◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

رایانامه گروه : eshragh.it@chmail.ir
◄ گروه IT دانشگاه اشراق بجنورد

ﺻﺪ ﺳﺎﻝ ﺭﻩ ﻣﺴﺠﺪ ﻭ ﻣﯿﺨﺎﻧﻪ ﺑﮕﯿﺮﯼ
ﻋﻤﺮﺕ ﺑﻪ ﻫﺪﺭ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﯿﺮﯼ

ﺑﺸﻨﻮ ﺍﺯ ﭘﯿﺮ ﺧﺮﺍﺑﺎﺕ ﺗﻮ ﺍﯾﻦ ﭘﻨﺪ
ﻫﺮ ﺩﺳﺖ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﯼ ﺑﻪ ﻫﻤﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﺑﮕﯿﺮﯼ

*

گر بر سر نفس خود امیری، مردی
بر کور و کر، ار نکته گیری، مردی

مردی نبود فتاده را پای زدن
گر دست فتاده ای بگیری، مردی...

آخرین نظرات

نویسندگان

پیوندها

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۳ ثبت شده است

★ l i k e ★

دوستی اجاره ای در چین ... باورنکردنیه :))
┘◄ روی لینک کلیک کنید

███████▐▐▐▐▐▐▐██████████████

دوستی اجاره ای در چین

███████▐▐▐▐▐▐▐██████████████

راه اندازی سرویس جدیدی در چین بسیار خبر ساز شده است.
با این سرویس می توان یک دوست مجازی اجاره و با او دردودل کرد.
برای این دوستی کاربران می توانند دوست مورد نظر خود را از بین حالت های مختلف انتخاب کنند و تمامی قسمت های این دوست قابل تغییر اس.طبق قوانین باید ۸ دلار به حساب هر شخص واریز شود تا هرچه می خواهید با او دردودل و گریه کنید.
بر اساس آخرین آمار این سرویس درآمد بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است.
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۶:۵۲
a.r rashvanlui
از دنیای علم و تکنولوژی چه خبر ؟!

ماوسی که فشار خون را هم اندازه میگیرد 
این ماوس که تولید شرکت CalHealth در کالیفرنیاست ، نه تنها وظایف یک ماوس را انجام می دهد بلکه می تواند در پایش سلامت شما هم نقش موثری داشته باشد و شاید به همین خاطر است که این شرکت ، نام MDMouse ( ماوس پزشک ) را برای آن انتخاب کرده است. ‏

این ماوس می تواند از طریق یک حلقه کوچک ( که معادل کاف یا همان بازوبند فشار سنجهای قدیمی است ) فشار خون و نبض شما را اندازه گیری کند ، روش کارش هم بسیار مشابه سایر فشارسنج های دیجیتال است. در صورتیکه نیازی به اندازه گیری فشار و نبض نباشد ، این حلقه در محفظه ای داخل ماوس پنهان میشود. ‏

شرکت سازنده این ماوس همراه با آن یک بسته نرم افزاری هم ارائه می دهد که می تواند داده های دریافتی از ماوس را روی کامپیوتر ذخیره کند یا آن را برای پزشکتان ارسال کند ، همچنین می تواند تغییرات نبض و فشار خون شما را ارزیابی کند ، نمودارهایی برای بررسی بهتر رسم کند و یا میانگین چند روزه آن را محاسبه کند. برای اتصال این وسیله به کامپیوترتان ، هیچ نیازی به رابط اضافی نیست و تامین انرژی و ارسال داده ها از طریق یک پورت USB انجام می شود. ‏
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۶:۴۶
a.r rashvanlui

منتخبی از تصاویر راه یافته به مسابقه‌ی عکاسی نشنال جئوگرافیک 2014

منتخبی از تصاویر راه یافته به مسابقه عکاسی نشنال جئوگرافیک سال 2014منتخبی از تصاویر راه یافته به مسابقه عکاسی نشنال جئوگرافیک سال 2014مسابقه‌ی عکاسی نشنال جئوگرافیک در حال برگزاری است و  این یعنی  یکبار دیگر فرصتی فراهم شده تا مجموعه تصاویر تماشایی را که ماحصل کار عکاسان خبره و مبتدی است، مشاهده و قضاوت کنیم. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم همراه باما، به مرور منتخبی از تصاویر برگزیده‌ی این دوره از مسابقات بپردازید
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۳ ، ۲۲:۱۰
m.mohamad niya

اپل بالاخره پس از گذشت یک سال، باز به سر خط اخبار تکنولوژی بازگشت و با معرفی چند گجت علاقه‌مندان خود را سورپرایز کرد! در میان آخرین تولیدات اپل، آیفون 6 و برادر بزرگ‌ترش یعنی آیفون 6 پلاس، مهم‌ترین محصولات معرفی شده توسط این کمپانی بوده و باعث شد تا علاقه‌مندان و طرفداران متعصب این برند، کمی به خود آمده و در مقابل رقبا قد علم کنند. چند وقتی بود با بررسی مشکلات پرچم‌داران در خدمت شما نبوده‌ایم و حال دیدیم چه چیز بهتر از بررسی مشکلات آیفون 6!

اگر ظرف همین مدت کوتاه این گوشی را تهیه‌کرده و با آن به مشکل برخورده‌اید با ما باشید، شما می‌توانید پاسخ مشکل خود را همین‌جا بیابید.

مشکل: خم شدن آیفون 6 پلاس

شاید شما هم طی این چند روز با اخبار بزرگ‌ترین مشکل آیفون 6، یعنی خم شدن آن روبرو شده باشید! موضوعی که می‌تواند همانند یک توفان، تمام ساخته‌های اپل را بر باد دهد! اما این کمپانی آمریکایی معتقد است که این مشکل، یک موضوع عمومی نبوده و تاکنون تنها 9 نفر از کاربران آیفون 6 پلاس، با مشکل خم شدن این محصول گران قیمت روبرو بوده‌اند.

البته با توجه به عرضه این محصول، به نظر می‌رسد که تعداد این افراد در ماه‌های آتی بیشتر شود. طراحی باریک و بدنه بزرگ آیفون 6 پلاس می‌تواند شرایط را برای خم شدن به‌طور کامل برای کاربرانش فراهم سازد. به همین دلیل اگر آیفون 6 خریده‌اید و فیلم‌های مربوط به خم شدن آن را در فضای اینترنت مشاهده کرده‌اید، به هیچ وجه سعی در امتحان این موضوع نداشته باشید!

بالاخره چه بخواهید و چه نخواهید، این موضوع به پاشنه آشیل آیفون 6 پلاس تبدیل شده است و ممکن است برای هر کسی اتفاق بی افند.

راه‌حل‌ها:

اگر خدایی نکرده این اتفاق برای گوشی شما افتاد، سریعا با کمپانی اپل و خدمات پس از فروش آن تماس گرفته و درخواست تعمیر آن را ارائه دهید! شاید اپل دلش سوخت و آن را برای شما به طور رایگان تعویض کرد!

 

iphone-6+

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۸
k. padidaran