◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

گوگل اعتراف کرد: همه ایمیل‌ های شما خوانده می‌ شوند

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۷ ب.ظ

 شرکت گوگل شرایط و قوانین مربوط به حفظ حریم خصوصی کاربران خود را به‌روز کرد تا با این اتفاق اجازه داشته باشید کمی بیشتر به اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشد.
به گزارش شماران سیستم، بر خلاف مباحثه‌ها و جدل‌های صورت گرفته در این زمینه، گوگل تاکنون هیچ تغییری در قوانین مربوط به حفظ و نگهداری از اطلاعات شخصی کاربران ایجاد نکرده بود.
اما نگرانی به وجود آمده این است که شرکت گوگل با وضع قوانین جدید هم‌اکنون می‌تواند پست‌های الکترونیکی کاربران را بخواند و آن‌ها را با اهداف مختلف اسکن کند.
این شرکت اینترنتی در بخش مربوط به توضیح قوانین و مقررات حریم شخصی کاربران اعلام کرد که مشترکان آن موافقند تمام اطلاعات شخصی‌شان که از طریق سرویس‌های گوگل دریافت یا به اشتراک گذاشته می‌شود، در اختیار این شرکت قرار گیرد.
این نخستین باری است که از نوامبر گذشته تاکنون بخش یاد شده در شرکت گوگل به‌روز می‌شود و در آن به طور صریح گفته شده است که این شرکت بزرگ اینترنتی اجازه دارد ایمیل‌های کاربران خود را بخواند.
در این بخش گفته شده است: «زمانی که وارد حساب کاربری خود می‌شوید و از طریق سرویس‌های مختلف گوگل محتوای مورد نظر خود را ذخیره، ارسال یا دریافت می‌کنید، شما برای گوگل و شرکای آن یک مجوز جهانی صادر می‌کنید تا از اطلاعات شما استفاده کند، آن را ویرایش کند، با آن کارهای مورد نظر خود را انجام دهد و آن را در سرویس‌های خود مورد استفاده قرار دهد.»
در ادامه این متن آمده است: «ورود شما به حساب کاربری شخصی و استفاده از خدمات گوگل به این معنا است که این شرکت می‌تواند انواع اطلاعات شما از محتوای خصوصی در ارتباطات شخصی گرفته تا اطلاعات عمومی و مربوط به شبکه‌های اجتماعی را مورد استفاده قرار دهد. استفاده از این اطلاعات با اهداف محدود صورت می‌گیرد و برای ارتقاء خدمات گوگل به کار گرفته می‌شود.»
البته باید توجه داشت که این اتفاق جدیدی نیست و این مجوزها از نوامبر گذشته برای گوگل صادر شد.
اما این شرکت هم‌اکنون به طور کاملا صریح اعلام کرده است که ایمیل‌های مشترکان خود را می‌خواند.
عصر ایران
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۸
sajad shagerd

نظرات  (۱)

سلام.
با یک سوال به روزیم...
منتظر نظرات و راهنماییهای شما...
ممنون میشم اگه سر بزنید...

التماس دعا
یا علی مدد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی