◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

در مطلب قبل که مربوط به انواع دستگاه های دوربین مداربسته بود آشنا شدیم . یکی از این دستگاه ها در قالب XVR  معرفی شد که جالب است بدانیم :

*  دستگاه XVR آزادی بیشتری در انتخاب نوع فرمت ویدیویی دوربین مداربسته آنالوگ به شما می دهد. به عنوان مثال شاید شما بخواهید به دلیل پیشرفته بودن و همچنین پایداری بسیار بالا خرید DVR هایک ویژن را ترجیح دهید و خرید دوربین مداربسته داهوا را بخاطر کیفیت و قیمت مناسبش انجام دهید. در حالت عادی ، شما نمی توانید دوربین مداربسته Dahua را به دستگاه Hikvision DVR متصل کنید و غیر ممکن است. دوربین های Dahua با فرمت ویدیویی CVI کار می کنند و Hikvision DVR  فقط دوربین مداربسته با فرمت ویدیویی TVI را می خواند! خوشبختانه ،  XVR از دوربین مداربسته هایک ویژن یا دوربین مداربسته داهوا با هر مارک تجاری بی نظیر دیگری یا هر نوع فرمت ویدیوی مانند AHD ، CVI ، CVBS و TVI کار می کند.

*  CCTV مخفف closed- circuit television cameras که به معنای دوربینهای مداربسته تلویزیونی است. در واقع سیستمی برای انتقال سیگنال های ویدیویی به مانیتور یا ضبط کننده .

*  closed- circuit یا مداربسته نامیده می شود به این دلیل که سیگنال ها به طور عمومی یا BROADCAST پخش نمی شوند  و فقط توسط کاربران مجاز اجازه دسترسی دارند.

*  امروزه اکثر دوربین های مداربسته دوربین های IP هستند که به اینترنت وصل می شوند و هر کجا اینترنت موجود باشد ، می توان به آنها دسترسی پیدا کرد. این بدان معنی است که دوربین های مداربسته دیگر کاملا هم مداربسته نیستند!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۰۲
a.r rashvanlui

نظرات  (۲)

وبلاگ خوبی دارین دنبالتون کردم از وبلاگ من هم دیدن کنید ودر صورتی که مایل بودید من رو دنبال کنید ...

۰۵ دی ۹۹ ، ۱۷:۵۴ گروه مهندسی آرشکو

ممنون از پست خوبتون 

اگر راجع به nvr هم توضیح بدید ممنون میشیم

پاسخ:
ممنون از شما . سعی میکنیم در آینده مطالب بیشتری در این باره  منتشر کنیم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی