◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

موبایل‌های برتر میان رده در بازار را بشناسید!

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۱۹ ق.ظ


  این روزها اغلب مردم به سوی تلفن‌های هوشمند سوق پیدا کرده‌اند ولی همه پرچم‌داران شرکت‌ها، گران قیمت هستند و عموم مردم توان خرید این دسته از تلفن همراه را ندارند پس به سوی مدل‌های هوشمند با امکانات کمتر و میان رده می‌روند.
اسمارت فون‌های میان‌رده، اغلب از مبلغ 350 هزار تومان شروع می‌شوند و گران‌ترین ‌آن‌ها تا نزدیک 800 هزار تومان ادامه می‌یابد. اسمارت فون‌های میان‌رده امکانات خوبی دارند و برای افراد معمولی که استفاده چندانی از تلفن همراه خود نمی‌کنند و بازی‌های گرافیکی و سنگین HD برای آن‌ها کاربردی زیادی ندارد، بسیار مناسب هستند.
در میان محصولات اکثر شرکت‌هایی که به ساخت اسمارت فون می‌پردازند، تلفن همراه‌های میان‌ رده دیده‌ می‌شود و به جرات می‌توان گفت اسمارت فون‌های میان‌رده نسبت به موبایل‌های قدرتمند، بیشتر در سطح شهر و در دست مردم دیده می‌شود.
این اسمارت فون‌ها، به طور معمول میزبان پردازنده قدرتمندی نیستند و بیشتر برای کارهای روزمره و متوسط طراحی شده‌اند. صفحه نمایش این گوشی‌ها اغلب کیفیت چندانی ندارند ولی در این میان، صفحه نمایش‌های اچ‌دی نیز دیده می‌شود که تصاویر خوبی را ارائه می‌دهند و سایز صفحه نمایش این قشر گوشی‌ها کاملا متغیر است اما اغلب شرکت‌ها، اسمارت فون‌های میان‌ رده خود را با سایز متوسط (بین 3.5 تا 4.7 اینچ) ارایه می‌دهند. شکل ظاهر این گوشی‌ها نیز امری سلیقه‌ای است و نمی‌توان گفت چون قیمت این گوشی‌ها پایین هستند، نباید طراحی زیبا و شکیل داشته باشند بلکه شما می‌توانید تلفن همراه‌های بسیار زیبایی را نیز در میان اسمارت فون‌های میان‌رده ببینید. در بخش عکاسی این گوشی‌ها تفاوت‌های زیادی با هم دارند، گاهی داری دوربین نسبتا قدرتمند هستند و گاهی دوربین عکاسی آن‌ها چنگی به دل نمی‌زند. در میان امکانات ارتباطی نیز بیشتر آن‌ها شبکه نسل سوم را پشتیبانی می‌کنند؛ وای فای، بلوتوث، GPS و GPRS نیز از دیگر امکانات ارتباطی این گوشی‌هاست. اندروید و ویندوز فون، هر دو میزبان این قشر تلفن همراه‌ها هستند، ولی افرادی که قصد خرید اسمارت فون‌های میان‌ رده را دارند، نباید به سراغ سیستم عامل ios اپل بروند زیرا به هیچ وجه دستگاه‌های موبایل این شرکت در محدوده قیمت ذکر شده نیستند و قیمت‌های بسیار بالایی دارند. شایان ذکر است که برخی از این اسمارت فون‌ها، دو سیم‌کارته هستند و نیاز افرادی که چندین سیمکارت دارند، برآورده می‌کنند.
در میان اسمارت فون‌های میان‌رده شرکت سونی، می‌توان به اکسپریا M (دو سیمکارته)، اکسپریا J، اکسپریا C (دارای صفحه نمایش بزرگ)، اکسپریا E،
اکسپریا E1 (به تازگی وارد بازار کشور شده است) و اکسپریا SP (دارای صفحه نمایش HD) اشاره کرد.
شرکت سامسونگ نیز گوشی‌های هوشمند خوبی در بین میان‌رده‌ها دارد که از میان آن‌ها می‌توان به گلکسی S III mini، گلکسی Ace، گلکسی Fame، گلکسی S (دو سیمکارته) و گلکسی Young اشاره کرد.
گوشی‌های لومیا 520 و نوکیا X نیز جزو میان‌ رده‌های مناسب شرکت نوکیا هستند.
هواوی هم میان رده‌های بسیار خوبی چون Y300 ،G610 ،Y511 و G525 دارد.
ال‌جی نیز گوشی‌های متنوعی در رده L خود با قیمت مناسب و کارایی دوست داشتنی تولید کرده است.
آی تی رسان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۱
sajad shagerd

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی