◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

چگونه حافظه گوشی خود را افزایش دهید

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۱۰ ب.ظ

آی تی رسان/ برخی از مواقع گوشی‌‌هایی می‌خریم که حافظه آن‌ها محدود است و هیچ درگاه حافظه‌ای و کارت‌خوانی نیز بر روی آن‌ها تعبیه نشده است و نمی‌دانید چگونه حافظه گوشی خود را افزایش دهید. ممکن است در چنین شرایطی فکر کنید که گوشی شما به هیچ‌عنوان قابلیت داشتن فضای حافظه بیشتر را ندارد ولی در این مقاله راهکاری را به شما خواهیم آموخت تا این مشکل را حل کنید.

گام نخست: یک حافظه فلش USB تهیه کنید، این حافظه می‌تواند با ظرفیت دلخواهد شما باشد ولی سعی کنید حجم‌های بسیار بالا و به صورت کلی بالاتر از 32 گیگابایت را انتخاب نکنید زیرا در سرعت کارکرد گوشی شما تاثیر خواهد گذاشت. اطلاعات مورد نظر خود را درون فلش بریزید تا آماده استفاده در گوشی باشد.

گام دوم: یک کابل OTG خریداری کنید، این کابل‌ها در یک سر دارای درگاه میکروUSB و در سمت دیگر دارای درگاه USB استاندارد و عادی هستند، البته دقت نمایید که گوشی شما و بخش کوچکتر کابل با پورت روی گوشی شما همخوانی داشت%Dv^ باشد.

گام %Dqوم: در این کام اگر خوش‌شانس باشید نیازی به گام بعدی نخواهید داشت. فلش را از طریق کابل OTG به دستگاه موبایل خود متصل کنید. در این حالت ممکن است دستگاه به صورت خودکار فلش را شناسایی کند و به این ترتیب به تمامی فایل‌‌های داخلی آن از طریق گوشی دست‌رسی خواهید داشت ولی اگر دستگاه شما فلش را شناسایی نکرد ناچار هستید تا گوشی خود را روت کنید.

گام چهارم: این گام تنها در وضعیت دوم گام سوم مورد نیاز شما خواهد بود. در این قدم گوشی اندرویدی خود را باید به صورت کامل روت کنید که این روت کردن می‌تواند به صورت دستی و توسط شما انجام شده و یا اینکه با مراجعه به مغازه‌دار انجام شود. توضیح نحوه روت کردن به خودی خود یک مقاله بسیار طولانی خواهد بود و از حوصله و فضای این متن خارج است.

گام پنجم: به دنبال یک نرم‌افزار OTG Manager بگردید و آن را بر روی دستگاه روت شده خود نصب کنید. یکی از بهترین گزینه های نرم‌افزار USB OTG Helper است که بسیار محبوب بوده و جمعیت زیادی از کاربران از آن استفاده می‌کنند. پس از نصب این برنامه هنگامی که فلش به دستگاه شما وصل است باید نرم‌افزار را اجرا کنید تا دسترسی کامل به فایل‌ها داشته باشید.

متاسفانه نمی‌توان لیست دقیقی از وسایلی که بدون نیاز به روت شدن از OTG پشتیبانی می‌کنند تهیه نمود و بهترین راه این است که خودتان این عمل را امتحان کنید و امیدوارم که مثل من نیازی به روت کردن دستگاه خود نداشته باشید و به‌راحتی از این امکان استفاده کنید. البته اگر اهل هزینه‌کردن باشید می‌‌توانید با پرداخت مبلغی بالاتر یک کیس ویژه برای گوشی خود بگیرید که حافظه آن را نیز ارتقاء بدهد.

نظرات  (۱)

دعای عالیه المضامین را از دست ندهید

باید گفت در این دعا انسان هر چه خیر دنیا و آخرت است را ریز به ریز از خداوند طلب می کند و ثابت بودن نعمت های طلب کرده را نیز می خواهد و البته معصوم مورد زیارت را نیز شفیع خود قرار می دهد

amooze.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی