◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

تاریخ نصب ویندوز خود را مشاهده کنید

شنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۲۴ ب.ظ



 بیشتر کاربران ویندوز موقع نصب یک نسخه جدید از این سیستم عامل و یا به روز رسانی آن، ترجیح می دهند تاریخ آخرین نصب ویندوز روی سیستم خود را بدانند و بررسی کنند که ویندوز قبلی تا چه مدت برایشان کار کرده است.در این ترفند نحوه مشاهده تاریخ نصب ویندوز راآموزش می دهیم.برای این کار ابتدا در دستور run عبارت cmd را وارد کنید تا دستورات متنی ویندوز باز شود. 
برای دسترسی به دستور Run از کلید ویندوز + R استفاده کنید. در خط دستور، عبارت systeminfo.exe را تایپ کنید و سپس کمی منتظر بمانید تا اطلاعات سیستم جمع آوری شود. بعد از نمایش اطلاعات در زیر شاخه Host name به دنبال Original Install Date بگردید. در جلوی این عبارت تاریخ نصب ویندوز نمایش داده شده است. 
همچنین می توانید به جای جست وجو برای این عبارت در میان اطلاعات نمایش داده شده، دستور روبه رو را وارد کنید تا تنها زمان نصب ویندوز نمایش داده شود:”systeminfo | find /i “install date . در این بخش اطلاعات سیستم مانند زمان بوت ویندوز، سازنده و مدل دستگاه و… نمایش داده می شود.
خراسان
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۴
sajad shagerd

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی