◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها


گجت‌های‌پوشیدنی، حوزه‌ی جدیدی از فناوری‌ها است که رفته‌رفته نیز بر شمار طرفداران و تولیدکنندگان آن افزوده می‌شود . از جمله‌ی بازیگران اصلی این حوزه می‌توان به سامسونگ، پبل و سونی اشاره کرد. اخیراً نیز تصاویری از از ساعت‌هوشمند موتو 360 منتشر شد که در کنار ساعت‌هوشمند اپل موسوم به iWatch جالب توجه خواهد بود. اما روفوس کوف ساعت‌هوشمندی معرفی کرده است که ظاهر متفاوتی با سایرمحصولات موجود دارد.

روفوس‌کوف از یک صفحه‌ی نمایش ۳ اینچی در کنار میکروفون داخلی، دوربین، بلندگو، مرورگر وب، کنترل توسط صدا، جی‌پی‌اس و دسترسی به پلی‌استور گوگل بهره می‌برد. این ساعت‌هوشمند را می‌توان یک تلفن‌هوشمند تصور کرد که به دست کاربران بسته می‌شود. علاوه بر موارد ذکر شده، کاربران قادر خواهند بود تا این ساعت‌هوشمند را از طریق بلوتوث به تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی یا اپلی خود متصل کنند و با استفاده از این ساعت‌هوشمند و از طریق تلفن‌هوشمندش تماس‌های صوتی برقرار کرده یا پیام‌های متنی ارسال کنند. این ساعت‌هوشمند از اندروید بهره گرفته است. در صورتی که باتری تلفن‌هوشمند شما به پایان برسد یا به هر دلیلی قادر به استفاده از تلفن‌هوشمند نباشید، می‌توان با اتصال ساعت‌هوشمند به شبکه‌ی بی‌سیم از قابلیت‌های آن استفاده کرد.


هرچند سایز این گجت تا حدودی بخشی از علاقمندان به ساعت‌های‌هوشمند را از طیف خریداران آن حذف کرده است، اما این گجت پوشیدنی موفق به جذب سرمایه‌ای 150,000 دلاری شده است. مقدار سرمایه‌ی اولیه‌ی مورد نیاز برای این پروژه 200,000 است. قیمت در نظر گرفته شده برای این ساعت‌هوشمند 249 دلار است.


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۴
m.mohamad niya

نظرات  (۲)

بسیار عالی...........
جالبه .....
البته میشه گفت موبایل مچی تا اینکه بگیم ساعت مچی ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی