◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

مودم Wifi رایگان برای شما

چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۱۶ ب.ظ


 آیا دوست دارید که صاحب یک مودم Wifi بصورت رایگان شوید ؟ حتما از هزینه های مودم های Wifi خبر دارید و میدانید که برای تهیه این نوع مودم ها هزینه های زیادی را صرف کنید . امروز ما این مشکل را برای شما حل خواهیم کرد و مانع صرف این هزینه های اضافی شما خواهیم شد . ویکی پلاس امروز به شما یک مودم رایگان Wifi هدیه خواهد داد و امیدواریم که با این هدیه مشکل بعضی از شما دوستان همیشگی ویکی پلاس حل شود . کاربران می‌توانند با انجام مراحلی لپ تاپ خود یا دوستشان را برای اشتراک گیری در استفاده از وایرلس به عنوان مودم قرار دهند .

خب ؛ پس با آموزش مرحله به مرحله این ترفند با شما خواهیم بود برای ایجاد یک شبکه بیسیم باید بدانید که امروزه تقریبا همه لپ تاپ‌ها مودم داخلی Wifi را دارا هستند ، بنابراین در آغاز Wifi لپ تاپ را روشن کنید و سپس وارد Open Network Sharing شوید .

برای ورود به این قسمت می‌توانید از قسمت TaskBar بر آیکون Connections ضربه بزنید و یا با رفتن به Control Panel در بخش Network And Internet ، Network And Shering Center را بزنید و وارد بخش مورد نظر شوید .


در این پنجره در بخش Change Your Netwok Setting گزینه Setup New Connection Or Network را بزنید که می‌توانید با انتخاب آن تصویر زیر را ببینید .


در پنجره Setup New Connection Or Network گزینه Setup Wireless Ad Hoc ( Computer – To – Computer ) Network را انتخاب کنید و با زدن دکمه Next وارد بخش بعد شوید .


پس از ورود به بخش بعد خواهید دید که اطلاعاتی درباره نوع اشتراک گذاری ( فایل یا اینترنت ) گذاشته شده است که ویژه لپ تاپ‌ها و PC هایی است که قابلیت Wifi را دارا هستند . باید این نکته را نیز توجه کنید که فاصله کامپیوترها یا لپ تاپ ها نباید بیشتر از ۲۵ متر با ۳۰ متر باشد . همچنین باید توجه کنید .


اگر به یک شبکه بی‌سیم متصل هستید باید اتصالتان را قطع کنید و سپس دکمه Next را بزنید .

در این بخش در قسمت Network Name یک نام برای a Hoc خود برگزینید .

اگر می‌خواهید لپ تاپی که قرار است به اشتراک بگذارید کامپیوترهای دیگری که قابلیت اتصال از راه Wifi را دارند بدون زدن رمز عبور وارد اشتراک شوند ، در Security Type ، No Aathentication را انتخاب کنید ، در غیر این صورت WPA2 – Personal را برگزینید .

پس از ایجاد AD Hoc مورد نظر در پنجره زیر با روشن کردن Turn On Internet Connection Sharing اینترنت سیستم خود را می‌توانید در اشتراک لپ تاپ یا کامپیوترهایی که می‌خواهند به اینترنت شما وصل شوند بگذارید .

لپ تاپی که می‌خواهد به سیستم به اشتراک گذارده شده متصل شود می‌تواند با رفتن به قسمت Open Network And Sharing Center لپ تاپ به اشتراک گذارده شده در فاصله ۲۵ تا ۳۰ متری خود را پیدا کرده و به آن متصل شود .
ویکی پلاس

نظرات  (۱)

Bueno, este es mi nombre completo, mi mail es En ningún momento he dicho que sean feas, simplemente que este año no es como los últimos donde las candidatas destilan la belleza (belleza de reina de belleza), no se necesita ser solo bonitas.Bueno, el comentario lo hice sin afán de ofender ni herir los sentimientos y suiisptibelcdades de nadie. Y soy de la capital pero siempre que visito Chiquimula y Esquipulas quedo encantado con la belleza de sus mujeres.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی