◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

اگر خاطرتان باشد قبلا به 5 دلیلی که به باور اچ تی سی،M8 را بهتر از S5 میکرد پرداختیم امروز میخواهیم به 5 قابلیت و ویژگی در گلکسی اس 5 که آن را برتر از اچ تی سی وان M8 نشان می‌دهد بپردازیم

     اچ‌تی‌سی وان (M8) و سامسونگ گلکسی اس 5 هردو از پرچمداران حال حاضر بازار هستند. پرچمدارانی که انتخاب بسیاری از کاربرانی هستند که به سراغ خرید گوشی هوشمند جدیدی می‌روند.
این دو گوشی هوشمند قدرتمند از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردارند که بعضا در دیگری یافت نمی‌شوند، اسپیکرهای استریو، طراحی خاص و یا رابط کاربری زیبا و یک‌پارچه را می‌توان به طور خلاصه از ویژگی‌های اچ‌تی‌سی وان برشمرد اما در سمت دیگر گلکسی اس5 نیز به قابلیت‌هایی تجهیز شده که در گوشی رقیب یافت نمی‌شوند. باهم مروری بر این قابلیت‌ها خواهیم داشت.

درگاه یو‌ اس‌ بی نسخه 3
شرکت سامسونگ، بعد از گلکسی نوت 3، اکنون تصمیم گرفته پشتیبانی از نسخه سوم استاندارد یو‌اس‌بی را در گلکسی اس 5 نیز به کار گیرد. این استاندارد جدید، فراهم کننده سرعت تبادل بالاتر و سرعت شارژ بیشتر از طریق پورت رایانه است. این درحالیستکه M8 از ارتباط یو‌ اس بی نسخه دوم بهره می‌برد.


گواهی IP 67
مطمئنا M8 با چند قطره آب آسیبی نخواهد دید اما اگر افتادن در آب و غوطه‌ور شدن در آن را در نظر بگیریم، اوضاع کمی فرق خواهد کرد. با توجه به تاییدیه IP67 در گلکسی اس ‌5، این گوشی هوشمند می‌تواند تا 30 ثانیه، بدون مشکل در عمقی تا یک متر به حیاتش ادامه دهد. مطمئنا اطمینان از اینکه گوشی شما در مقابل آب مقاومت کافی دارد و همچنین ضدگرد و غبار است، احساس خوبی به شما خواهد داد!

سنسور تشخیص اثر انگشت
اگرچه سنسور تشخیص اثر انگشت به کار گرفته شده در گلکسی اس 5 سامسونگ کارایی بی‌عیب و نقصی ندارد اما می‌توانید از آن برای بازکردن قفل گوشی و یا خرید‌هایی از طریق PayPal استفاده کنید.


اگرچه این تکنولوژی شما را مجبور خواهد ساخت در عوض لمس، انگشت خود را با سرعتی متوسط بر روی سنسور بکشید اما به هرحال دریچه‌ای به سوی استفاده از تکنولوژی‌های جدید به شمار می‌آید.

باتری قابل تعویض
تجربه ثابت کرده، قابلیت تعویض سریع باتری، الزاما قابلیتی ضروری نیست اما هنوز هم کاربران زیادی علاقمند به استفاده از بیش از یک باتری هستند تا هیچ‌گاه گوشی هوشمندشان به خاطر نداشتن شارژ خاموش نشود و سریعا بتوانند از باتری جایگزین استفاده کنند.
این قابلیتی است که M8 با بدنه آلومینیومی جذابش از آن بی‌نصیب مانده است.


دوربین با رزولوشن بالا
همه می دانیم که مگاپیکسل بالاتر به منزله کیفیت بهتر عکس نیست اما این مشخصه، نقشی مهم و تعیین‌کننده در کیفیت عکس‌های گرفته شده خواهد داشت.

حداقل با مقایسه دوربین اچ‌تی‌سی وان (M8) اولتراپیکسلی و گلکسی اس5 با دوربین 16 مگاپیکسلی به این نتیجه رسیدیم. حقیقت آن است که رزولوشن بالاتر دوربین اس 5، جزئیاتی واضح‌تر را در تصاویر نهایی ثبت می‌کند.
فارنت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۱
sajad shagerd

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی