◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها



 آیا می‌دانستید پرفروش‌ترین گوشی دنیا، آیفون و یا یک گوشی از سری گلکسی سامسونگ نیست؟ این گوشی نه تنها آمار محبوب‌ترین گوشی را در اختیار دارد بلکه آمار پرفروش‌ترین گجت الکترونیکی را نیز به خود اختصاص داده است.
در کمال تعجب با بیش از 250 میلیون فروش کلی، نوکیا 1100 این عنوان را در اختیار دارد. مطمئنا دلیل اصلی برای فروش بالای این گوشی، قیمت پایین آن است.

این گوشی از صفحه منوکروم با پشتیبانی از 4 خط متن و رزولوشن 96 در 65 بهره می‌برد و برای مکالمه و پیامک در نظر گرفته شده و البته دو بازی نیز بر روی آن وجود دارد که یکی از آن‌ها بازی معروف Snake است.

هیچ شکی نیست که محبوب‌ترین گجت الکترونیکی، iPhone 5s بوده که با قریب به 100 میلیون دستگاه فروش، آمار فروش آن همچنان در حال افزایش استو شاید روزی این عدد به میزان فروش 1100 نوکیا برسد. اطلاعات دقیقی از گجت محبوبی که در جایگاهی بعد از آیفون قرار می‌گیرد در دست نیست اما شاید گلکسی اس3 با آمار فروش 50 میلیون دستگاه تا اواسط سال 2013 را بتوان در این مکان جای داد.
فارنت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۳۱
sajad shagerd

نظرات  (۱)

هه!! ۱۱ چراغ!!
خیلی عشقه!
به منم سر بزن! آپدیت هستم با عشق به فرزندان
پاسخ:
باشه
ممنون که نظر دادی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی