◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

۱ مطلب در دی ۱۳۹۹ ثبت شده است

در مطلب قبل که مربوط به انواع دستگاه های دوربین مداربسته بود آشنا شدیم . یکی از این دستگاه ها در قالب XVR  معرفی شد که جالب است بدانیم :

*  دستگاه XVR آزادی بیشتری در انتخاب نوع فرمت ویدیویی دوربین مداربسته آنالوگ به شما می دهد. به عنوان مثال شاید شما بخواهید به دلیل پیشرفته بودن و همچنین پایداری بسیار بالا خرید DVR هایک ویژن را ترجیح دهید و خرید دوربین مداربسته داهوا را بخاطر کیفیت و قیمت مناسبش انجام دهید. در حالت عادی ، شما نمی توانید دوربین مداربسته Dahua را به دستگاه Hikvision DVR متصل کنید و غیر ممکن است. دوربین های Dahua با فرمت ویدیویی CVI کار می کنند و Hikvision DVR  فقط دوربین مداربسته با فرمت ویدیویی TVI را می خواند! خوشبختانه ،  XVR از دوربین مداربسته هایک ویژن یا دوربین مداربسته داهوا با هر مارک تجاری بی نظیر دیگری یا هر نوع فرمت ویدیوی مانند AHD ، CVI ، CVBS و TVI کار می کند.

*  CCTV مخفف closed- circuit television cameras که به معنای دوربینهای مداربسته تلویزیونی است. در واقع سیستمی برای انتقال سیگنال های ویدیویی به مانیتور یا ضبط کننده .

*  closed- circuit یا مداربسته نامیده می شود به این دلیل که سیگنال ها به طور عمومی یا BROADCAST پخش نمی شوند  و فقط توسط کاربران مجاز اجازه دسترسی دارند.

*  امروزه اکثر دوربین های مداربسته دوربین های IP هستند که به اینترنت وصل می شوند و هر کجا اینترنت موجود باشد ، می توان به آنها دسترسی پیدا کرد. این بدان معنی است که دوربین های مداربسته دیگر کاملا هم مداربسته نیستند!

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ دی ۹۹ ، ۱۸:۰۸
a.r rashvanlui