◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

معرفی 10 تا از بهترین لانچرهای اندروید

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱ ق.ظ


 آیا از نگاه کردن به آیکنهای قدیمی و همیشگی اندروید خسته شده‌اید؟ آیا دلتان می‌خواهد تم دستگاه خود را تغییر دهید؟ بهترین کار نصب یک لانچر زیباست. با داشتن یک لانچر زیبا نه تنها ظاهر هوشمندتان زیباتر خواهد شد، بلکه ویژگی‌های اضافه‌تری چون پوشه‌های هوشمند و جستجوی کمکی هم برای شما فراهم خواهند شد. در متن زیر با 10 لانچر، نوآورانه و پر از ویژگی که برای اندروید ساخته شده‌اند آشنا می‌شوید.

لانچر (Google Now Launcher(GNL

پیش از این تنها برای نکسوس 5 قابل دسترس بود، اما در حال حاضر برای تمام دستگاه‌های Google Edition عرضه می‌شود. GNL تمام ابزار سرچ گوگل را در صفحه خانه شما جمع آوری کرده و با اضافه کردن یک نوار جستجو به کاربران اجازه می‌دهد تنها با یک ضربه جستجوی وب و صوتی را انجام دهند. Google Now در سمت چپ پنل صفحه خانه‌اتان قرار گرفته و کاربران می‌توانند با عبارت “Okay Google” جستجوی صوتی را آغاز کنند.

از لحاظ رابط کاربری GNL نوارهای شفاف و آیکن‌های درشتی را انتخاب کرده است.

لانچر Nova Launcher

سریع، هوشمند و در حد بالایی قابل تنظیم، نوا لانچر در میان مدرنترین لانچرهای اندرویدی قرار می‌گیرد. نوا بین ظاهر پر زرق و برق و قابلیت تنظیم با کمترین تاثیر در کارایی تعادل ایجاد کرده است و به کاربر اجازه می‌دهد صفحه خانه خود را بدون کند شدن کارایی تغییر دهد. آپشنهای زیادی همراه با این لانچر عرضه می‌شود. از تم‌های رنگی گرفته تا پک‌های آیکنی و از داکها با قابلیت اسکرول تا کشوی برنامه‌های قابل تنظیم، تنظیمات مربوط به پوشه ها و اسکرول بی نهایت، همگی از این لانچر یک برنامه تمام عیار می‌سازند. آپدیت اخیرش هم به کاربران امکان دستیابی به ویژگی‌های رابط کاربری کیت کت، مثل نوارهای شفاف می‌دهد.

لانچر EverythingMe Beta

بجای ایجاد یک صفحه خانه پر زرق و برق، EverythingMe به هوشمندتر کردن این صفحه می‌پردازد. ویژگی پویا و فوق‌العاده این برنامه به نام “Prediction Bar” برای شما امکان تغییر مجموعه میانبر برنامه‌ها و بوک مارک‌ها، بسته به موقعیت و زمانی از روز که در آن قرار دارید فراهم می‌کند. مثلا برنامه‌های خبرخوان را در صبح، یادداشت و فضای کلاود را در هنگام کار و میانبر برنامه‌های مورد علاقه مثل مدیا پلیر را بعد از ظهر به شما نشان می‌دهد. ویژگی Smart folders برنامه‌ها را به صورت خودکار طبقه بندی می‌کند و یک ابزار جستجو، جستجوی دستگاه را با نتایج وب و توصیه فروشگاه برنامه‌ها ترکیب می‌کند.

لانچر Apex Launcher

اپکس لانچر به خاطر ترکیب درست کارایی و ارائه ویژگی‌ها مشهور شده است. ویژگیهای اصلی این لانچز از این قرارند: توانایی تنظیم اندازه گرید صفحه نمایش تا 9 صفحه و داک با قابلیت اسکرول تا 5 صفحه، اسکرول بی نهایت، انیمیشن‌های ترنزیشن، استایلهای مختلف برای پوشه‌ها، استایلهای چندگانه برای کشوی برنامه‌ها و کلی ویژگی قابل تنظیم دیگر. نسخه پولی بعلاوه ویژگی‌های بیشتری را هم باز می‌کند.

لانچر Smart Launcher 2

این لانچر برای کاربران یک صفحه اصلی مینیمالیستی با منویی حاوی حفره‌هایی برای قرار دادن برنامه‌هایی که بیشترین استفاده را از آنها می‌کنید فراهم می‌کند. بعلاوه این لانچر دارای کشوی برنامه‌های هوشمند بوده که به طور خودکار برنامه‌های کاربران را در گروه‌هایی مثل بازی‌ها، اینترنت و مالتی مدیا مرتب کرده و به او اجازه چیدمان دستی را هم می‌دهد. نسخه پولی دارای ویژگی‌هایی اضافه در کاربرد صفحه قفل و صفحه دوم برای قرار دادن ویجت‌ها است.

لانچر Buzz Launcher

درست مثل دیگر برنامه‌های لانچر، باز لانچر هم اجازه تغییرات در رابط کاربری‌اتان را می‌دهد. این لانچر نه تنها به شما در ساختن صفحه خانه کمک می‌کند، بلکه اجازه می‌دهد علاقه مندی‌های خود را نیز با دیگران به اشتراک بگذارید. آنهایی که علاقه شدید به ایجاد تغییرات دارند می‌توانند تقریبا در همه قسمت‌های این لانچر دست ببرند و آنرا به گونه‌ای که می‌خواهند طراحی کنند.

لانچر Zeam Launcher

اگر به دنبال زرق و برق و اجازه تغییرات و تنظیمات با هم هستید، به دنبال این لانچر نروید. در عوض آنچه زیم به شما هدیه می‌دهد، یک رابط کاربری سبک با ویژگی‌های کم است. این رابط کاربری سبک برای بالا بردن سرعت دستگاه‌های قدیمی بسیار عالیست. البته چندان هم بدون ویژگی نیست. مثلا 7 پنل صفحه خانه، یک پوشه تنظیم شدنی برنامه و گرید محتوا ارائه می‌دهد و کاربر می‌تواند حرکات مختلفی را که خودش تعیین کرده برای اجرای دستورات اجرا کند.

لانچر ADW Launcher

خوبی این لانچر سازگار بودن آن با دستگاه‌های قدیمی و جدید اندروید است. این لانچر بر روی اندروید 1.6 نیز کار می‌کند.ADW کلی پوسته، داک وپوشه‌هایی که از حرکات دست پشتیبانی می‌کنند دارد و نسخه پولی آن آپشنهایی چون ترنزیشن‌ها و کشوی برنامه‌های جدید نیز ارائه می‌دهد.

لانچر GO Launcher EX

لانچر GO Launcher EX اکوسیستمی از تنظیمات مثل هزاران تم، تعداد زیادی ترنزیشن برای نویگیشن و قابلیت باز شدن برنامه‌ها با حرکت دست را ارائه می‌دهد. برای آنهایی که صاحب دستگاه‌های قدیمیتر اندروید هستند، باید گفت که گو لانچر از اندروید 2.0 به بالا را پشتیبانی می‌کند.

لانچر Action Launcher Pro

این لانچر رابط کاربری کاملا متفاوت با رابط اندروید را ارائه می‌دهد.کشوی برنامه‌های ویژه آن به کاربر امکان می‌دهد که با مرتب کردن برنامه‌ها طبق حروف الفبا به راحتی به آنها دسترسی داشته باشد. حرکت مخصوصی به نام “Cover” در قسمت بالای آیکن یک پوشه، به شما اجازه اجرای آن برنامه بدون دسترسی به میانبرش را می‌دهد. بعلاوه، اکشن لانچر تمام ویژگی‌های معمول یک لانچر، مثل تغییر صفحه خانه، پنهان کردن برنامه‌ها، تنظیم داک و پیمایش آیکنها را نیز شامل می‌شود.
آی تی رسان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی