◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

آموزش: لپ تاپ خود را هنگام دانلود کم مصرف کنید

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۴۴ ب.ظ

سیمرغ/ اگر شما هم از کسانی هستید که فایل‌های خود را شبانه دانلود می‌کنید می‌توانید لپ تاپ خود را در حالت کم مصرف قرار دهید.
در این مطلب نکاتی در خصوص قراردادن لپ تاپ در حالت کم مصرف در حین دانلود شبانه، خاموش شدن لپ تاپ در تمام طول شب و نهایتا خاموش نشدن لپ تاپ با بستن درب آن در حین دانلود ارائه شده است.

بدین منظور:
از منوی استارت به کنترل پنل رفته و power option را انتخاب کنید.

سپس از منوی سمت چپ آن بر روی creat a power plan کلیک کنید.

در پنجره باز شده power saver را انتخاب در قسمت پایین آن Download را نوشته و Next را بزنید در جلوی قسمت put the computer to sleep هر دو گزینه را روی Neverتنظیم کرده و Finish را بزنید.

برروی choose what closing the lid does کلیک کرده و در صفحه بعدی، در مقابل when close the lid هر دو گزینه را بر روی Do Nothing قرار دهید و save changes را بزنید تا تغییرات مربوطه ذخیره گردد.

اکنون هر گاه می‌خواهید شبانه دانلود کنید به power option رفته و با انتخاب گزینه Download لپ تاپ را در حالت کم مصرف گذاشته به طوری که با بستن درب لپ تاپ یا رها کردن ان در حالت دانلود هرگز خاموش نشود.

نظرات  (۲)

همانطور که می‌دانید کسپرسکی یک شرکت امنیتی است که بیش از ۱۷۰۰ متخصص کاملاً برجسته را در استخدام خود دارد و دفتر مرکزی آن واقع در مسکو است.
این گروه چند سال پیش سرویس ابری خود، با نام “شبکه امنیت کسپرسکی” را برای جهانیان معرفی کرد. کاربران محصولات کسپرسکی از طریق این سرویس می‌توانند آخرین اطلاعات مربوط به بدافزارها و تهدیدات سایبری را در همان ساعات اولیه پس از تشخیص، دریافت کنند.


جالب است بدانید که این سرویس بالغ بر ۶۰ میلیون عضو در سراسر جهان دارد که اطلاعات آماری آن می‌تواند به یک ابزار هوشمند تبدیل شود! به تازگی این لابراتوار با استفاده از داده‌های بدست آمده از طریق “شبکه امنیت” سرویس جدیدی را رونمایی کرده است.

از طریق این سرویس مبتنی بر وب، می‌توانید تهدیدات سایبری جهان را به صورت آنلاین مشاهده کنید! همچنین این سرویس به شما این امکان را می‌دهد که به تفکیک کشورها این حملات را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنید. این سرویس تهدیدات امنیتی را با رنگ‌های متنوع نشان می‌دهد برای مثال: نامه‌ محتوی ویروس به رنگ نارنجی و فایل‌های مخرب اجرایی با رنگ زرد نمایش داده می‌شود.

اطلاعات این سرویس را می‌توانید در سایت‌های شبکه اجتماعی نظیر توییتر با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر می‌خواهید بدانید که سیستم شما آلوده است یا نه، کافی است بر روی “Am I Infected” کلیک کنید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که این گزینه صرفا جنبه تبلیغاتی دارد!

نا گفته نماند که اطلاعات این سرویس منوط به تعداد حسگرها در مناطق تعبیه شده است و اطلاعات کاملا دقیقی را به شما ارائه نمی‌دهد. برای دیدن نقشه آنلاین حملات سایبری در جهان اینجا کلیک کنید.
http://cybermap.kaspersky.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی