◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها


 پژوهشگران انگلیسی ویروس رایانه ای را در آزمایشگاه دانشگاه لیورپول ساخته اند که می تواند به نقاط ضعیف در شبکه وای فای ، یورش ببرد و مانند یک آنفلوانزا به آنها سرایت کند.
این ویروس که” Chameleon یعنی (سوسمار کوچک) نام دارد ، به نقاطی از شبکه وای فایی حمله می کند که رمز عبور ندارند. این رمز عبور از آنچه که کاربر برای دسترسی به شبکه وای فای در منزل یک دوست یا کافی شاپ استفاده می کند متفاوت است و اغلب نامتغیر باقی می ماند.
پژوهشگران توانستند با سوسمار کوچک دیگر نقاط قابل دسترسی وای فای حفاظت نشده را در یک محیط آزمایشگاهی کنترل شده جستجو کرده و مانند شیوع سرماخوردگی در یک دبستان، به سراسر شبکه های حفاظت نشده سرایت کنند.
به گفته طراحان این ویروس رایانه ای، سوسمار کوچک آن قدر منحصر به فرد است که توسط سیستم های تشخیص ویروس کنونی شناسایی نمی شود اما این امید زیاد دوام نخواهد داشت و سازندگان آن خوش بین هستند که راه هایی برای حفاظت در برابر آن وجود خواهد داشت.
در ضمن شبکه های وای فای در خانه ها و تجارت های کوچک مستعد ترین شبکه ها نسبت به این ویروس هستند. از این رو به ادمین ها توصیه شده است که رمز خود را هرچه سریع تر تغییر دهند.
شهر خبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی