◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

۳۲ مطلب توسط «k. padidaran» ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۱ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۱۵
k. padidaran

هفت سین فناوری اطلاعات



دانشجویان دانشگاه اشراق در جشنواره هفت سین با ارائه طرحی زیبا مقام دوم جشنواره را به خود اختصاص دادند.

این گروه با خلاقیت وخود طرحی زیبا از مانیتوری که نقش یک آکواریم در سفره هفت سین را داشت نظر داوران و بازدید کنندگان را جلب کردند.همچنین با طراحی کیبورد با ابعاد 2 متر نظر داوران و بازدیدکنندگان را به خود جلب نمودن.

این گروه از هفت نفر که دانشجوی اشراق بودند تشکیل شده بود و طرح خود را به مدت 3 روز آماده و در معرض نمایش قرار دادند.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۲۰
k. padidaran

لیست صد نفره مسافران آینده سیاره مریخ اعلام شد که نام سه جوان ایرانی از جمله سعید قندهاری فرزند شهید دکتر شیخ قربانعلی قندهاری نماینده اسبق مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بین این اسامی دیده می‌شود.

به گزارش گرگان خبر به نقل از مهر؛ «مارس وان» با هدف ارسال نخستین انسان به سیاره مریخ طراحی شده است؛ اما این سفر تفاوت بزرگی با دیگر سفرها دارد و آن بی‌بازگشت بودن آن است! با این حال این پروژه در ابتدا حدود ۲۰۲‌هزار داوطلب داشته است که ۷۳ نفر آن‌ها ایرانی بوده‌اند. اکنون در آخرین مراحل ارزیابی این داوطلبان اسامی سه ایرانی به چشم می‌خورد. این سه نفر صادق مدرسی، الهه نوری و سعید قندهاری هستند که شانس خود را برای قرار گرفتن در بین فضانوردان مریخ امتحان می‌کنند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۳ اسفند ۹۳ ، ۰۰:۰۱
k. padidaran

تجارت الکترونیک چیست ؟

این فناوری تعاریف و انواع مختلفی دارد که به شرح هر کدام می پردازیم:

1- تمام ابعاد و فرآیند بازار را که بتوان با اینترنت و تکنولوژی web انجام داد، تجارت الکترونیکی می گویند1.

2- بطور کلی واژه تجارت الکترونیک اشاره به معاملات الکترونیکی می نماید که از طریق شبکه های ارتباطی انجام می پذیرد. ابتدا، خریدار یا مصرف کننده به جستجوی یک مغازه مجازی از طریق اینترنت می پردازد و کالای را از طریق web یا پست الکترونیکی سفارش می دهد. نهایتاً کالا را تحویل می گیرد2.

3- تجارت الکترونیکی یعنی انجام مبادلات تجاری در قالب الکترونیکی3

4- کاربرد تکنولوژی اطلاعات در تجارت4

5- تجارت الکترونیکی، مبادله ی الکترونیکی داده هاست. بطور خلاصه می توان گفت که مبادله الکترونیکی داده عبارت از تولید، پردازش، کاربرد و تبادل اطلاعات و اسناد به شیوه های الکترونیکی و خودکار بین سیستم های کامپیوتری و براساس زبان مشترک و استانداردهای مشخص و با کمترین دخالت عامل انسانی. البته تجارت الکترونیک حیطه ای به مرابت گسترده تر از مبادله الکترونیکی داده داردو آن یک تحول و انقلاب در عرصه ارتباطات است. تجارت الکترونیکی در ساده ترین تعریف عبارت از یافتن منابع، انجام ارزیابی، مذاکره کردن، سفارش، تحویل، پرداخت و ارائه خدمات پشتیبانی است که بصورت الکترونیکی انجام می شود. لذا تجارت الکترونیک روشی است براساس آن اطلاعات، محصولات و خدمات از طریق شبکه های ارتباطات کامپیوتری خرید و فروش می شوند5.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۹ بهمن ۹۳ ، ۱۱:۳۰
k. padidaran

این متن به نکات خیلی خوبی و ارزشمندی اشاره کرده که نه تنها برای شرکت ها بلکه برای کسب و کارهای معمولی هم اهمیت داره
راز موفقیت و ماندگاری شرکت ها

جان دیویس از دانشکده مدیریت بازرگانی دانشگاه هاروارد، در کتابی که در باره  شرکت های خانوادگی موفق جهان نوشته،‌سه عامل کلیدی را موجب موفقیت و ماندگاری آنها می داند؛ گذشته افتخار آمیز تا پایان هر نسل، پول سازی و قابلیت اعتماد. برای نمونه یک هتل ژاپنی را می توان مثال زد که در سال 718 میلادی یعنی 1290 سال پیش تأسیس شد و اکنون به دست چهل و ششمین نسل از خانواده مدیریت می شود. اما بسیاری از شرکت های جدید و نسل امروزی همچون «مایکروسافت» حتی تا سال 1975 وجود خارجی هم نداشته اند. پس به راستی علل حیات موفق شرکت های بزرگ و کوچک و تراز جهانی چیست؟ ....

نگارنده این مطلب تحقیق بسیار کرد تا بتواند به راز و رمز موفقیت این شرکت ها پی ببرد. آنچه در پی آمده چکیده این غعالیت هاست که امیدوارم مفید باشد.

1- از مدیری دور اندیش و دارای چشم انداز رفیع برخوردار هستند:

بدون داشتن چشم انداز رفیع و گسترده نمی توان به قله های موفقیت دست یافت. آنجا مکان عقاب هایی است که با بال های قدرتمند و چشمان تیز بین خود در ارتفاعات بلند پرواز می کنند. بدون داشتن چشم انداز خیلی که زرنگ باشید همچون اردک در آب دور خود می گردید. برای تدوین چشم انداز از افراد خبره بهره بگیرید و آن را سرلوحه کار خود قرار دهید.

2- کالا یا خدمانی ارائه می دهند که مورد نیاز مردم است:

ژاپنی ها به کالا ها و خدمات غیر ضروری و بی مصرف «مواد» می گویند، یعنی فقط مشتریانی بسیار خاص با عادات و علایق عجیب و غریب سراغ آنها می روند. برای نمونه یک شرکت آمریکایی یک نوع عینک تولید می کرد که دارای برف پاک کن بود. ببینید چنددرصد مردم مایل به خرید عینکی با دو برابر قیمت واقعی هستند که دارای برف پاک کن باشد تا در برف وباران شیشه عینک آنها را تمیز کند. البته مفهوم عکس آن بدین معنی نیست که اگر شما کالای مورد نیاز مردم را تولید کردید حتماً موفق می شوید. باید عوامل دیگر موفقیت را هم فراهم کرد.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۲۲:۱۷
k. padidaran

Adobe:اسم رودخانه ای که از پشت منزل مؤسس آن جان وارناک عبور می کند.

Apple: میوه مورد علاقه استیو جابز مؤسس و بنیانگذار شرکت اپل سیب بود و بنابراین اسم شرکتش را نیز اپل (به معنی سیب ) گذاشت.

Cisco: مخفف شده کلمه سان فرانسیسکو (San Francisco) است که یکی از بزرگترین شهرهای امریکا است.

Google: گوگل در ریاضی نام عدد بزرگی است که تشکیل شده است از عدد یک باصد تا صفر جلوی آن.

مؤسسین سایت و موتور جستجوی گوگل به شوخی ادعا می کنند که این موتور جستجو می تواند این تعداد اطلاعات
(یعنی یک گوگل اطلاعات ) را مورد پردازش قرار دهد.

Hotmail: این سایت یکی از سرویس دهندگان پست الکترونیکی به وسیله صفحاتوب است. هنگامی که مدیر پروژه برنامه می خواست نامی برای این سایت انتخاب کند علاقه مند بود تا نام انتخاب شده اولاً مانند سایر سرویس دهندگان پست الکترونیک به **** ختم شده و دوماً برروی وبی بودن آن نیز تأکید شود. بنابراین نام Hotmail را انتخاب کرد. در کلمه Hotmail حروف Html به ترتیب پشت سر هم قرار گرفته اند.

HP: شرکت معظم HP توسط دو نفر بنام های بیل هیولت و دیو پاکارد تأسیس شد. این دو نفر برای اینکه شرکت هیولد پاکارد یا پاکارد هیولت نامیده شود مجبور به استفاده از روش قدیمی شیر – خط شدند و نتیجه هیولد پاکارد از آب در آمد.

Intel: از آنجاییکه این شرکت از بدو تأسیس با تأکید روی ساخت مدارات مجتمع ایجادشد. نام آن را INTegrated Electronics یا به طور مختصر INTEL نهادند.

Lotus: میچ کاپور مؤسس شرکت که هندی الاصل بود از حالت لوتوس که یک اصطلاح مدیتیشن متعالی (T.M.) می باشد برای نامگذازی شرکتش استفاده کرد.

Microsoft: نام شرکت ابتدا به صورت Micro-soft نوشته می شد ولی به مرور زمان به صورت فعلی در آمد. Microsoftمخفف MICROcomputer SOFTware است.و دلیل نامگذاری شرکت به این اسم نیز آن است که بیل گیتس مؤسس شرکت آن را با هدف نوشتن و توسعه نرم افزارهای میکروکامپیوتر ها تأسیس کرد.

Motorola: شرکت موتورولا با هدف درست کردن بی سیم و رادیوی خودرو کار خودرا آغاز کرد. از آنجاییکه مشهورترین سازنده بی سیم و رادیو های اتومبیل در آن زمان شرکت Victrola بود. مؤسس این شرکت یعنی آقای پال کالوین نیز اسم شرکتش را موتورولا گذاشت تا علاوه بر داشتن مشابهت اسمی کلمه موتور نیز به نوعی در اسم شرکتش وجود داشته باشد.

Oracle: مؤسس شرکت اوراکل یعنی لری الیسون و باب اوتس قبل از تأسیس شرکت روی پروژه ای برای CIA کارمی کردند. این پروژه که اوراکل نام داشت بنا بود تا با داشتن مقادیر زیادی اطلاعات بتواند تا جواب تمام سؤال های پرسیده شده توسط اپراتور را با مراجعه به مخزن اطلاعات بدهد. ( اوراکل در اساطیر یونانی الهه الهام است. ) این دو نفر پس از پایان این پروژه شرکتی تأسیس کرده و آن را به همین اسم نامگذاری کردند.

Red Hat: مؤسس شرکت آقای مارک اوینگ در دوران جوانی از پدربزرگش کلاهی با نوارهای قرمز و سفید دریافت کرده بود ولی در دوران دانشگاه آن را گم کرد. زمانی که اولین نسخة این سیستم عامل آماده شد مارک
اوینگ آن را همراه با راهنمای کاربری نرم افزار دراختیار دوستان و هم دانشگاهیش قرار دارد. اولین جمله این راهنمای کاربری « درخواست برای تحویل کلاه قرمز گم شده » بود.

Sony: از کلمه لاتین Sonus به معنای صدا مشتق شده است.

SUN: این شرکت معظم توسط چهار تن از فارغ التحصیلان دانشگاه استانفورد تأسیس شد.Sun مخفف عبارت Standford Univercity Network می باشد.

Xerox: کلمه Xer در زبان یونانی به معنای خشک است و این برای تکنولوژی کپی کردن خشک در زمانی که اکترا کپی کردن به روشهای فتوشیمیایی انجام می گرفت فوق العاده حائز اهمیت بود. 

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۳ ، ۱۳:۰۲
k. padidaran

اپل بالاخره پس از گذشت یک سال، باز به سر خط اخبار تکنولوژی بازگشت و با معرفی چند گجت علاقه‌مندان خود را سورپرایز کرد! در میان آخرین تولیدات اپل، آیفون 6 و برادر بزرگ‌ترش یعنی آیفون 6 پلاس، مهم‌ترین محصولات معرفی شده توسط این کمپانی بوده و باعث شد تا علاقه‌مندان و طرفداران متعصب این برند، کمی به خود آمده و در مقابل رقبا قد علم کنند. چند وقتی بود با بررسی مشکلات پرچم‌داران در خدمت شما نبوده‌ایم و حال دیدیم چه چیز بهتر از بررسی مشکلات آیفون 6!

اگر ظرف همین مدت کوتاه این گوشی را تهیه‌کرده و با آن به مشکل برخورده‌اید با ما باشید، شما می‌توانید پاسخ مشکل خود را همین‌جا بیابید.

مشکل: خم شدن آیفون 6 پلاس

شاید شما هم طی این چند روز با اخبار بزرگ‌ترین مشکل آیفون 6، یعنی خم شدن آن روبرو شده باشید! موضوعی که می‌تواند همانند یک توفان، تمام ساخته‌های اپل را بر باد دهد! اما این کمپانی آمریکایی معتقد است که این مشکل، یک موضوع عمومی نبوده و تاکنون تنها 9 نفر از کاربران آیفون 6 پلاس، با مشکل خم شدن این محصول گران قیمت روبرو بوده‌اند.

البته با توجه به عرضه این محصول، به نظر می‌رسد که تعداد این افراد در ماه‌های آتی بیشتر شود. طراحی باریک و بدنه بزرگ آیفون 6 پلاس می‌تواند شرایط را برای خم شدن به‌طور کامل برای کاربرانش فراهم سازد. به همین دلیل اگر آیفون 6 خریده‌اید و فیلم‌های مربوط به خم شدن آن را در فضای اینترنت مشاهده کرده‌اید، به هیچ وجه سعی در امتحان این موضوع نداشته باشید!

بالاخره چه بخواهید و چه نخواهید، این موضوع به پاشنه آشیل آیفون 6 پلاس تبدیل شده است و ممکن است برای هر کسی اتفاق بی افند.

راه‌حل‌ها:

اگر خدایی نکرده این اتفاق برای گوشی شما افتاد، سریعا با کمپانی اپل و خدمات پس از فروش آن تماس گرفته و درخواست تعمیر آن را ارائه دهید! شاید اپل دلش سوخت و آن را برای شما به طور رایگان تعویض کرد!

 

iphone-6+

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۸
k. padidaran

Z1-vs-Z2-vs-Z1c-2

در این مقاله سعی کردیم تا به سراغ تنها یک بخش از گوشی‌ها بیاییم و آن چیزی نیست به جز دوربین عکاسی! البته به جای مقایسه پرچمدار کمپانی‌های مختلف، یک مطلب یونیک و خاص را نوشتیم تا ببینیم که آیا دوربین‌هایی با مشخصات یکسان از سازنده‌ای مشابه، با یکدیگر تفاوت دارند؟! به همین منظور سه گوشی پرچمدار سونی که همگی از دوربین‌های 20.7 مگاپیکسلی و لنز G بهره می‌گیرند را به صف کرده و تصمیم گرفتیم تا در عرض 12 ساعت کاری و در شرایط مختلف، کیفیت عکس‌هایشان را با یکدیگر بسنجیم. دوربین‌ها را به جهت آنکه عدالت بین‌شان برقرار شده باشد، همگی در حالت اتوماتیک گذاشته (به جز یک مورد) و بنابراین کیفیت آن‌ها بر روی 8 مگاپیکسل و تشخیص خودکار جهت انتخاب بهترین تصویر تنظیم گردید. پس با ما و این 12 ساعت همراه باشید تا ببینیم از بین سه مدل اکسپریا Z1، اکسپریا Z1 Compact (در عکس‌ها با نام Z1c درج شده) و اکسپریا Z2، کدام‌یک استحقاق بیشتری برای برتری در بین برادران خویش و گذاشتن تاج پادشاهی دوربین‌های این کمپانی (و شاید همه مدل‌های اندرویدی) را دارد.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۲۹
k. padidaran

امید کردستانی مدیر ارشد کسب و کار گوگل شد
گوگل در جلسه مربوط به ارائه گزارش عملکرد مالی خود رسما اعلام کرد که نیکش آرورا، مدیر ارشد کسب و کار این شرکت، گوگل را ترک می‌کند و به سافت‌بنک می‌پیوندد تا در سمت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره این شرکت مشغول به کار شود. او از سال ۲۰۰۴ تا به امروز در سمت‌های مختلفی در گوگل مشغول به کار بوده است. جالب است بدانید که امید کردستانی، مشاور ارشد مدیرعامل گوگل، جانشین نیکش آرورا خواهد شد. اما امید کردستانی کیست؟
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۱۲
k. padidaran


. اسم خودتو عشقتو بنویس عکس بچتونو نشون میده .
 

وبسایتی برای مشاهده عکس کودک شما


۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۵ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۲
k. padidaran

اطلاعیه شماره 39
به اطلاع تمامی فعالان بازاریابی شبکه‌ای می‌رساند؛ شرکت ابر تجارت کهکشان به علت تخلف از دستورالعمل تأسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت‌های بازار
یابی شبکه‌ای تا تاریخ 13/5/93 به حالت تعلیق در آمده است.
اطلاعیه شماره 38
به اطلاع تمامی فعالان بازاریابی شبکه‌ای می‌رساند؛ شرکت بادران گستران به علت تخلف از دستورالعمل تأسیس و نحوه فعالیت و نظارت بر شرکت­های بازاریابی شبکه‌ای به مدت 6 ماه به حالت تعلیق در آمده است

مرجع:http://networkmarketing.moc.gov.ir/

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۳ ، ۱۳:۱۲
k. padidaran

 

image330.gifروز مرد image330.gif 
 
بر همه ی مردان اشراقی 
 
مبارکــــ

 

کارت پستال درخواستی طراحان

 

image330.gifimage113.gifimage330.gif
 
" السلام علیک یا علی بن ابیطالب "
 
ولادت امام اول شیعیان بر همه دوستان اشراقی
 
مبارک
 
 

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۰۷
k. padidaran

دوستان این هم اطلاعات مختصر ولی کامل در مورد کارشناسی و کارشناسی ارشد IT

امیدوارم خوشتون بیاد...........



 این رشته در سال 81 مورد پذیرش وزارت علوم قرار گرفت .برخی از مهمترین دانشگاه هایی که این رشته در آنها ارائه می شود عبارتند از : صنعتی شریف, علم و صنعت, تربیت مدرس و صنعتی امیر کبیر. 
کارشناسی ارشد این رشته نیز از همان سال شروع به پذیرش دانشجو کرده است. در ادامه با توجه به آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد به معرفی دروس این رشته می پردازیم و ضرایب و گرایش های کارشناسی ارشد این رشته را بررسی می کنیم. 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۵۶
k. padidaran

مجموعه ای کامل از کدهای مخفی و کاربردی گوشی های دارای سیستم عامل اندروید که بد نیست اطلاعاتی در مورد عملکرد و تست برخی قسمت های گوشی خود را بدست آورید.البته در استفاده از این کدها دقت کنید تا دچار مشکل نشوید.
توجه : این کدها ممکن است برروی برخی از ورژن های اندروید عمل نکند.همچنین برخی گوشی ها


توجه: لطفا از این کدها با دقت فراوان و با مسئولیت خودتان استفاده کنید. سایت ما مسئول آسیب های احتمالی نیست.


*#*#4636#*#*

با تایپ این کد در گوشی اندرویدی خود، می توانید اطلاعات تلفن، اطلاعات باطری، تاریخچه کارکرد باطری و وضعیت کاربری آن را ببینید.


*#*#7780#*#*

با این کد گوشی شما factory data reset می شود، یعنی اینکه موبایل به تنظیمات پیش فرض کارخانه برمی گردد و این اطلاعات از درون آن حذف می شوند: اکانت های گوگل که روی موبایل تعریف شده یا با آن در ارتباط باشند تنظیمات و اطلاعات ذخیره شده در اپلیکیشن ها و سیستم اپلیکیشن های دانلود شده  اما این دستور کاری به برنامه های سیستمی، اپلیکیشن ها و همچنین اطلاعات کارت حافظه ندارد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۰۵
k. padidaran

 

سلام دوستان 

با استفاده از این نرم افزار میتونید نرم افزار لاین را روی pc نصب کنید و از قابلیت های چت متنی صوتی و... استفاده کنید.

برای دانلود نرم افزار همینجا کلیک کنید

حجم فایل:17.5m

 

 

در ضمن دوستان قبل از استفاده از این نرم افزار باید حتما یکبار با استفاده از گوشی های اندرویدی یا ویندوز فون  در لاین  ثبت نام کنید

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۲۷
k. padidaran

سایت EarthCam را بی شک می توان بهترین سایت در زمینه دوربین های آنلاین نام برد . شما در EarthCam می توانید در پشت کامپیوتر خود به همه نقاط جهان سفر کنید و تصاویر نقطه مورد نظر خود را به صورت زنده مشاهده نمایید. این سایت تمامی دوربین هایی که به صورت آنلاین در دنیا وحود دارد را در خود دارد. این دوربین ها از سواحل هاوایی تا دوربین های کنترل ترافیک سراسر دنیا شامل می شود . شما به راحتی می توانید نام مکان یا شهر مورد نظر خود را جست و جو کرده تا تمامی دوربین های آنلاین آن مکان یا شهر پیش روی شما قرار گیرد . از دیگر امکانات این سایت می توان به معرفی دوربین ها از سوی شما نام برد . شما هم می توانید اگر دوربین آنلاینی می شناسید و روی این سایت نیست آدرسش را داده تا به روی سایت قرار بگیرد. در قسمت جست و جوی سایت شما با یک دایره المعارف سایتهایی که امکانات نظیر Earthcam را می دهند برخورد می کنید . در این بخش شما با جست و جوی مکان مورد نظر خود می توانید سایت هایی که از آن مکان تصاویر زنده ارسال می کنند را مشاهده نمایید.
این سایت پس از انتخاب شهر مورد نظر، می‌توانید یکی از دوربینهای واقع در آن شهر را انتخاب و تصاویر زنده آن را مشاهده فرمایید. کیفیت این دوربینها با هم متفاوت است.

http://www.earthcam.com/


باتشکر از همایون

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۲۴
k. padidaran

در اینجا قصد معرفی ابزار تولید برنامه های اندرویدی : Android App Inventor را داریم . این برنامه نیاز به کد نویسی ندارد و شما می توانید با مطالعه ی این آموزش که بصورت طرح یک مثال و پیش رفتن همراه با تصاویر گام به گام می باشد  برنامه های ساده و دلخواه خود را بسازید و با دیگران به اشتراک بگذارید.کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده هست و نیاز به داشتن دانش فنی بالایی ندارد . با موبفا در ادامه ی مطلب همراه باشید. 

(از این به بعد در طول این نوشته، ابزار تولید اپلیکیشن‌های آندروئیدی را به اختصار “اپ اینونتور” می‌نامیم)

اپلیکیشن‌ «تخته صدا» (Soundboards) یکی از ساده‌ترین اپلیکیشن‌هایی است که می‌توان از طریق برنامه اپ اینونتور طراحی کرد. به همین دلیل٬ در این نوشته، چگونگی ایجاد یک “تخته صدا” را به شما آموزش خواهیم داد. تخته صدا در واقع اپلیکیشنی است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا با کلیک بر روی دکمه‌هایی که در اپلیکیشن تعبیه شده، صداهای مختلفی را تولید نماید.

نصب و اجرای اپ اینونتور به منظور طراحی اپلیکیشن

نخست٬ باید اطمینان حاصل کنید که جاوا نسخه ۱.۶ یا بالاتر روی کامپیوترتان نصب شده باشد که در صورت عدم نصب می‌توانید آن را از طریق آدرس http://www.java.com دانلود کنید. وقتی جاوا را روی رایانه خود نصب کردید٬ برنامه اپ اینونتور را از طریق دستور‌العمل خاص سیستم عامل خود نصب کنید. براش مشاهده دستورالعمل مربوط به سیستم‌عامل رایانه خود از لینک‌های زیر استفاده نمایید.

در مرحله بعد، از بخش My Projects در وبسایت اپ اینونتور بازدید کنید. پس از ساخت یک حساب کاربری، وارد آن شده و در صورت لزوم با شرایط استفاده از سرویس موافقت کنید. روی دکمه New کلیک کرده تا ساخت اپلیکیشن جدیدی را شروع کنید.


۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۲ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۴۴
k. padidaran

آموزش اینترنت, هکر, نفوذ به شبکه

بعد از گذشت مدتی ، از فراگیر شدن نحوه‌های هکینگ در کشورمان و غیر مجاز شناخته شدن آن ؛ بهتر است تا انواع هکر‌ها را معرفی کنم تا همه ی آن‌ها را با هم یکسان نشمارید !

اول از همه ، یک معرفی کوتاه از همه داشته باشیم . هکر‌ها به سه دسته تقسیم میشوند : وایت هت ، گری هت ، بلک هت که در ادامه به آن‌ها می‌پردازم.

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۵۸
k. padidaran

 
همه آقا پسرا، دختر خانوما، مامانا و باباها، دانشجوها، گودزیلاها، عاشقا، اونایی که  فقط میخونن حتی اونایی که فقط دان میکنن، خلاصه همه اشراقیا عیدتون مبارک ایشاا... امسال
بهترین سال زندیگیتون باشه 
clovergirlsmiley.gif
۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۱۸
k. padidaran
اولین تلفن با بوت دوگانه ویندوزفون ۸ و اندروید از راه می‌رسد

ویندوز فون و اندروید هر کدام طرفداران خاص خود را دارند؛ برخی نیز از هر دو سیستم‌عامل خوششان می‌آید ولی در نهایت مجبور به انتخاب یکی از این دو می شوند. اگر جزء این دسته از افراد هستید، می‌توانید تلفن با قابلیت بوت دوگانه اندروید و ویندوزفون را انتخاب کنید.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۲۰
k. padidaran

تصاویر جدید فاش شده از اچ‌تی‌سی One جدید نشان‌دهنده یک کاور مبتکرانه برای آن است
 
 اچ‌تی‌سی درصدد معرفی تلفن‌هوشمند خود در تاریخ 5 فروردین سال آتی است. اما انتشار تصاویر و اطلاعاتی از این تلفن‌هوشمند پیش‌بینی ابزار معرفی شده را سهل‌تر می‌کند. امروز نیز به رسم هفته‌های اخیر اطلاعاتی از این تلفن‌هوشمند منتشر شده است که جزئیات جدیدی از آن را که شامل دو تصویر جدید است، نمایش می‌دهد.
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ اسفند ۹۲ ، ۰۹:۱۳
k. padidaran

Expanding-the-horizons-of-imagination.jp.

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۵ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۳۹
k. padidaran

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۲۳
k. padidaran
مقدمه ای بر cشارپ

رمز فایل  www.mohandesyar.com 

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۹ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۳۳
k. padidaran

یـــــادمـــان بـــاشـد از امـــروز خــــطـایـی نـکــنـیـم

گـــرچـه در خـــویـش شـکــسـتـیــم خـــطـایـی نـــکـنـیم


پــر پــروانــــه شـــکـســـتن هـــــــــنـر انـســان نــیـســت

گر شکستیم ز غفلت منو مایی نکنیم


یـــادمـان بــاشــد اگــر شــاخــه گــلــی را چــیـدیـم

وقــت پـــرپـــر شــدنـش ســازو نـــوایـی نــکـنـیــم


یــادمــان بـاشـــد اگـــر خــاطـرمــان تــنـها شــد

طــلـــب عـشـــــق ز هــر بــی ســروپــایــی نــکــنـیـم

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۷ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۲۱
k. padidaran

دوستان چند وقتی هست که بازاریابی شبکه ای رواج پیدا کرده حتی در دانشگاه خودمون هم رواج داره این متن رو بخونید و راجع بهش اطلاعات بهتری بدست بیارین


همانگونه که از موضوع بحث مشخص است دو نوع دسیسه هرمی وجود دارد، یک دسته ‌از آنها که به وضوح خصوصیات و ویژگی های طرح هرمی را از خود به نمایش می گذارند و به سادگی قابل تشخیص هستند و دسته دیگر دسیسه های هرمی نهان که در ظاهر آثاری از یک طرح نامشروع در آن دیده نمی شود .  برخی خصوصیات طرح هرمی آشکار شامل عدم وجود کالا، پرداخت پول در ازای عضویت می باشد.

در طول ۱۵ سال گذشته کشور ما درگیر این مدل از دسیسه هرمی یعنی دسیسه هرمی آشکار بوده است که یک نوع آن همان کاغذ بازی های هرمی می باشد و تقریباً هم اکنون اثری از آن نیست و مورد دیگر طرح های سرمایه گذاری هرمی تحت نام “اینوست” می باشد که ترکیبی از دسیسه پونزی و دسیسه هرمی است و در طول ۵ سال گذشته رشد فزاینده ای در کشورمان داشته است.

وضعیتی که کشور ما هم اکنون در مواجهه با اینگونه طرح ها ، در آن بسر می برد مشابه با وضعیت کشورهای زیر در سال ذکر شده می باشد:

·‌‌‌‌‌‌‌‌ آمریکا‌‌‌ اواخر دهه ۶۰ و ۷۰ . در سال ۱۹۷۱ کمیته بورس و اوراق بهادار آمریکا دسیسه هرمی را یک مسئله امنیتی خواند

·‌‌‌‌‌‌‌‌ چین‌‌‌‌‌‌ اواسط دهه ۹۰ . در نهایت در سال ۱۹۹۸ فعالیت شبکه ای به طور کامل ممنوع گردید.

·‌‌‌‌‌‌‌‌ هند ‌‌‌‌‌‌‌اواسط و اواخر دهه ۹۰ .

·‌‌‌‌‌‌‌‌ مالزی ‌‌‌‌اواخر دهه ۸۰ . در نهایت آئین نامه ممنوعیت فعالیت هرمی در سال ۱۹۹۳ تصویب شد.

·‌‌‌‌‌‌‌‌ برزیل ‌‌‌‌‌اوایل دهه ۹۰

·‌‌‌‌‌‌‌‌ ژاپن‌‌‌‌‌‌ اواسط دهه ۸۰

همانگونه که در بالا مشاهده می کنید ، کشورهای اشاره شده و بسیاری دیگر از کشور ها وضعیتی مشابه با وضعیت کنونی کشورمان در سال های ذکر شده داشته اند، که در نهایت در اکثر آنها بعد از رسیدن به اوج درگیری و منازعات، آئین نامه ممنوعیت طرح های هرمی به تصویب رسیده است.

برای مشاهده بقیه متن به ادامه مطلب بروید

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۴ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۳۱
k. padidaran

موبایلتان را به قفل اثر انگشت مجهز کنید



دانلود نرم افزار+توضیحات

برای مشاهده اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۲۳
k. padidaran
۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۸ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۳۸
k. padidaran

 


.

پدیداران

***************************************************************

پدیداران

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۴ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۳۲
k. padidaran

رنگ آسمان را دوس دارید؟     به قسمت نظرات بروید.........

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۸ دی ۹۲ ، ۱۷:۱۴
k. padidaran






ﺳﺮ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ ﺍﺳﺘﺎﺩﻫﺎ ﺳﻮﺍﻻﺗﯽ ﻣﯿﺪﻥ ﮐﻪ ﻣﺎ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﻧﺪﯾﺪﯾﻢ ؛ 

ﺩﺭ ﻋﻮﺽ ﻣﺎ ﻫﻢ ﺟﻮﺍﺏ ﻫﺎﯾﯽ ﻣﯿﺪﯾﻢ ﮐﻪ ﺍﻭﻧﺎ ﺑﻪ ﻋﻤﺮﺷﻮﻥ ﻧﺪﯾﺪﻥ !

icon_lol.gificon_e_biggrin.gificon_lol.gif


اینجا کلیک کنید...!

 

برای دانلود لیست دروس ترم 4 it اینجا کلیک کنید


.

دریافت
عنوان: جزوه مدار منطقی   
حجم: 1.49 مگابایت
توضیحات: جدید و متفاوت
دریافت
عنوان: نمونه سولات مدارمنطقی
حجم: 557 کیلوبایت
دریافت
عنوان: نمونه سولات مدارمنطقی
حجم: 553 کیلوبایت

 

۸ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۶ دی ۹۲ ، ۱۱:۳۵
k. padidaran

 

 برای مشاهده تکنـولوژی ها و گجـت‌ های برتـر در نمایشگاه  CES 2014 اینجا کلیک کنید

**********************************************************************

نظـر دانشجویـان مختـلف در مـورد سوسک ! (محض خنده)
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


دانشجوی حقوق:
 با اینکه همیشه شاهد اعمال دانشجویان است ولی هیچوقت و در هیچ دادگاهی علیه آنان شهادت نمی دهد!
دانشجوی جغرافیا: مکان، آب و هوا و شرایط محیطی در او تاثیری ندارد چون او همه جا هست!
  
دانشجوی مهندسی: شجاعتش برایم قابل تحسین است چون ماکت هر پل یا ساختمانی را که می سازم بدون توجه به احتمال تخریب آن، به رویش می رود و افتتاحش می کند!
دانشجوی پزشکی: تنها موجودی است که از تیغ تشریح من هراسی ندارد و به طرفم می آید تا با فدا کردن جانش موجب پیشرفت علم پزشکی شود!
دانشجوی مدیریت: با آن جثه کوچک، آنچنان خانواده پرجمعیتش را مدیریت و اداره می کند که انگار مدیر بودن باید در خون هر کس باشد و درس خواندن بی فایده است!
دانشجوی زبان و ادبیات فارسی: او هیچوقت حرفی نمی زند ولی با سکوتش هزاران حرف را به من می آموزد!
دانشجوی روانشناسی: درون گرا، خجالتی، کم حرف، یک شخصیت منحصر به فرد!
دانشجوی علوم سیاسی: به هیچ دسته و گروهی وابسته نیست، تک و تنها برای هدفش تلاش می کند!
دانشجوی برق: وقتی روشنایی و خاموشی در نحوه حرکت او بی تاثیر است من را متوجه نیرویی فراتر از برق می کند!
دانشجوی کامپیوتر: مغز کوچک او با آن همه ذخایر اطلاعاتی بسیار پیشرفته تر از فلش 32 گیگ است!
دانشجوی فیزیک هسته ای: زندگی در خوابگاه حق مسلم اوست!
دانشجوی تربیت بدنی: آنقدر عضلاتش نیرومند است که می تواند از دیوار راست هم بالا برود!
دانشجوی زبان شناسی: هیچکس زبانش را نمی فهمد!
دانشجوی علوم تربیتی: شیوه تربیتی او در تعلیم فرزندان بی شمارش برایم قابل احترام است چرا که تمام آن فرزندان بی چون و چرا ادامه دهنده راه او می باشند!
دانشجوی زمین شناسی: کاش می توانستم به مانند او به اعماق زمین بروم و ندیدنی ها را ببینم!
دانشجوی زبان انگلیسی: ! It is always silent
دانشجوی تاریخ: گذشت اعصار و قرون نتوانسته هیچ تاثیری در ظاهر و عقاید و شیوه زندگی او بگذارد!
دانشجوی فلسفه: همیشه فلسفه وجودی او برایم سوال بوده ولی مطمئنم که در پس خلقتش هدفی والا نهفته است!
دانشجوی هنر: هیچوقت منتظر نمی شود تا بتوانم پرتره اش را تمام کنم!
دانشجوی مکانیک: با الهام از او توانستم خودرویی بسازم که هم در آب و خشکی حرکت کند و هم بتواند از سطوح صاف و صیقلی بالا برود!
دانشجوی آمار: بدون شک از یک روش آماری قوی برای محاسبه تعداد فرزندانش بهره می برد!
دانشجوی اخلاق: آنقدر با مرام و پایبند به اخلاقیات است که تا به حال نگذاشته هیچکس اشک او را ببیند حتی زمانیکه فرزندش را جلوی چشمانش له می کنند!
دانشجوی علوم ارتباطات: تا او هست، هیچکس تنها نیست!

************************************************************************************************* 

 

به احترام تقلب های نافرجامی که سر جلسه امتحان برده شد و استفاده نشد ، یک ساعت سکوت …
تسلیت میگم ! مشروطی آخرتون باشه …icon_neutral.gif

 

 

 

 

۲ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۴ دی ۹۲ ، ۲۰:۱۴
k. padidaran