◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

شگفت‌انگیزترین محصولات کنگره جهانی موبایل

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۵۵ ب.ظ


در کنگره تلفن همراه سال جاری در بارسلونای اسپانیا، تولیدات نسبتا جدید و متفاوتی ارائه شده است، از سونی Z2 تا مچ‌پند سلامتی سامسونگ.



 در کنگره تلفن همراه سال جاری در بارسلونای اسپانیا، تولیدات نسبتا جدید و متفاوتی ارائه شده است، از سونی Z2 تا مچ‌پند سلامتی سامسونگ.

در نمایشگاه سال جاری از جمله تولیدات شاخص ارائه شده می توان به مدل جدید گوشی نوکیا، ساعت های هوشمند سامسونگ و Z2 سونی اشاره کرد.

در ادامه به برخی از بهترین و جالبترین محصولات نمایشگاه اشاره خواهد شد:

بهترین گوشی: سونی Z2

برخلاف توقع بازدیدکنندگان که انتظار داشتند سامسونگ S5 بعنوان زیباترین و بهترین گوشی در کنگره گوشی بارسلونا سال جاری ظاهر شود، اما در این نمایشگاه به سختی می توان گوشی زیباتری نسبت به سونی اکسپریا Z2 یافت.

این گوشی ضد آب و گرد وخاک بوده و همچنین دارای طراحی بسیار زیبایی می باشد، صفحه نمایشگر آن با اندازه بزرگ و مناسب بوده و فن آوری آن بر گرفته از فناوری تلویزیون براویای HDTV سونی است، این گوشی همچنین مجهز به دوربینی است که وضوح تصاویر آن تا 4000 هزار پیکسل خواهد بود.

بهترین دستگاه هوشمند مچی: Samsung Gear Fit

این دستگاه بیش از یک مچ‌بند تناسب اندام است. این وسیله هوشمند ترکیبی مبتکرانه از یک مچبند تناسب اندام و یک ساعت هوشمند است که می تواند تعداد ضربان قلب و همچنین میزان کالری مصرف شده را نشان می دهد. این وسیله با صفحه نمایشگر AMOLED بسیار زیبا و تمام رنگی 1.84 اینچی می‌تواند تماسهای ورودی را از گوشی دریافت کرده و همچنین پیام ها را نمایش دهد.

بزرگترین شگفتی: Nokia X

این گوشی بطور شگفت انگیزی از سیستم عامل اندروید شرکت گوگل استفاده می‌کند به گونه ای که در این سیستم از بسیاری از نرم افزارهای دیگر گوگل نظیر Gmail، Maps و ... استفاده نشده است که همین مسئله همه بازدید کنندگان را دچار شگفتی کرد. این شرکت از یک نرم افزار ویندوز مانند بر پایه اندروید گوگل استفاده کرده است که باعث شده است تا نرم افزار و خدمات این گوشی نسبت به دیگر سیستم های عامل ارزانتر باشد.

جالبترین فن‌آوری نو ظهور: Haptic Touchscreenتولید فوجیتسو

این فن آوری به گونه ای است که در زمان پخش تصاویر در صفحه نمایشگر در صورت لمس صفحه کاربر می تواند حسی واقعی را دقیقا مشابه لمس حقیقی جسم موجود در تصویر داشته باشد. بعنوان مثال در صورت لمس تصویر یک کروکودیل کاربر حس واقعی لمس پوست یک کروکودیل را خواهد داشت. این تکنولوژی از فرکانسهای فراصوت و لرزش برای ایجاد اصطکاک و یا هوا در زیر پوست با هدف نرم و یا سخت کردن صفحه در زمان تماس استفاده می ند.

بهترین رویکرد: ضد آب کردن تجهیزات

از مدت ها پیش تا کنون پرداختن به دو نکته از نظر کارشناسان از مسائل مهم در مورد تجهیزات هوشمند الکترونیکی بوده است. یکی طول مدت پشتیبانی شارژ توسط باطری، و دیگری ضدآب بود تجهیزات. مسئله ضد آب بودن توسط هر دو شرکت سونی و سامسونگ مورد توجه قرار گرفته و اجرا شده است و به تازگی شرکتی با نام "درای ویرد" اقدام به ارائه فن آوریی کرده است که بوسیله آن می توان تجهیزات الکترونیکی را ضد آب و وکیوم نمود.

امید آن می رود که ضد آب بودن گوشی های تولیدی در سال 2014 به یک استاندارد برای تمام تولیدات در این زمینه تبدیل شود.
فارس 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۰
sajad shagerd

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی