◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

Heart یک گوشی عاشقانه که تغییر شکل می دهد !

شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۰۳ ق.ظ

heartphone


گوشی همراه «هارت ۴۰۱ ای بی» (Heart 401AB) محصولی است که هیچ یک از امکانات دیگر گوشی‌های هوشمند از جمله دوربین عکاسی، ایمیل، مرورگر و غیره را ندارد. تنها نکته‌ی قابل توجه در این محصول، ظاهر عجیب آن است که شبیه به یک قلب شفاف طراحی شده است. محصول مورد بحث از یک صفحه‌ی نمایش تک رنگ ۰.۹ اینچی با وضوح تصویر ۳۶ در ۱۲۸ استفاده می‌کند.

heartphone2.0
Ymobile (یکی از اپراتور های کشور ژاپن) که به طور معمول گوشی‌های اقتصادی را به صورت قرار دادی به کاربران ارائه می‌کند، این محصول عجیب و البته غیر هوشمند را پشتیبانی خواهد کرد. سازندگان این محصول ادعا می‌کنند که ظاهر زیبای هارت ۴۰۱، نظر بسیاری از خانم‌ها را جلب خواهد کرد. در نظر داشته باشید که قطر بسیار کم این محصول که تنها به ۲۳میلی‌متر می‌رسد، کار کردن با آن را کمی سخت می‌کند.
heartphone_sailor_moon.0

نکته‌ی جالب در هارت ۴۰۱ قابلیت تغییر شکل آن است. به طوری که هنگام برقراری تماس، با چرخاندن آن تغییر شکل داده و به فرم استوانه‌ای در می‌آید. این محصول قلب مانند را نمی‌توان یک جایگزین برای گوشی‌های موبایل دانست. چرا که امکانات کم آن و تنها ظاهر زیبای این محصول، هارت ۴۰۱را به یک کالای تزئینی تبدیل می‌کند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۴
Sepehr mohammadzadeh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی