◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

EarthCam چیست؟

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۲۴ ب.ظ

سایت EarthCam را بی شک می توان بهترین سایت در زمینه دوربین های آنلاین نام برد . شما در EarthCam می توانید در پشت کامپیوتر خود به همه نقاط جهان سفر کنید و تصاویر نقطه مورد نظر خود را به صورت زنده مشاهده نمایید. این سایت تمامی دوربین هایی که به صورت آنلاین در دنیا وحود دارد را در خود دارد. این دوربین ها از سواحل هاوایی تا دوربین های کنترل ترافیک سراسر دنیا شامل می شود . شما به راحتی می توانید نام مکان یا شهر مورد نظر خود را جست و جو کرده تا تمامی دوربین های آنلاین آن مکان یا شهر پیش روی شما قرار گیرد . از دیگر امکانات این سایت می توان به معرفی دوربین ها از سوی شما نام برد . شما هم می توانید اگر دوربین آنلاینی می شناسید و روی این سایت نیست آدرسش را داده تا به روی سایت قرار بگیرد. در قسمت جست و جوی سایت شما با یک دایره المعارف سایتهایی که امکانات نظیر Earthcam را می دهند برخورد می کنید . در این بخش شما با جست و جوی مکان مورد نظر خود می توانید سایت هایی که از آن مکان تصاویر زنده ارسال می کنند را مشاهده نمایید.
این سایت پس از انتخاب شهر مورد نظر، می‌توانید یکی از دوربینهای واقع در آن شهر را انتخاب و تصاویر زنده آن را مشاهده فرمایید. کیفیت این دوربینها با هم متفاوت است.

http://www.earthcam.com/


باتشکر از همایون

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۷
k. padidaran

نظرات  (۲)

واسه این کار نیازه وبکم داشته باشی؟؟؟
چه جالب...
پاسخ:
قابل شماره نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی