- مشاور شرکت های Adlogix و Business gifts و Van Bavel
-
Bas van den Beld
بس ون دن بلد
- متخصص بازاریابی و برند سازی اینترنتی
- موسس و مالک State of Digital
- سخنران با تجربه در زمینه بازاریابی آنلاین با سابقه حضور در کنفرانس های مختلف در عرصه بین المللی مانند SMX/ SES و A4U EXPO و ...
- استاد مدرسه تجارت Beeckesting
-
Jose L. Truchado
خوزه ال تروچادو
- متخصص بازاریابی گردشگری
- کارآفرین بازاریابی آنلاین
- مولف کتاب بهینه سازی موتور جستجو و طراحی صفحات وب در سال 1998
- موسس و مدیر عامل Destina.com برترین آژانس مسافرتی آنلاین در اسپانیا
- رهبر تیم بهینه سازی موتور جستجوی اکسپدیا در اروپا
- خدمات مشاوره در بازاریابی آنلاین به کمپانی های فعال در حوزه سفر و گردشگری در سطح جهان مثل : Thomas Cook و Delta Airlines و Norwegian Airlines
-
Kristjan M. Hauksson
کریستین هاجسون
- متخصص در حوزه بازاریابی اینترنتی و گردشگری
- برنده جایزه European Search Personality
- موسس و مدیر پیشین تحقیق و ارتباطات آنلاین در آژانس بازاریابی اینترنتی Nordic e-Marketing
- عضو هیئت مشاوره بین المللی شرکت Bing
- سخنرانی در کنفرانس های مختلف در عرصه بین المللی
- نویسنده کتاب بازاریابی جهانی شبکه های اجتماعی
-
Hamid Sepidnam
حمید سپیدنام
- پرزیدنت سمپو (SEMPO) در ایران
- دارای مدرک تبلیغات گوگل از شرکت گوگل (Certified Individual)
- موسس و رییس هیات مدیره شرکت کاسپید
- سخنرانی در کنفرانسهای داخلی و خارجی از جمله RIMC 2014
- اهدای جوایز به برترینهای وب اروپا در مراسم: European Search Awards 2014
- خالق برند مستر تیستر
- نقش بازاریابی اینترنتی در بهبود فرایند برندسازی
- شناسایی پتانسیلهای فضای کسب و کار اینترنتی در اقتصاد شهری
- نقش بازاریابی اینترنتی در رونق اقتصادی شهرها (شهرهای جهانی)
- نقش بازاریابی اینترنتی در سازمانهای دانش بنیان ارایه دهنده خدمات شهری
- نقش بازاریابی اینترنتی در رشد اقتصادی شهرها در اقتصادهای نوظهور
- افزایش بهره وری سازمانهای خدماتی و تولیدی با بهره گیری از الگوهای بازاریابی اینترنتی
- شناخت الگوهای بدیع بازاریابی کالا و خدمات با استفاده از متدهای نوین بازاریابی اینترنتی
- نقش فناوری اطلاعات در توسعه گردشگری
- بهره گیری از قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب و توسعه توریسم در صنعت گردشگری
- تاثیر صنعت گردشگری در برندسازی و نفوذ فرهنگ ایرانی در جوامع جهانی
- رشد صنعت گردشگری و تاثیر آن در ترویج کارآفرینی و به دنبال آن رشد شاخصهای اقتصادی کشور
- بازاریابی اینترنتی و تاثیر آن در ترغیب سرمایه گذاری بین المللی در این حوزه
- افزایش فروش و توسعه بازارهای صادراتی از طریق بازاریابی اینترنتی
- روشهای راه اندازی کسب و کارهای آنلاین در جهت توسعه کارآفرینی
برنامه همایش
چهارمین همایش بازاریابی اینترنتی، اقتصاد و گردشگری شهری طی یک روز در تاریخ 24 مردادماه در سالن همایش های بین المللی برج میلاد با ظرفیت 1600 نفر به همت کاسپید و فاواگستر شریف برگزار می گردد.
اهداف برگزاری این همایش بین المللی عبارتند از:
همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی،اقتصاد و گردشگری شهری سال 93 در 5 شهر تهران، کرج، مشهد، اصفهان و بندرعباس برگزار میگردد. در این همایش علاوه بر پرداختن به موضوعات اصلی همچون بهینه سازی وب سایت، بازاریابی اینترنتی و برندسازی از طریق شبکه های اجتماعی، تمرکز خاصی بر روی تاثیر ابزارهای آنلاین بر روی رشد اقتصاد، افزایش فروش و توسعه بازارهای صادراتی، کارآفرینی اینترنتی و برندسازی شرکتهای داخلی براساس الگوهای موفق جهانی صورت گرفته است؛ برای تحقق این هدف از متخصصین اقتصاد و تجارت بین الملل برای سخنرانی در کنفرانس امسال دعوت به عمل آمده است.
ثبت نام در سایت: http://www.ebconference.com/