◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

 در هر قسمتی از این حوزه مهارت داشته باشید، بدانید که شغلی پر درآمد و خوب منتظر شماست. البته از آنجایی که این متن برگرفته از یک سایت آمریکایی است، آمارو ارقام مربوط به این کشور بوده که شاید تفاوت زیادی با دیگر کشورهای دنیا داشته باشد، ولی شاید دیدن این تفاوتها زیاد هم بد نباشد. بهر حال نباید این واقعیت را فراموش کرد که مشاغل ذکر شده در مقاله زیر در همه جای دنیا از پر درآمدترین‌ها هستند و نیازی همیشگی برای افراد علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه وجود دارد.
1.توسعه‌دهندگان نرم‌افزار
حقوق میانگین: 90060 دلار
این توسعه‌دهندگان نرم‌افزار هستند که تکنولوژی را برای شما کاربردی و جذاب می‌کنند. آنها برای شما برنامه‌های رنگارنگ می‌سازند و مسئولیت خرابی‌ها و مشکلات را نیز بر عهده می‌گیرند.
2.تحلیلگر سیستم‌های کامپیوتری
حقوق میانگین: 79680 دلار
بیشتر از یک چهارم این افراد برای شرکتهای طراحی سیستم‌های کامپیوتری کار می‌کنند، اما خب برای حوزه‌های دیگری چون علوم، بهداشت و درمان، بانکداری و امور مالی هم می‌توان از آنها استفاده کرد. پیش‌بینی می‌شود که تا سال 2022 شاهد رشد 24.5 درصدی در این شغل باشیم.

3.توسعه‌دهندگان وب
حقوق میانگین: 62500 دلار
این توسعه‌دهندگان مسئولیت طراحی، نویگیشن، کارایی و عملکرد سایتهای مورد علاقه شما را دارند. برای آغاز کار در این رشته باید مهارت در کدنویسی داشته باشید و به اصول طراحی وب آشنا باشید.

4.تحلیلگر امنیت اطلاعات
حقوق میانگین: 86170 دلار
کار این تحلیل‌گران ایستادن در مقابل حملات مجازی و نگه داشتن امنیت سیستمهای یک کمپانی است. آنها روی ارزیابی ریسک، ارزیابی آسیب‌پذیری و برنامه‌های دفاعی تمرکز می‌کنند و از اطلاعات دولت و کمپانی‌ها در برابر هر گونه نفوذ حفاظت می‌کنند.

5.مدیر پایگاه داده
حقوق میانگین: 77080 دلار
مدیران پایگاه داده، تحلیل و طراحی پایگاه داده‌های ایجاد کار و بیزینس را فرامی‌گیرند، این افراد معمولا بیشتر از 40 ساعت در هفته کار می‌کنند و پایگاه داده‌هایی می‌سازند که با نیاز کارفرمایشان هماهنگی داشته باشد.

6.مدیر آی‌تی
حقوق میانگین: 120950 دلار
مدیران آی‌تی هدایت کنندگان کمپانی‌ها در جهت سازگار کردن بیزینس، ساختار، نیازها و اهداف با فن‌آوری هستند. آنها بایستی همزمان دارای مهارت‌های عالی کامپیوتری، فنی و مدیریتی باشند.

7.برنامه نویس کامپیوتر
حقوق میانگین:74280 دلار
برنامه نویسان کامپیوتر در واقع زبان شناسان تکنولوژی هستند. آنها با داشتن دانش مربوط به زبان‌های C++ و جاوا، برنامه‌هایی را برای کامپیوتر و دستگاه‌های هوشمند ما می‌نویسند. افراد فعال در این حوزه بایستی به کار در گروه نیز آشنا باشند.

8.مدیر سیستم‌های کامپیوتری
حقوق میانگین: 72560 دلار
این شغل با سرمایه‌گذاری کمپانی‌ها در زیربناهای تکنولوژیکی افزایش می‌یابد. این مدیران مسئول ایجاد سیستمی برای مدیریت جریان کاری کمپانی‌ها، تشخیص و حل مشکلات شبکه‌ای و نگهداری از تجهیزات و نرم‌افزارها هستند.

9.متخصص پشتیبانی کامپیوتری
حقوق میانگین: 59090 دلار
این افراد ناجیانی هستند که مشکلات کامپیوتری شما را پیدا کرده و در سریعترین زمان ممکن به حل آنها می‌پردازند. آنها بغیر از داشتن مهارت‌های فنی، نیاز به داشتن مهارت‌های ارتباطی نیز هستند.
آی تی رسان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی